וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב יגיע למשחק מול רמת השרון

1.11.2012 / 18:09

מקורב לגאידמק אמר על המגעים בין הצדדים: "טביב כבר מרגיש חלק מהקבוצה, הוא יהיה הבעלים". התלבטות בין לוי לעזריאל

one

בבית"ר ירושלים מנסים להירגע מהמשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני וכל המהומה שלאחריו, והבשורה הטובה מגיעה מכיוון אלי טביב, שהודיע לראשי המועדון על הגעתו למשחק הבית הקרוב בשבת נגד עירוני רמת השרון. בבית"ר שמחו לשמוע את הבשורה, שמלמדת על ההתקרבות של טביב לבית"ר והרצון הגדול שלו לרכוש את הקבוצה.

מאז המשחק נגד הפועל תל אביב, המשיך טביב במו"מ מול אנשיו של ארקדי גאידמק ומקורביו של בעלי בית"ר טוענים כי בעקבות ההתלהבות של טביב מהאווירה בטדי הוא אף הגביר את רצונו לסגור עניינים והוא קרוב מאוד לרכוש את הקבוצה.

מקורב לגאידמק אמר הערב: "בגדול הוא כבר סגור על כל הפרטים ואין שום תיבת פנדורה. הוא מההתחלה רצה את הקבוצה ואחרי הטירוף של טדי בשני הוא קיבל החלטה סופית לקחת את הקבוצה וכבר מרגיש חלק ממנה. עד שזה לא יהיה מסוכם וחתום אי אפשר לברך על כלום אבל צריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שזה לא יקרה".

יש לזכור כי בשלב זה טביב יוכל לסכם על רכישת בית"ר, אך לעשות זאת בפועל רק בתום העונה. על אף תקופת הצינון וכל אזהרות ההתאחדות, בשני הצדדים משוכנעים כי טביב יוכל למצוא את הדרך להעביר לבית"ר סיוע כספי בינואר על מנת להתחזק.

היום ערכה הקבוצה אימון בטדי לקראת המשחק נגד רמת השרון. המאמן אלי כהן מתלבט בחוד ההתקפה בין חן עזריאל לערן לוי. בקבוצה מצפים ל-8,000 אוהדים לפחות שיגיעו לטדי וימשיכו את המומנטום מהמשחק נגד הפועל תל אביב. אוהדים רבים של בית"ר, כולל ארגון הלה פמיליה שהוציא הודעה לכל האוהדים, יהיו כבר בשעות הצהריים בטדי לצפות בדרבי הירושלמי בליגה לנוער, קרב תחתית מאוד משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully