וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פלייאוף? פלייאוף?

8.11.2012 / 17:15

אנדרו לאק הפנטסטי ואינדיאנפוליס ינסו לעשות צעד נוסף לעבר הפוסטסיזן כשיתארחו בג'קסונוויל (שישי, 3:20, ESPN)

ג'קסונוויל (7:1) - אינדיאנפוליס (3:5), בין חמישי לשישי, 3:20, ESPN

מה כבר אפשר להגיד על אנדרו לאק? אולי לפני כל המספרים, הסטטיסטיקות וחישובי הפלייאוף, צריך פשוט להחמיא לילד המדהים הזה, שבא לליגה עם שק ציפיות לא הגיוני על הכתפיים, אבל עושה את העבודה כמעט בכל שבוע וחודשיים בלבד מפתיחת עונתו הראשונה כבר עשה כמה צעדים גדולים במלאכה הארוכה להשכיח מאוהדי הקולטס את המילים "פייטון" ו"מאנינג".

בשבוע שעבר לאק הוביל את הקולטס לניצחון שלישי ברציפות, הפעם על מיאמי, תוך שהוא מפציץ שיא כל הזמנים לרוקי, 443 יארד. הבחירה מספר 1 בדראפט מוביל את התקפת המסירה השישית בטיבה בליגה וההגנה של אינדי, שלא בדיוק הצטיינה בשנים האחרונות, מרימה את הרמה גם היא וספגה 46 נקודות בלבד בשלושת משחקיה האחרונים. גם הנאום המדהים של המאמן חולה הלוקמיה של הקבוצה צ'אק פגאנו, בוודאי עזר לשחקנים.

כעת הקולטס, שנמצאים חזק מאוד בתמונת הפלייאוף, יוצאים לפלורידה, שם יפגשו את הקבוצה שהשיגה מולם את ניצחונה היחיד העונה. היגוארים ניצחו 17:22 בלוקאס אויל סטדיום בשבוע השלישי של השנה, אבל מאז אותו משחק הם לא ממש פוגעים ורשמו כבר חמישה הפסדים רצופים, כולל תבוסה ביתית מול דטרויט בשבוע שעבר.

ג'קסונוויל ממוקמת במקום ה-25 ומטה גם בהגנה וגם בהתקפה, גם האווירית וגם הקרקעית והיא שוב בדרכה לבחירת דראפט גבוהה. הג'אגוארס ניצחו את שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

התחזית: אינדי בכושר מצוין, ג'קסונוויל ממש לא. לאק עושה עוד צעד בדרך לפלייאוף ראשון בקריירה

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully