וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "מוכן לשחק בבית"ר ירושלים בחינם"

למרות זאת, הקשר שמתאמן עם הקבוצה לא יוכל לדחות את שכרו לעונה הבאה. מקורב לטביב: "זה קרוב, אבל צריך סבלנות"

one

הדריכות בבית"ר ירושלים ובקרב האוהדים לקבלת הבשורה לפיה אלי טביב סיכם את כל הפרטים ומודיע על רכישת הקבוצה גדולה מאוד. טביב מקבל עשרות טלפונים והודעות מאוהדים שמחזקים אותו ורוצים לראות אותו בראש המועדון, אך איש העסקים רוצה עדיין לבחון מקרוב את ההסכם לפני שהוא חותם עליו וממתין לסיכום בין עורכי הדין שלו לאלה של ארקדי גאידמק לפני שהוא עובר על ההסכם המלא. למקורביו אמר טביב: "מדובר בסכומים לא קטנים וצריך לבדוק היטב עד לפרט האחרון לאן זה גם עלול להגיע. הרצון הוא ברור, אבל זה מצריך גם בדיקות מקיפות".

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
"הרצון הוא ברור, אבל זה מצריך גם בדיקות מקיפות". אלי טביב/ברני ארדוב

עורך הדין של גאידמק ישראל שלו אמר בעניין: "אנחנו מתקדמים והסכם נראה קרוב מאוד אבל צריך סבלנות. יש עוד דברים ופרטים שהצד השני רוצה לבדוק וכולם צריכים להמתין שהדברים ייסגרו כמו שצריך. זאת לא עסקה פשוטה". אגב, אחד הדברים שמטרידים את טביב בשבוע האחרון, ועורכי דינו דרשו תשובות לגביהן קשור לבית וגן והעובדה כי בעוד כשישה חודשים צפויה להיבנות מנהרה מתחת לבית וגן שתחבר בין גבעת שאול לכביש בגין ותיאלץ את בית"ר ירושלים למצוא חלופות שכרגע לא ברור מה הן יהיו.

בינתיים ממשיכה הקבוצה להתכונן למשחק החוץ בסכנין בשבת הקרובה. לאחר שאתמול התברר כי המשטרה אינה מתכוונת לפתוח את הקופות באיצטדיון ואוהדי בית"ר ירושלים יוכלו לקנות כרטיסים רק בפארק אוסטרליה, במשטרה חוששים כי מזג האויר הסוער שצפוי בצפון בסוף השבוע יהיה בעייתי מאוד לנתיבי הנסיעה של האוטובוסים שיעשו את דרכם לדוחא בנתיב המיוחד דרך הפרדסים והשדות הסמוכים לסכנין.

במשטרה חוששים כי מזג האוויר עשוי ליצור איזור בוצי מאוד בשדות ובפרדסים ועל כן על מנת להימנע מאפשרות שהאוטובוסים ייתקעו בדרכים דואגים במשטרה עד למשחק לנסות ולייצר שבילי מעבר ראויים שימנעו אי נעימות גדולה במידה ואוטובוסים היו נתקעים שם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ערן לוי  שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
זוכה לעדיפות בגלל האגרסיביות. ערן לוי/קובי אליהו

מבחינה מקצועית ערכה היום הקבוצה אימון נוסף כאשר המאמן אלי כהן המשיך לתרגל את האופציות האפשריות לקראת המשחק. המאמן עדיין מתלבט מי מבין שמוליק קוזוקין, ברק משה ודומיניק גלאבינה יחליף את קובי מויאל ואופיר קריאף המוצהבים. קוזוקין הוא האגרסיבי מבין השלושה ובעל עדיפות לפתוח, כאשר גלאבינה בשלב זה נמצא בעדיפות על פני משה להחליף את קריאף באגף ימין. ערן לוי צפוי לפתוח בחוד ההתקפה בשל המשחק הפיזי שצפוי בסכנין.

סטפן דיאק שחקן הפועל ראשון לציון מול סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"רק רוצה לשחק כאן". סטיבן כהן/ברני ארדוב

אלי כהן ערך לשחקניו אסיפת וידאו בה ראו קלטת ממשחקה של בני סכנין נגד הפועל חיפה. כהן אמר לשחקנים: "הם משחקים עם הרבה התלהבות ומאוד אגרסיביים בבית. קחו בחשבון גם שצפוי מזג אוויר סוער ותתכוננו בהתאם".

הקשר הרוסי ארקדי גלפרין ממשיך להתאמן עם הקבוצה, כמו גם סטיבן כהן. אלי כהן היה מאוד רוצה לצרף לפחות אחד מהשניים, אך לא יכול לעשות זאת עקב המצב הכלכלי. סטיבן כהן אמר לחבריו באימון: "אני מוכן לשחק בבית"ר השנה בחינם ולקבל שכר רק בשנה הבאה, רק רוצה לשחק כאן". הבעיה של בית"ר שגם האופציה הזאת אינה אפשרית מכיוון שבקרת התקציבים לא תאפשר לקבוצה שום העברה עד שלא תסגור את הגירעון בסך 2.5 מיליון שקל בשל העובדה שעדיין לא הצליחה לגייס ספונסרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully