וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הדרבי יותר חשוב מהמשחק מול פלזן"

מאמן הפועל ת"א מסתכל קדימה, למרות משחק הליגה האירופית ואמר: "צריכים לדבר פחות על השיפוט". שילה ייפגש עם לובין

מגד גוזני

לאור המקרים האחרונים שבהם הייתה מעורבת הפועל תל אביב, יזמה ההתאחדות לכדורגל פגישה בין מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה למנכ"ל הפועל תל אביב אמיר לובין. כזכור, האדומים היו מעורבים במשחק בו נשמעו לכאורה קריאות גזעניות חלוץ הקבוצה טוטו תמוז ושחקנים נוספים בקבוצה מצד אוהדי בית"ר ירושלים. כמו כן, רוססו כתובות נאצה מחוץ לבלומפילד ונוקבו צמיגי רכבו של תמוז ושל שוער הקבוצה אדל ובהפועל תל אביב הביעו זעם על השיפוט במשחקיה. בשל כל הסיבות הללו הוחלט לקיים את הפגישה.

הפגישה אמורה להיערך ביום ראשון הקרוב והשניים אמורים לדון במקרים הנ"ל ולחפש פתרונות שיתאימו לשני הצדדים. כידוע, בהפועל תל אביב זועמים על כך שההתאחדות לכדורגל החליטה שלא להעמיד לדין את בית"ר ירושלים על סעיף של קריאות גזעניות והאדומים איימו כי אם לא דבר זה לא יטופל, הם יפנו למוסדות אופ"א או פיפ"א בכדי להמשיך את הטיפול בנושא דרכם. זו בעיקר הסיבה שהשניים ייפגשו ויחליטו על המשך טיפול בעניין לפני שהנושא יעבור למוסדות בינלאומיים.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יבצע מספר שינויים בהרכב מול פלזן. אבוקסיס/מגד גוזני

בתוך כך, הפועל תל אביב נחתה היום בצ'כיה לקראת משחקה הרביעי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית מול ויקטוריה פלזן, והגיעו למלון שלהם. האדומים יחפשו ניצחון ראשון במפעל כדי לשמור על סיכוי ריאלי לעלות לשלב הבא. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך מספר רב של שינויים בהרכב, בכדי לשמור כוחות לדרבי התל אביבי ביום ראשון הבא. ברונו קוטיניו פצוע ולא טס עם הקבוצה.

בהגנה יהיו ארבעה שינויים מההרכב הקבוע, כשמור שושן וניקולה פטקוביץ' יפתחו במרכז ההגנה. נעאל חוטבא המורחק יוחלף על ידי ג'ון פיינטסיל ויגאל אנטבי יחזור לעמדת המגן השמאלי. עומר דמארי וחנן ממן גם יקבלו מנוחה וטל בן חיים הפצוע המריא עם הקבוצה אך לא ישחק. אלירן דנין ואלרואי כהן צפויים לפתוח בקישור, לצד רועי גורדנה ואריק דג'מבה דג'מבה, כשסלים טועמה וטוטו תמוז ישלימו את ה-11 הפותחים.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר לפני ההמראה: "היינו מעדיפים להתכונן ישר לדרבי, אבל יש משחקים שצריך לעבור אותם. נרענן את ההרכב, נשמור מספר שחקנים ונעשה את החשבון שלנו. הדרבי יותר חשוב מפלזן, אבל צריך להיראות גם כמו קבוצה. מי פייבוריט? אנחנו או מכבי? ביום ראשון אין פייבוריטית, בדרבי אף פעם אין".

אבוקסיס התייחס להתבטאות של אדל אחרי ההפסד לנתניה ואמר: "אנחנו צריכים לדבר פחות על השיפוט, אמרתי את זה גם לשחקנים. אנחנו רוצים שקט ולחזור להיראות כמו ב-0:3 על מכבי חיפה למשל. כל מה שקרה במשחקים האחרונים הוציא אותנו מריכוז. אנחנו לא רוצים להתעסק בזה, אלא רק בכדורגל. אדל אמר לי שהוא מתחרט, זה בלהט המשחק וצריך להבין ששחקנים מלאי אמוציות אחרי משחקים, אולי אפילו לא צריך לראיין אותם אחרי השריקה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
וואליד באדיר קפטן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יצליחו להפתיע בצ'כיה? באדיר/מגד גוזני
סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יקבל קרדיט בהרכב? טועמה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully