וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק"

הפועל ת"א תעלה בהרכב חסר למשחק החוץ מול פלזן (ה', 20:00, ספ'1), המאמן לא מנמיך ציפיות. ורבה: "צריך להיזהר"

הפועל תל אביב תתארח מחר (ה', 20:00, ספורט1, וספורט1 HD) אצל ויקטוריה פלזן הצ'כית במחזור הרביעי של בית ב' בליגה האירופית. אמנם עבור האדומים מדובר בהזדמנות אחרונה לשמור על סיכויי ההעפלה, אך המאמן יוסי אבוקסיס כבר הצהיר כי הדרבי חשוב יותר לקבוצתו. מנגד, בפלזן יודעים שניצחון יבטיח להם ככל הנראה בוודאות את ההעפלה לשלב הנוקאאוט ויסגור את הסיפור הבא.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב מול ראדים ז'זניק שחקן ויקטוריה פלזן. ברני ארדוב
הצ'כים בטירוף, האדומים פחות. בן חיים במשחק הקודם/ברני ארדוב

הפועל מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים (פלזן בליגה האירופית, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה בליגת העל) ובמצב רוח שפוף. האדומים מתעסקים לאחרונה בכל דבר חוץ מכדורגל וסובלים מפציעות של שחקני מפתח, ביניהם טל בן חיים וגילי ורמוט. בנוסף, לקראת הדרבי התל אביבי, שייערך כבר ביום ראשון, האדומים מתכוונים לעלות למשחק בצ'כיה עם הרכב חסר.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר במסיבת העיתונאים שנערכה הערב: "אם נשחק כפי ששיחקנו במחצית הראשונה לפני שבועיים בבלומפילד מול פלזן ננצח. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא וזו המשימה שלנו. הגענו אומנם עם סגל מלא, אבל יש כמה שחקנים פצועים שלא ישחקו ואחרים שצריכים יותר מנוחה לאור רצף המשחקים שלנו, אני מאמין שיהיו כמה שינויים בהרכב הפותח. ידעתי עוד לפני המשחק בבלומפילד שפלזן קבוצה טובה, עם שחקנים מנבחרת צ'כיה וסלובקיה ושיהיה משחק קשה. לצערי משהו השתבש לנו במחצית השנייה במשחק הראשון, קיבלנו אדום ובסופו של דבר הפסדנו. אנחנו רוצים לנצח כל משחק".

יגאל אנטבי נשאל בעיקר על הקור והאם הוא ישפיע על השחקנים: "ידענו שיהיה פה קר ובאמת כשנחתנו הרגשנו שזה רחוק מהטמפרטורה החמה והנעימה של תל אביב, אבל נצטרך להתאקלם באימון המסכם וכשחקנים מקצוענים אני לא חושב שזה אמור להיות בכלל פקטור במשחק עצמו. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו בכל מצב".

הפועל תל אביב ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. יוסי אבוקסיס צפוי לערוך שינויים רבים מההרכב שפתח בהפסד 2:1 למכבי נתניה בליגה ביום ראשון האחרון. ג'ון פיינטסיל יחזור להרכב במקום נעאל חוטבא המושעה, מור שושן וניקולה פטקוביץ' צפויים לפתוח במרכז ההגנה ויגאל אנטבי ישחק בצד שמאל. חנן ממן ועומר דמארי יקבלו מנוחה, כשטל בן חיים וגילי ורמוט הפצועים גם ייעדרו בוודאות. אלרואי כהן, סלים טועמה ואלירן דנין יקבלו את חולצת ההרכב בקישור וטוטו תמוז, שמושעה בליגה, יקבל את המקום בשפיץ.

הרכב משוער: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, מור שושן, ניקולה פטקוביץ', יגאל אנטבי, רועי גורדנה, אריק דג'מבה דג'מבה, אלירן דנין, סלים טועמה, אלרואי כהן, טוטו תמוז.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
סיכוי אחרון לעלות שלב. אבוקסיס/מגד גוזני

פלזן, שניצחה בבלומפילד 1:2 לפני שבועיים, נמצאת בכושר מצוין עם ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. באירופה, אגב, הצ'כים כבשו ב-12 מ-13 המשחקים האחרונים שלהם והם מחזיקים העונה במאזן מושלם עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בשלבי המוקדמות ובשלב הבתים.

המאמן פאבל ורבה התייחס למשחק ואמר: "כולנו יודעים את המצב בטבלה וזה משחק חשוב ובבית אנחנו חייבים להצליח. יש לנו סיכוי גדול לעלות שלב וזו המטרה. אם ננצח בבית את הפועל תל אביב, סיכוי ענק שנעלה שלב. אני מניח שהפועל תשחק על התקפות מתפרצות כי יש לה את השחקנים המתאימים לכך ונצטרך להיות יותר זהירים מהמשחק בתל אביב, שם היה לנו מזל".

הקשר ולדימיר דארידה הוסיף: "זה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה ואם ננצח, נמשיך לשלב הבא. עלינו להיות זהירים. הפועל תצטרך לתקוף כי הם חייבים את הנקודות וזה יכול להיות היתרון שלנו. במשחקים האחרונים הוכחנו שאנחנו יודעים להגן כמו שצריך".

הרכב משוער: מאטוש קוזאצ'יק, ראדים רזניק, מריאן צ'ישובסקי, וצלאב פרוצ'אזקה, דויד לימברסקי, פאבל הורבאט, ולדימיר דארידה, פרנטישק ראיטורל, דניאל קולארז', מיכל דוריש, מארק באקוש.

מאמן ויקטוריה פלזן פאבל ורבה. רויטרס
"בבית אנחנו חייבים להצליח". ורבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully