וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - עירוני רמת השרון: הטירוף נמשך

2.11.2012 / 12:14

אלי כהן: "רוצה לראות את הטירוף מהחצי השני נגד הפועל". מנגד: "אפשר להפוך את טדי לסיר לחץ" (ש', 19:30, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה התקיימו שלושה מפגשים בין הקבוצות. רמת השרון ניצחה בשני משחקי הליגה, בית"ר ניצחה בפלייאוף התחתון. אלי כהן אימן את בית"ר רק במשחק האחרון.

* רמת השרון לא ניצחה העונה בחוץ. היא נוצחה במשחק אחד וסיימה בשני משחקים בתיקו.

* בפעם האחרונה שחן עזריאל כבש צמד במדי בית"ר זה היה לפני שנתיים. הוא עשה זאת בשלושה משחקים ברצף, כך שבבית"ר יכולים להתחיל ולטפח תקוות למחר.

* וכן, בית"ר ניצחה בכל שלושת המשחקים האלה.

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור להפציץ צמדים? עזריאל/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד עירוני רמת השרון (19:30, ספורט 2). מאמן הקבוצה אלי כהן הראה לשחקנים וידאו של היריבה ואמר לשחקנים: "הם משחקים עם הרבה מאוד שחקנים עם אופי הגנתי ושני בלמים בקישור האחורי. הם יחכו לנו בבונקר מאחור, ותצטרכו להיות אגרסיביים באמצע ומאוד סבלניים במשחק שלכם. אני רוצה לראות את המחצית השנייה נגד הפועל וטירוף של לחץ על כל המגרש מהפתיחה. צריך גם להיות מאוד מרוכזים במצבים נייחים כי יש להם שחקנים גבוהים מאוד והם עובדים במיוחד עם הקטע הזה".

בנוגע להרכב, כהן מתלבט בהתקפה בין ערן לוי שפותח באופן קבוע לבין חן עזריאל שעלה מהספסל נגד הפועל תל אביב וכבש צמד. נראה כי רק סמוך לתחילת המשחק יחליט כהן באופן סופי. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב והשלישייה קובי מויאל, אופיר קריאף ודריו פרננדז יפתחו בקישור, כאשר אבי ריקן ועמית בן שושן לפניהם. אתמול לאחר האימון יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש לקראת המשחק במסעדת 'מפגש האש' בירושלים והתקבלו בחום ובאהבה על ידי בעלי הבית, אוהדי הקבוצה.

בבית"ר מצפים ל-8,000 איש שיגיעו מחר לטדי לעודד את הקבוצה, מה גם שהמשחק מתקיים כשעתיים לאחר צאת השבת ואוהדים מסורתיים רבים מעוניינים להגיע. אורח נוסף במשחק יהיה אלי טביב, שקרוב מאוד לסיכום על רכישת הקבוצה בתום העונה מידיו של ארקדי גאידמק. אוהדי רבים של הקבוצה, כולל אירגון הלה פמיליה שהוציא הודעה לכל חברי האירגון, מתכוננים להגיע מחר בצהריים לטדי לדרבי הנוער בקרב התחתית החשוב: "יש שתי קבוצות בירושלים" אמרו בלה פמיליה: "בית"ר והנוער של בית"ר, וכולם צריכים להיות מאחוריה מחר".

עירוני רמת השרון:

רמת השרון תגיע לטדי לאחר הפסד בית ראשון העונה - 3:1 לבני סכנין. בקבוצה מלאי ביטחון לקראת המשחק ומשוכנעים כי אפשר לחזור עם נקודות מהבירה. הצוות המקצועי אמר לשחקנים: "בית"ר במומנטום טוב ודברים מתחברים לה ויהיה קשה מאוד. אם נהיה מרוכזים נוכל להוציא אותם משליטה ולהפוך את טדי לסיר לחץ לטובתנו". שחקן בקבוצה הוסיף: "אחרי ההפסד לסכנין נבוא בשיא הריכוז והמוטיבציה. אנחנו לא מסתכלים על המשחק של בית"ר נגד הפועל ובאים לנצח בטדי. אנחנו לא באים לשחק על תיקו בשום מגרש, ועולים כדי לנצח כי אנחנו מסוגלים לזה".

בהרכב עצמו לא צפויים שינויים גדולים. עשהאל בן שבת ויורדן מילייב ימשיכו לפתוח בקישור האחורי, משה אבוטבול וברוך דגו ישחקו באגפים ואילו אסי בלדוט ואדריאן פרננדז ישחקו בהתקפה. בצוות המקצועי של רמת השרון הזהריו את פרננדז מפרובוקציות אפשריות בטדי והתחממות מיותרת של השחקן: "צפויה אווירה חמה ומשחק חזק ולכן כולכם צריכים להיזהר ולא להיגרר לדברים שלא קשורים לכדורגל", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"יש להם שחקנים גבוהים מאוד". כהן/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: חן עזריאל

הזרקורים יופנו אליו, האוהדים ירצו תוצרת כמו נגד הפועל תל אביב ועזריאל יצטרך להמשיך ולספק קבלות, כמיטב המסורת של הלחץ מהיציע בטדי.

עירוני רמת השרון: עשהאל בן שבת

השחקן התאמן בקיץ עם בית"ר והיה אמור לחתום בשורות הירושלמים, אך המחסור במזומנים בבית וגן החזיר אותו לרמת השרון. מחר הוא ירצה להוכיח לאלי כהן שכדאי לחשוב עליו גם בעתיד.

כפיר אדרי שחקן בני יהודה מול עשהאל בן שבת עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
כמעט מצא עצמו בטדי בקיץ. בן שבת/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, אופיר קריאף, דריו פרננדז, אבי ריקן, עמית בן שושן, ערן לוי (חן עזריאל).

עירוני רמת השרון: גל ניר; קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום; יורדן מילייב, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, ברוך דגו, אסי בלדוט; אדריאן פרננדז.



בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully