וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "רק עכשיו מתחילים לעכל את ההישג"

8.11.2012 / 15:24

קשר סלטיק לקח חלק בניצחון על ברצלונה: "מדהים ומטורף, אושר שאי אפשר לתאר. האמנו שאנחנו יכולים לעשות משהו"

בירם כיאל היה שותף אתמול (רביעי) לאחת הסנסציות הגדולות של העונה בכדורגל האירופי, כשסלטיק שלו הדהימה את ברצלונה עם ניצחון ביתי 1:2 במסגרת ליגת האלופות. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-79 במצב של 0:1 לקבוצתו ולקח חלק בחגיגה הגדולה בירוק.

"באמת עשינו הישג מדהים", אמר הקשר לוואלה! ספורט. "לנצח את ברצלונה זה לא דבר קל במיוחד כשמראש, אתה יודע שאתה הולך להפסיד נקודות נגד הקבוצה הטובה בעולם ובמקום זה אתה מפתיע את כולם. סלטיק ניצחה את ברצלונה וזה משהו מדהים מבחינתנו. האושר אחרי השריקה ולראות את כל הקהל וכל האנשים חוגגים היה פשוט משהו מטורף".

כיאל ניסה להסביר כיצד הצליחה סלטיק בפעם השנייה בתוך שבועיים להתמודד כשווה מול ברצלונה: "האמנו שאנחנו יכולים לעשות משהו. המאמן דיבר איתנו ואמר שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. ידענו שאנחנו הולכים לשחק נגד הקובצה הטובה בעולם ועמדנו בדברים שאנחנו חזקים בהם: משמעת טקטית ומצבים נייחים. עמדנו בצורה טובה, הבקענו ממצבים נייחים וזה עבד לטובתנו. השוער שלנו תפס יום והיה הרבה מזל במשקוף של מסי כדי לנצח את ברצלונה, הכל צריך להתחבר וזה קרה. זה הניצחון הכי גדול בקריירה ואני שמח להיות חלק מהחוויה של האוהדים והשחקנים. זה דבר היסטורי".

על האווירה בסיום הוסיף כיאל: "בחדר ההלבשה היה מאוד שמח, היה כיף, אושר שאי אפשר לתאר. אחרי כך יצאנו למסעדה אכלנו יחד וקיבלנו יום חופש כדי להרגיש את היום הזה. אני מאמין שרק עכשיו אנחנו מעכלים את גודל ההישג. כעת, המטרה לעלות לשלב הבא. הצלחנו להוציא שלוש נקודות מברצלונה וזה חשוב מאוד במיוחד כשלא הפסדנו לשאר היריבות בבית. אנחנו בעמדה טובה, אבל שום דבר לא נגמר. יש לנו את בנפיקה בחוץ וספרטק בבית ואני מקווה שנצליח לעשות את זה".

בירם כיאל ושחקני סלטיק חוגגים ניצחון על ברצלונה. רויטרס
עמדנו בדברים שאנחנו חזקים בהם: משמעת טקטית ומצבים נייחים. כיאל חוגג עם החברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully