וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר נכנס לחדרי ההלבשה ועודד השחקנים

6.11.2012 / 12:45

המאמן שישוחח עם שחר בטלפון, ממשיך לחפש פתרונות. הנשיא לא נכח באימון: "אם הדברים בסופ"ש לא חלחלו, למה שיגיע?"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

כשהקבוצה שלו שבורה ונמצאת מתחת לקו האדום, ראובן עטר הגיע הבוקר (שלישי) לאימון מכבי חיפה בכפר גלים ובינתיים, בהתאם להערכות מאמש, הוא ממשיך לאמן את הקבוצה כרגיל.

עוד לפני האימון, העריכו השחקנים כי יעקב שחר יגיע, אבל הנשיא לא נראה באזור ובסביבתו אמרו היום: "אם הדברים ששחר אמר בסוף השבוע לא חלחלו לשחקנים, אין לו בשביל מה להגיע".

לפני האימון נכנס עטר למתחם חדר ההלבשה, שם נכחו מספר שחקנים כמו אביחי ידין, לירוי צעירי, אייל משומר וגוסטבו בוקולי, ושוחח עימם בקצרה. לא מדובר בשיחות אישיות, אך המאמן חייך וניסה לפתח שיחה עם השחקנים. לאחר מכן הוא נכנס לחדר הטיפולים, לשם נכנס בוקולי, שהצטרף לניר דוידוביץ' ושאל לשלומם.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מנסה גישה אחרת? עטר/אדריאן הרבשטיין

הנשיא יעקב שחר ישוחח עם עטר בטלפון ולא בארבע עיניים. המאמן אמור היה לקבל זימון לפגישה, אלא שלאחר המשחק אתמול חל שינוי ובחיפה היה מי שהעריך היום: "שחר זז קצת הצידה, כי הוא רוצה לראות מהצד איך הדברים מתקדמים. הייתה כבר שיחה אחת בסוף השבוע והיא לא שינתה דבר. הפתרון היחיד כרגע הוא ניצחון, אין דרך אחרת לצאת מהמצב הזה".

בשיחת הטלפון ינסו השניים למצוא פיתרון למצב, כשלא מן הנמנע שעטר ישנה מעט את השיטה או את תפקודם של מספר שחקנים, כמו אביחי ידין, שלא מצאו את מקומם בשיטה הנוכחית ואף יחזיר את גוסטבו בוקולי לאחר תקופה ארוכה לסגל. כזכור, מוקדם יותר כבר רמזו בחיפה כי שחר לא יפטר את המאמן: "שחר לא טיפש. האוהדים רצו את ראובן עטר, עכשיו אף אחד לא יכול לבוא אליו בטענות".

יניב קטן לא התאמן עם הקבוצה לאחר שחש ברע ואילו טאלב טואטחה ואייל גולסה נעדרו מהאימון והצטרפו לנבחרת האולימפית. הקשר האחורי ג'ואל דמאו, שספג ביקורת קשה מאוד אמש, יירד לספסל במשחק הקרוב וגם שמואל שיימן, שהציג יכולת רעה מאוד ונראה חסר ביטחון, לא אמור לפתוח.

מעידה נוספת של חיפה, במשחק החוץ מול עירוני רמת השרון במחזור הקרוב, תשבור שיא שלילי בן 15 שנה. בעונת 1987/88 צברה הקבוצה של דרור קשטן שבע נקודות בתשעה משחקים.

מי שלא זוכה לדקות משחק העונה הוא גוסטבו בוקולי, אך זה לא מפריע לקהל בירוק לעודד אותו ולתמוך בו. הערב העביר השחקן הודעה לאתר האוהדים הרשמי של מכבי חיפה, ואמר: "אני מאוד מאושר ומתרגש לשמוע את תמיכת האוהדים בזמנים קשים אלו, זה נותן לי כוח להמשיך ולתת את כל כולי תמיד ולעשות את הטוב ביותר עבור הסמל שאני כל כך אוהב. אני מודה לאלוהים כל יום על כך שזכיתי להיות חלק ממכבי חיפה וזכיתי לקבל אהבה מקהל שכזה, אתם נותנים לי כוח ואני מצפה בכיליון עיניים להחזיר לכם על כל האהבה והתמיכה. עם הניצחונות שיבואו נצא מהמצב אליו נקלענו כולנו, השחקנים, האוהדים והמועדון. תודה רבה לכולכם מעומק הלב!", כך כתב בוקולי, וחתם: "מהנשמה של הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה ביציע. אדריאן הרבשטיין
ותודה לאוהדים. בוקולי ביציע/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully