וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מישהו הולך לשלם על זה

6.11.2012 / 8:33

הסיינטס לא התקשו לנפנף את פילדלפיה עם 13:28 במשחק שסגר את המחזור. עוד עונה של האיגלס מתקרבת לסיומה

ניו אורלינס (5:3) - פילדלפיה (5:3) 13:28

זהו זה, אחרי המשחק שסגר את המחזור התשיעי ב-NFL, אפשר להודיע באופן רשמי שאנחנו נכנסים אל חצי העונה השנייה ולרגעי ההרכעה ולאור התוצאה בסופרדום, כנראה שלא רק לסיינטס לא יהיה יותר מדי מה לעשות שם, אלא גם לעיטמים החלשים.

פילדלפיה שוב איכזבה בענק. עם פיגור שניים וחצי משחקים מהג'איינטס ובהתחשב ב-NFC הקשה העונה, האיגלס עושים את דרכם אל מחוץ לפלייאוף, מה שעלול לעלות לאנדי ריד ומייקל ויק במשרותיהם. הסיינטס לעומת זאת, מצליחים מדי פעם להתחבר למשחק טוב ולהוציא משהו מהעונה הלא פשוטה שעוברת עליהם, אבל גם הם יצטרכו נס כדי לשחק בפוסט סיזן העונה.

דווקא ההגנה המושמצת של ניו אורלינס עשתה את המהלך הגדול הראשון, כאשר לקראת סיום הרבע הראשון פטריק רובינסון חטף את ויק על קו היארד מהאנדזון ורץ כל הדרך לצד השני, בדרך לטאצ'דאון ענק של 99 יארד, שווה לשיא מועדון.

האיגלס נותרו משותקים אחרי הפיספוס הזה ועד המחצית ניו אורלינס כבר עלתה ל-3:21, שדי גמר את המשחק, בזכות ריצה של 22 יארד לאנדזון מצד כריס איבורי ומסירה של דרו בריס למרקוס קולסטון, שהאריכה את הרצף של בריס ל-51 משחקים עם טאצ'דאון. פילי ניסתה לחזור ברבע השלישי, כשויק ודשון ג'קסון מתחברים ל-77 יארד, אבל בריס סגר את הסיפור מהר מאוד, עם עוד טאצ'דאון, הפעם לג'ימי גרהאם.

הקוורטרבק הנפלא של הסיינטס סיים עם 239 יארד ב-21 מ-27 מצוינים מול ההגנה החלשה מעיר האחווה. ויק מסר 272, אבל באחוזים חלשים (22 מ-41). הוא סיים גם עם חטיפה ואיבוד. 119 יארד על הקרקע ללשון מקוי המפסיד.

* עוד הלילה, הליגה אישרה לסיינטס לנהל משא ומתן על חוזה חדש עם מאמנם המושעה שון פייטון, במקום זה שבוטל לפני מספר ימים. פייטון, ששמו מקושר גם לדאלאס בזכות קשריו עם הבעלים של הקאובויס ג'רי ג'ונס, אינו מאמן את הקבוצה העונה בשל חלקו בפרשת 'הבאונטי'.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully