וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

METV: "מקווים שבעיית איכות השידור תיפתר בקרוב"

מנהל התוכן של הערוץ דייב האמל מבטיח בראיון לוואלה! ספורט: "אי אפשר להחשיך אותנו, כי לאף אחד אין בלעדיות"

בניגוד לרוב הישראלים, אין חובב פוטבול שלא מכיר את ערוץ METV. ערוץ המזרח התיכון, שמשדר באפיק 109 בחברת 'יס' ו-73 בחברת 'הוט', הוקם ב-1982 ושודר תחילה מגבול ישראל ולבנון, עד שעקר ללימאסול הקפריסאית, בה הוא ממוקם עד היום (המטה המרכזי של הערוץ יושב בארצות הברית) ומשדר ל-24 מדינות באזורנו.

בכל יום ראשון בשנים האחרונות, מביא הערוץ לחובבי הפוטבול בישראל צמד משחקים מהליגה המרתקת (השבוע ישודר ב-20:00 המשחק בין ניו אינגלנד לבפאלו וב-23:25 המפגש בין סיאטל לניו יורק ג'טס). מנהל התוכן של METV, דייב האמל, הגיע לישראל וישב לשיחה עם וואלה! ספורט, במטרה לשפוך מעט אור על הערוץ שרבים רואים ולא כל כך מכירים.

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. John Froschauer, AP
השבוע על המסך שלכם, ב-METV. טום בריידי/AP, John Froschauer

תחילה סיפר האמל על הדרך בה נבחרים המשחקים המשודרים בכל יום ראשון: "אנחנו קונים מהליגה זכויות לשידור משחקים בישראל. אני יכול לבחור בין המשחקים שמשודרים בארצות הברית ב-FOX ,CBS וערוץ ה-NFL ולבקש את המשחקים שאני רוצה לשדר בסדרה הראשונה והשנייה בערוץ שלנו. אבל הליגה היא זו שמחליטה בסופו של דבר מי ישדר מה. האינטרס של הליגה הוא לתת לי את מה שאני מבקש לשדר, אם אפשר כמובן. את הבקשות צריך להגיש שבועיים וחצי לפני המחזור, אז אנחנו לא תמיד תופסים את המשחקים הכי טובים, אבל משתדלים. אני מנסה לבחור משחקים לשידור שאינם בערוץ FOX, כי הם יבחרו לעצמם את הטובים ביותר וחבל לי לבזבז בקשה על זה".

לגבי אחד החששות הגדולים של אוהדי הפוטבול בישראל, לפיו ערוץ METV עלול להיות מוחשך בעתיד בזמן משחקי הפוטבול על ידי גורמים שונים, האמל מרגיע: "אי אפשר להחשיך אותנו כמו שקרה בישראל עם הפורמולה 1, כי לאף אחד בישראל אין בלעדיות על הליגה מול ה-NFL. הדבר היחיד שיש לך בלעדיות עליו זה המשחק שאתה משדר ביום ראשון".

מכונית פורמולה 1 במסלול החדש של הגרנד פרי האמריקאי באוסטין, טקסס. Tom Pennington, GettyImages
לא תהיה החשכה כמו שקרה עם שידורי הפורמולה 1 בישראל/GettyImages, Tom Pennington

האמל גם מודע היטב לטענות התמידיות העולות בקרב הצופים הישראלים, על איכות השידור של הערוץ. הוא מבטיח: "אנחנו מנסים להבין מה הבעיה עם איכות התמונה. אנחנו קונים פס של רוחב שידור בלווין מחברה מסוימת בארצות הברית וחושדים שהם לא נותנים את מה שמגיע לנו, כך שהמצב בבדיקה. אנחנו מקווים שהבעיה הזו תיפתר בקרוב, אולי עוד השבוע. השידורים שלנו עוברים בלווין מאינדיאנה, שלא קורא את הלווין מישראל, אז הם צריכים לעבור דרך וירג'יניה, לקפריסין ורק משם זה מגיע לישראל. גם זה מוביל לחלק מבעיית איכות השידור, אבל הבעיה העיקרית לדעתי היא רוחב השידור שאנחנו מקבלים כרגע".

לסיום, הוא מספר על תוכניות הערוץ לגבי שידורי הפוטבול בעתיד: "אנחנו משלמים כסף רב ל-NFL עבור המשחקים ומשדרים אותם בערוץ פתוח, ללא תשלום. חוץ מזה, גם השידור עצמו בטלוויזיה הישראלית הוא לא זול, אבל כרגע אנחנו במשא ומתן כדי להאריך את זכויות השידור שלנו כאן. זה לא פשוט, כי אסור לנו לשדר פרסומות שמיועדות לציבור הישראלי. אנחנו מחפשים ישראלים שיהיו מעוניינים לפרסם אצלנו בזמן שידורי המשחקים. בכל שנה יש עוד ערוצים שמנסים לקנות את הזכויות למשחקים, לכן המחיר עולה וקשה יותר לקנות את המשחקים".

פוטבול בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • METV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully