וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכל אפשר, אם רק רוצים

2.11.2012 / 9:12

סן דייגו התעוררה והביסה 13:31 את קנזס סיטי האיומה בפתיחת המחזור ה-9. משחק כמעט מושלם לפיליפ ריוורס

סן דייגו (4:4) - קנזס סיטי (7:1) 13:31

כמה טוב שיש קנזס סיטי בליגה. במיוחד עבור סן דייגו ופיליפ ריוורס, שהיו צריכים מישהו להתאושש עליו אחרי שלושה הפסדים רצופים. במשחק שפתח את המחזור התשיעי (בין חמישי לשישי), הצ'ארג'רס לא התקשו להביס את היריבה האומללה לבית ה-AFC מערב, שפשוט עשתה הכל כדי להפסיד. שוב.

שישה רבעים בלי טאצ'דאון, מאז המחצית הראשונה בהפסד הביתי המביך לדנבר, הסתיימו עבור סן דייגו כבר אחרי ארבע וחצי דקות, כשריוורס מצא את אנטוניו גייטס ל-14 יארד באנדזון. עד המחצית השיעמום נמשך, עם שער שדה לכל צד ברבע השני, אבל אחרי העלייה מחדרי ההלבשה, המארחת הראתה שאולי בכל זאת נותר בה משהו.

ריוורס החליט לשחק אותה אלכס סמית' של יום חמישי שעבר והיה על סף השלמות, כשהוא מוסר ל-18 מ-20 (אחוז ההשלמה החמישי בטיבו בתולדות הליגה למשחק בודד). הצ'יפס קבעו עוד שער שדה ברבע השלישי והיתרון עמד על 6:10 לסן דייגו לפני רבע השעה האחרונה, אבל ריוורס כאמור שלט ואיתו גם ההגנה. תוך שלוש דקות ברבע האחרון הקוורטרבק של סן דייגו מסר טאצ'דאון למלקולם פלויד וההגנה השיגה שתי גיחות לאנדזון משלה, עם פאמבל שהוחזר וחטיפה, אותה נשא דמוריו וויליאמס ל-59 יארד. לקראת הסיום, שון דראון צימק בגיחה לשישה יארד.

בסך הכל, קנזס סיטי איבדה את הכדור ארבע פעמים, מה שסידר לסן דייגו את הניצחון הקליל. ריוורס סגר ערב של 220 יארד, צמד ואיבוד. מאט קאסל סיפק 181 יארד, ב-19 מ-29.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully