וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד וגליל עליון ניצחו במחזור פתיחה חלקי

האלופה ניצחה 64:74 בראשון לציון תודות ל-33 נקודות של אשלי שילדס. העולה גברה על חולון 66:68. שני משחקים נדחו

ליגת הנשים לעונת 2012/13 יצאה הערב (שני) לדרך עם שני משחקים בלבד - מכבי אשדוד גברה על הפועל ראשון לציון 64:74, ואילו הפועל גליל עליון רשמה 66:68 על אליצור חולון בחוץ. המשחק בין אליצור רמלה לאליצור נתניה נדחה בשל בעיות תקציב שמנעו מסגנית האלופה לפתוח את העונה, ואילו זה בין רמת השרון והפועל פתח תקוה לא התקיים בשל תאונת דרכים בה היו מעורבות מספר משחקניות פתח תקוה.

הפועל ראשון לציון - מכבי אשדוד 74:64

ראשון לציון, עם סגל של שמונה שחקניות בלבד, פתחה טוב והוליכה בתשע נקודות בשלב מוקדם במשחק. עד ההפסקה הפער צומק לשתי נקודות בלבד, 26:24. אשלי שילדס (33 נקודות ו-9 ריבאונד) הובילה את האורחת לרבע טוב מאוד כשקלעה 18 נקודות באותו פרק זמן כדי להפוך את התוצאה. ברבע האחרון הפער הצטמק במעט, אבל האלופה העמוקה לא ממש התקשתה להחזיק ביתרון ולנצח. משחק טוב מאוד של טיפני הייז (21 נקודות) לא סייע למארחת, בשורותיה בלטה גם ג'סיקה לאוסן (14 נקודות, 15 ריבאונדים).

אליצור חולון - הפועל גליל עליון 68:66

חולון ניצחה בעונה שעברה רק שלושה משחקים מתוך 20, ירדה ליגה אך נשארה רק בגלל מחסור בעולות לליגה הבכירה. העונה החדשה, הערב, נפתחה באותו טון של הקודמת - בהפסד. המנצחת היתה דווקא קבוצה אחת שכן רצתה לעלות, אלופת הלאומית בעונה שעברה מהגליל העליון. את הגליל הוליכה אדורה אלונו עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. אייברי ווארלי (22 נקודות ו-11 ריבאונדים) הרשימה במדי המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully