וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "חושבים על איך לשים את הכדור ברשת"

מאמן באר שבע אחרי עוד משחק חסר מחץ. יוסי מזרחי: "מרוצה מהתוצאה אבל לא מהיכולת". גביש שיחק למרות שעבר תאונה

one

לדרבי הדרום בין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד יש עוד הרבה מה ללמוד, אחרי שהערב (שבת) הסתיים המשחק ב-0:0. הקבוצה של יוסי מזרחי שוב לא ניצחה בורסמיל, איצטדיון שבו לא טעמה ניצחון מאז 2004. בנוסף, איבדה אשדוד את הבכורה בליגת העל, ששייכת עתה למכבי תל אביב. להפועל באר שבע זהו תיקו שישי העונה.

בסיום המשחק יכול היה יוסי מזרחי לחייך לעצמו, שכן המארחים הגיעו למספיק מצבים נוחים על מנת לנצח. "אני מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהיכולת", אמר מזרחי. "בחצי הראשון היה משחק בקצב גבוה מאוד אבל לא היו הרבה הזדמנויות. את המחצית השנייה פתחנו טוב אבל אחרי 10 דקות הלכנו אחורה ובאר שבע השתלטה על המשחק. לא יצאנו מספיק קדימה. שיחקנו יותר עם הרגש מאשר עם השכל. עשינו שטויות ולא הגענו למספיק מצבים".

איבוד המקום הראשון בליגה לא השפיע על מזרחי. "זה בכלל לא מעניין", אמר. "באנו למשחק חוץ קשה פה ויש לבאר שבע קבוצה מצוינת עם חומר שחקנים מצוין. באר שבע תיקח פה הרבה נקודות".

גם מאמן באר שבע, אלישע לוי, היה מרוצה מהתוצאה: "אמנם 0:0, אבל היה משחק מעניין. היה משחק טוב שלנו, עם מחויבות גבוהה, הנעת כדור טובה ויציאה מהירה מהגנה להתקפה. אשדוד לא בכדי בצמרת, מדובר בקבוצה מאוד פיזית. נכון לעכשיו הנקודה שאנחנו צריכים לשפר נוגעת לאיך לשים את הכדור ברשת. הקהל היה נהדר ודחף אותנו. לצערי זה לא הסתדר".

לוי, שקבוצתו כבשה עד כה רק שער אחד שהוא לא תולדה של מצב נייח, התייחס לסוגיית החוד: "כיוון שאנחנו לא כובשים אני כל הזמן מנסה למצוא את השילוב הנכון בחוד", אמר מאמן באר שבע. "היום ניסיתי את פלצ'וק, ואנחנו נמשיך לנסות".

לפני תחילת המשחק עבר בלמה של הקבוצה עודד גביש תאונת דרכים לא רחוק מהאיצטדיון. גביש סיפר לראשי המועדון כי רכב חצה ברמזור אדום ופגע בו. רכבו הושבת. לוי החליט בכל זאת להעלות אותו בהרכב. "אני שמח שהוא בסדר", אמר. "הרופא בדק אותו, אפשרנו לו לנוח וברגע שראינו שלא היה משהו מיוחד, לקחתי את ההחלטה לשתף אותו". מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים ניגש לגביש והודה לו שהסכים לשחק.

בבאר שבע יש ביקורת גדולה על השופט חלים זטמה. "היו מספר מקרים בהם שריקה לפנדל היתה מתבקשת ולא ברור איך לא נשרקה", אמרו בקבוצה. "המקרה הברור ביותר היה בנגיעת הילד של ורטה, וחבל שהשופט שהיה קרוב מאוד החליט להתעלם".

בשבוע הבא מחכה לבאר שבע משחק בעכו, כששתי נקודות מפרידות בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully