וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אסור לנו לחשוב שהדברים יתקנו את עצמם"

למרות ההפסד, הכוכב הפך הלילה לחוטף הטוב בכל הזמנים של הלייקרס. גריפין: "זה שהקהל שורק לנו בוז אומר הרבה לגבינו"

34 שנים עברו מאז הפעם האחרונה שהלייקרס פתחו עונה עם מאזן עגום של 3:0. כל הסימנים במשחקי קדם העונה לא עשו את שלהם, והקבוצה של מייק בראון ספגה הלילה (בין שישי לשבת) הפסד מול הקליפרס 105:95. קובי בריאנט כמעט לא ירד מהמגרש וקלע 40 נקודות, אבל כל זה לא עזר לשנות את המומנטום השלילי שבו נמצאת הלייקרס.

"אנחנו לא צריכים לצאת מנקודת הנחה שהדברים יתקנו את עצמם", אמר בריאנט המתוסכל. "אתם יכולים ללחוץ על כפתור הפאניקה, ואנחנו נמשיך לעבוד על מה שאנחנו עושים". המאמן מייק בראון נשמע מדוכדך גם הוא, ואמר: "אנחנו צריכים כמובן לנצח. אני לא מנסה להתל באף אחד כאן. זה חלק מהסיבות שקובי שיחק את הדקות שהוא שיחק, שהיו רבות מאוד". בריאנט התייצב על הפרקט לא פחות מ-43 דקות.

אגב, למרות ההפסד, בריאנט יכול להתנחם מהעובדה שהוא הפך לחוטף הטוב ביותר של הלייקרס בכל הזמנים כשהוא רשם 1,725 חטיפות, ועבר את מג'יק ג'ונסון.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול מאט בארנס, למאר אודום שחקני לוס אנג'לס קליפרס. AP
לא בטוח שהנתון לגבי החטיפות מעודד אותו. קובי בריאנט, הלילה/AP

בצד המנצח השמחה הייתה גדולה. "אני חושב שזה המשחק השני של השנה, והיו כאן שתי קבוצות שפשוט הלכו יחד", סיכם המאמן ויני דל נגרו. "זה עדיין מוקדם מדי להגיד משהו, אנחנו פשוט צריכים להשתפר".

בלייק גריפין היה מרוצה, ואמר: "אנחנו משתפרים כקבוצה. זה ניצחון נהדר מבחינתנו מכיוון שהם קבוצה נהדרת והם בבית שלנו. אני חושב שההבדל הגדול ביותר במשחקים הללו הוא שעד עכשיו כשהיינו יורדים למנהרה, לאף אחד לא היה איכפת, ולא היו שורקים בוז לחמישייה הפותחת. עכשיו שומעים את הקולות הללו. אני חושב שזה אומר הרבה לגבינו".

כריס פול הוסיף: "המפתח הוא שחווינו את הסופה. היה לנו יתרון ברבע הרביעי, ואז קובי החל להיות קובי. שיחקתי נגד הלייקרס מספיק פעמים כדי לראות אותו משחק כמו שהוא משחק כשהם חוזרים ומנצחים, אבל קיבלנו נקודות מהספסל והם עלו עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully