וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אורטיז: "בובי ולנטיין משוגע עם בעיות נפשיות"

6.11.2012 / 9:01

הלכלוך מתחיל לצאת בבוסטון. המאמן לשעבר האשים את 'ביג פאפי' כי העדיף לשבת ביציע במקום לעזור והכוכב הפציץ בחזרה

למרות העונה האיומה שעברה על בוסטון רד סוקס, הדברים התנהלו (יחסית) בשקט בעיר השעועית. מאזן של 93:69 והתפרקות כללית מנכסים עודפים, הובילו לבסוף לפיטוריו של המאמן בובי ולנטיין, לאחר עונה אחת בלבד במועדון ולהחלפתו בג'ון פארל, שהגיע מטורונטו בתקווה להרים את בוסטון מחדש.

כעת, לאחר שולנטיין כבר לא בסביבה, השדים מתחילים לעלות והתותחים לרעום. המאמן הוותיק והשנוי במחלוקת, התראיין לפני כשבועיים לטלוויזיה האמריקאית ואמר בין היתר על כוכב הקבוצה דייויד אורטיז: "הוא הבין שהעונה שלנו לא הולכת לשום מקום ושאנחנו לא במירוץ לפלייאוף, אז הוא החליט לא לשחק יותר", תוך שהוא מתכוון לעובדה שאורטיז בילה ברשימת הפצועים מה-18 ליולי ועד ל-24 לאוגוסט, שב לשלושה ימים וחזר לרשימת הפצועים עד לסיום העונה. יממה אחרי החזרה הקצרה שלו אגב, הועברו מהקבוצה במסגרת הטרייד הגדול אדריאן גונזאלס, ג'וש בקט, קראל קרופורד וניק פונטו.

כעת, לאחר שחתם על הארכת חוזה נוספת עם הרד סוקס ויישאר בקבוצה לשנתיים נוספות תמורת 26 מיליון דולר, החובט בן ה-37 החליט להפציץ את בובי וי בחזרה: "הרופאים המליצו לי לא לשחק, כדי שלא אפגע בגיד שלי יותר. כשחקן, המשחק תמיד זורם לי בורידים. בעשר השנים שלי בבוסטון, אני הלב והנשמה של האירגון הזה ואין רגע אחד בו אני יכול לשחק ומעדיף לשבת ביציע במקום".

ביג פאפי לא נעצר שם ותקף את ולנטיין באופן ישיר: "דבר ראשון, אל תנשך את היד שמאכילה אותך, כי בסוף היא תנשך אותך. הייתי אחד היחידים שתמך בו ואפילו אירגנתי כמה אסיפות שחקנים. דבר שני, ביום שחזרתי מרשימת הפצועים אמרתי לו שאני לא בטוח כמה אני כשיר לשחק. שמתי את הקריירה שלי בצד בניסיון לעזור לקבוצה ויצאתי לשחק למרות כאבים אדירים".

"דבר שלישי", סיים אורטיז, "אחרי הדברים שהוא אמר בטלוויזיה, הוא שלח לי הודעה וניסה להסביר שהתקשורת מסלפת את הדברים שלו. לא עניתי לו ואמרתי לעצמי שלאיש הזה יש בעיות נפשיות והוא צריך תרופות או משהו כזה. אמרתי לעצמי שאני מתמודד עם מישהו משוגע ואני לא הולך להשתגע בעצמי, אז עדיף להתעלם".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully