וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'וש דאנקן בספק לפרינאיי

6.11.2012 / 22:42

הפורוורד של ירושלים סובב את קרסולו במהלך האימון והוא בספק למשחק הפתיחה ביורוקאפ מול הליטאים (ד', 18:55, 5+)

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. קובי אליהו
מכה קשה. דאנקן/קובי אליהו

אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגת העל, תפתח מחר (רביעי, 18:55, חמש פלוס) הפועל ירושלים את העונה האירופאית שלה במסגרת היורוקאפ , כשתתמודד בליטא מול פרינאיי במסגרת שלב הבתים. בעונה שעברה לא הצליחה ירושלים, בראשותו של עודד קטש, לצלוח את שלב הבתים, ובמועדון לא רוצים למצוא את עצמם באותה סיטואציה גם השנה. מי שנמצא בספק למשחק מחר הוא ג'וש דאנקן, שסובב את הקרסול במהלך האימון הערב.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, נשמע דרוך לקראת המשחק מול הליטאים: "זה משחק חוץ קשה, מול קבוצה שלא הפסידה השנה בשום מסגרת", אמר דרוקר לוואלה! ספורט. "כמיטב המסורת הליטאית מדובר בקבוצה אתלטית, גבוהה, עם קליעה מצוינת משלוש. יש להם מסורת שהתחילה בעונה שעברה, הם התחילו קמפיין טוב וסיימו עם מאזן של 3:3. בהחלט מצפה לנו משחק קשה מאוד מחר".

דרוקר, שאימן בעבר את ריטאס וילנה, הוסיף: "ליטא זו מדינה של כדורסל, בעלת תרבות של כדורסל, וסביר להניח שיגיע קהל רב לתמוך בהם. אנחנו צריכים לבוא למשחק נחושים וביחד, כמו שהופענו ביום ראשון מול אשדוד". המאמן אף התייחס לבית אליה הורגלה ירושלים: "אין שם שמות נוצצים, אבל בהחלט יש בבית שלנו קבוצות טובות ועם מסורות ביורוקאפ, עם כסף. אנו נאבק, זה בית צמוד עם שישה משחקים, כל נקודה תקבע פה והאתגר מתחיל מחר".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
משחק לא פשוט. דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully