וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי חיפה נחקר בחשד להטרדה מינית

8.11.2012 / 20:16

השחקן, שנחשד בכך שצילם צעירה ללא ידיעתה, שוחרר בלי תנאים מגבילים. במועדון מעריכים כי התיק ייסגר בימים הקרובים

ספורט 5

חדשות רעות למכבי חיפה: אחד משחקני הקבוצה נחקר היום (חמישי) בתחנת משטרת חיפה, זאת לאחר שעלה חשד לכאורה שהטריד צעירה. השחקן זומן לאחר שנטען כי צילם לכאורה את המלצרית באחד המלונות בעיר, עם מכשיר הטלפון שלו, כשידו מתחת לשולחן. השחקן, יש לציין, שוחרר ללא תנאים מגבילים וההערכה במועדון היא שהתיק ייסגר כבר בימים הקרובים. "הוגשה תלונה ותפקיד המשטרה הוא לברר אותה, אך מבדיקה שנערכה אין כל חשש שהשחקן אכן ביצע את העבירה", אמר גורם בחיפה, שם ציינו כי בשעה שהמלצרית טענה כי אותו שחקן צילם אותה, הנשיא יעקב שחר נכח לא הרחק מהשולחן.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. ברני ארדוב
צרות חדשות. יעקב שחר/ברני ארדוב

חלוץ מכבי חיפה ויאם עמאשה לא צפוי לשחק מול עירוני ניר רמת השרון. כזכור, לאחר התייעצות עם רופא מומחה הוחלט שהחלוץ יוריד את הגבס באיחור ולא ישחק מול בני יהודה, אך כעת נראה שהחזרה שלו למגרשים תתעכב עוד מעט. החלוץ חזר היום (חמישי) לאימונים ובמועדון הבהירו: "אין כוונה לסכן אותו, אבל ההחלטה תהיה רק של עטר". בכל מקרה, השחקן, ששוחח עם הצוות המקצועי, לא צפוי להיות בסגל.

הבוקר קיבלו הירוקים דיווח של רופא הנבחרת הצעירה לפיו המגן טאלב טואטחה סובל מדלקת בקרסול ולא בטוח שיוכל לשחק בסוף השבוע. העניין הזה מדאיג במיוחד לנוכח היכולת החלשה של המגן השמאלי שמואל שיימן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחיפה אהבו מה שהוא שידר. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

עדיין לא ברור אילו שינויים יערוך עטר בהרכב, אך מהאימון היום אפשר לקבל תמונה חלקית לגביו. הבעיה של עטר מתחילה ביניב קטן, שהגיע היום למתחם האימונים אבל הודיע כי הוא עדיין לא מסוגל להתאמן. גוסטבו בוקולי תורגל לראשונה ב-11 של המאמן, יחד עם אביחי ידין ואייל גולסה. עידן ורד (עשוי לפתוח על חשבון שלומי אזולאי), חן עזרא ודינו אנדלובו תורגלו בחלק הקדמי. אנדריי פיליאבסקי תורגל שוב ב-11 לצידו של דקל קינן ושיימן במקום טואטחה הפצוע בעמדת המגן השמאלי. אם בוקולי אכן יפתח, לא מן הנמנע שג'ואל דמאו או לירוי צעירי יישבו ביציע.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה ביציע. אדריאן הרבשטיין
בתמונת ההרכב. גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: מסיבת העיתונאים שערך ראובן עטר אתמול הרגיעה מעט את האווירה המתוחה בכפר גלים. "כך צריך להישמע מאמן שבטוח בעצמו. הוא שידר אתמול מסר אחר לגמרי", אמר גורם במועדון. הבוקר פתחו חלק מהשחקנים בטורניר פלייסטיישן ונראה כי מדובר בעוד צעד שאמור להוריד את מפלס המתח לפני המשחק ברמת השרון. הנשיא יעקב שחר שלא הגיע לאימונים השבוע נמצא בחופשה פרטית ולא שוחח עם השחקנים היום. במועדון היה מי שהדגיש כי למרות הדברים של עטר, מעידה ברמת השרון תגרום לזעזוע גדול. "כולם כאן נותנים לו שקט, אבל הפעם הוא חייב להביא ניצחון. הגיבוי של שחר לא יימשך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully