וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסט ברומיץ' ניצחה 0:2 את סאות'המפטון

מערכת וואלה! ספורט

5.11.2012 / 23:47

פיטר אודמווינגי הניגרי כבש צמד (36 ו-60) לרשת נועלת הטבלה והעלה את ווסט ברום למקום החמישי על חשבון טוטנהאם

ספורט 2

10 מחזורים חלפו להם באנגליה, ונדמה כי ווסט ברומיץ' לא מתכוונת לוותר כל כך מהר על הגדרתה כהפתעת העונה. ווסט ברום התייצבה אחרי שני הפסדים רצופים, אבל לשמחתה פגשה הערב (שני) בהות'ורונס את נועלת הטבלה סאות'המפטון וניצחה אותה 0:2 מצמד של הניגרי פיטר אודמווינגי (36 ו-60). בעקבות הניצחון עקפו הבאגיז את טוטנהאם ועלו למקום החמישי, עם 17 נקודות והפרש שערים עדיף על פני זה של התרנגולים, אך נחות מזה של אברטון הרביעית.

פיטר אודמווינגי שחקן ווסט ברומיץ' (במרכז) חוגג עם החברים. GettyImages
צמד נהדר. פיטר אודמווינגי עם החברים/GettyImages

שלושת המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות במגרשה של ווסט ברום הסתיימו ללא הכרעה, אלא שהפעם החבורה של סטיב קלארק הייתה עדיפה ובאה על שכרה מול היריבה השקועה במרתפי הליגה. סאות'המפטון חיפשה ניצחון ראשון בהות'ורונס מאז מאי 1984 וגם פתחה טוב יותר עם גסטון ראמירס האורוגוואי, אך בדקה ה-36 יוסוף מולומבו התנהל באין מפריע בצד ימין ומסר לאודמווינגי, שבעט מ-18 מטרים כדור שפגע ביושידה וחדר פנימה לאחר תגובה לא טובה של השוער הארגנטינאי פאולו גסאניגה.

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות גדולה של הסיינטס לאזן את התוצאה, אך הנגיחה של ריקי למברט נעצרה במשקוף של בן פוסטר. בעוד סאות'המפטון שלחה הרבה שחקנים קדימה, ווסט ברומיץ' עקצה. שיין לונג הגביה מצוין מצד שמאל ומי אם לא אודמווינגי נגח בעוצמה בדקה ה-60 את השני שלו במשחק והשלישי העונה. האורחים לא הצליחו להשיג שער מצמק, ויחפשו את ניצחונם השני העונה במקום אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

* בספרד, ריאל בטיס ניצחה 2:4 את חטאפה, במדריד. חורחה מולינה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-59, דייגו קסטרו איזן בדקה ה-68. בניאט (74) ורובן קסטרו (76) עשו 1:3, פדרו לאון צימק (90) ובתוספת הזמן סלבה סביליה קבע את התוצאה הסופית. עם הניצחון עלתה בטיס למקום הרביעי, שמוליך לליגת האלופות. חטאפה נשארה במקום העשירי.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully