וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מריאנו ריברה יחזור לעונת 2013

4.11.2012 / 11:44

הקלוזר האגדי של היאנקיז, שנפצע בצורה קשה בעונה שעברה, הודיע לקבוצה על כוונתו לשוב: "נשב עם הסוכן שלו ונסגור חוזה"

העונה של ניו יורק יאנקיז הסתיימה אומנם בטעם מר מאוד, עם תבוסה 4:0 ב-ALCS לדטרויט טייגרס, אבל כעת בתפוח הגדול מחייכים שוב, בזכות בשורה חיובית מאוד שהקבוצה קיבלה בסוף השבוע: מריאנו ריברה חוזר.

הקלוזר הגדול בתולדות המשחק, שיהיה בן 43 בסוף החודש הקרוב, נפצע במאי האחרון כשרדף אחרי כדור במהלך אימון חבטות, לפני משחק של הפסים בקנזס סיטי. ריברה מעד בקצה המגרש וסבל מקרע ברצועה הצולבת, מה שגמר לו את העונה וכפי שהאמינו רבים, גם את הקריירה.

אלא שריברה עצמו הבטיח מיד לאחר אותה פציעה מתסכלת כי הוא ישוב למגרשים ונדמה כי הוא נחוש לעמוד בהבטחה: "הוא רוצה לשחק שוב. אשב עם הסוכן שלו ונסגור את פרטי החוזה", אמר ג'נרל מנג'ר היאנקיז, בריאן קשמן. יחד עם זאת, סיכום על חוזה חדש לא יהיה פשוט במיוחד, לאחר שריברה הרוויח 15 מיליון דולר בעונה שעברה, אולם היאנקיז ככל הנראה לא יציעו לו סכום דומה, לאור הפציעה שעבר.

בעת חסרונו של ריברה, רפאל סוריאנו השתלט על עמדת הקלוזר בקבוצה וסיים את העונה עם 42 שמירות מ-46 ניסיונות. סקוט בוראס, סוכנו של סוריאנו, כבר רמז כי השחקן שלו צפוי לנצל את האופציה לצאת מהשנה האחרונה בחוזה עם היאנקיז ולנסות את שוק השחקנים החופשיים, מה שעשוי להגביר את הלחץ של ניו יורק לסגור את הדברים מול ריברה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully