וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתחבא מאחורי ראובן עטר. האחריות של כולם שווה"

3.11.2012 / 18:05

שחקנים במכבי חיפה הגיבו על האסיפה הקשה של שחר, שאיים לעלות עם הנוער: "מלמד כמה המצב גרוע. ננסה לגרום לו נחת"

הדברים הקשים שהטיח אתמול הנשיא יעקב שחר בשחקני מכבי חיפה חלחלו כנראה היטב לראשם, והעניין הפך לנושא השיחה העיקרית שלהם לאחר האימון. מספר שחקנים התבטאו אתמול מיד לאחר האסיפה כי הם לא מתחבאים מאחורי המאמן ראובן עטר והוסיפו: "האחריות של כולנו במצב הנוכחי שווה". שחקן בקבוצה הסביר: "כבר הבהרנו קודם שאין כוונה, חלילה, לפגוע בעטר. כל מה שאנחנו רוצים זה שהקבוצה תצליח. החלטנו לדבר מתוך דאגה למצב הקבוצה והמועדון. אנחנו יודעים היטב כמה שחר השקיע כאן ולא רוצים לאכזב אותו. האסיפה הזאת מלמדת כמה המצב גרוע. כולם כאן יעשו הכל כדי לנצח את בני יהודה ולגרום לו קצת נחת".

כזכור, אתמול נכנס שחר לחדרו של עטר, העניק לו גיבוי ומאוחר יותר כינס את השחקנים לשיחה קשה במונחים של מכבי חיפה. בין היתר אמר הנשיא: "אני רואה את הסגלים של הקבוצות האחרות ומשתגע. אני גם יכול להתפרץ ולהיות עצבני, אני לא עושה את זה, אבל לא רוצה שאף קבוצה תבוא לפה ותיקח נקודות עד סוף העונה. השחקנים מתחבאים מאחורי המאמן, המאמן נמצא מאחורי ההנהלה, שזה אני – הבעלים. אתם מקבלים ממני משכורות. אם לא תגיעו לתוצאות בהתאם, למרות שאני לא רוצה לקלקל לנוער, אבקש מראובן שיעלה לשחק עם הנוער". מיד לאחר מכן הוסיף סגנו, עוזי מור: "הרבה שחקנים הגיעו לכאן מקבוצות אחרות, ולא הבינו מה זה מכבי חיפה".

עטר תרגל אתמול הרכב שבו ארבעה שינויים ביחס למשחק האחרון. אייל גולסה תורגל במקום עידן ורד, יניב קטן במקום אלון תורג'מן, אנדריי פיליאבסקי במקום אדין צוצאליץ' ושמואל שיימן במקום טאלב טואטחה. יחד עם זאת, נראה כי רק מחר באימון המסכם ניתן יהיה לקבל תמונה ברורה יותר. החלוץ וויאם עמאשה לא ייכלל בסגל הקבוצה לאחר שהתברר כי תקופת היעדרותו תהיה ארוכה יותר מהמשוער.

שחקני מכבי חיפה אנדריי פיליאבסקי, חן עזרא, שמואל שיימן. אדריאן הרבשטיין
שמואל שיימן ואנדריי פיליאבסקי צפויים לחזור להרכב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully