וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה פתחו פורום נגד שחקנים מדליפים

1.11.2012 / 9:20

הבהירו לשחקנים: "המאמן נכשל, אל תוציאו כביסה מלוכלכת". לירוי צעירי: "אימפריה כמו חיפה לא יכולה להמשיך במצב הזה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

אוהדי מכבי חיפה החליטו לפתוח בימים האחרונים פורום בדף הפייסבוק נגד שחקנים מדליפים. בפורום קוראים האוהדים לראשי המועדון והמאמן ראובן עטר "לנקות את הקבוצה משחקנים מדליפים", זאת לאור הפרסומים האחרונים בתקשורת על מתיחות בין המאמן לשחקנים ועל ביקורות שהושמעו נגדו. "מכבי חיפה זה אנחנו, אנחנו האוהדים של מכבי חיפה", נכתב בכותרת העמוד. "שחקנים 'יקרים', אל תחשבו שאנחנו טיפשים. אנחנו רואים הכל", נכתב בסעיף הראשון מתוך מה שכונה "עשרת הדיברות לשמירה על חדר ההלבשה". "אנחנו יודעים שראובן עטר לא נקי מטעויות מקצועיות".

בהמשך הובהר לשחקנים למה האוהדים מצפים מהם: "עטר נכשל כמאמן מכבי חיפה, רובכם נכשלתם כאנשי מקצוע, ככדורגלנים, כבני אדם. כל בן אדם עושה טעויות מקצועיות, אך לא כולם מוציאים את הכביסה המלוכלכת". בחמשת הסעיפים האחרים נכתב: "שחקני כדורגל הם לא שונים מרופאים, מורים, מעובדים סוציאלים, ממתכנתים, מכולנו. הם צריכים לעבוד. לעבוד משמע - לעשות את מה שהממונה עליך אומר. לא ללכת לתקשורת ולבכות 'אכלו לי - שתו לי'. ועל כן, אנו מודיעים בזאת, שלא נקבל מדליפים בשום פנים ואופן. ללא שום קשר לתרומה במגרש, אנחנו רוצים קודם כל בני אדם, אחרי זה שחקני כדורגל".

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"על אף אחריותו הגדולה של המאמן שלנו בכישלון הקבוצה, אנו נותנים לו מנדט מלא לנקות את הקבוצה ממדליפים. ללא קשר לוותק, תרומה או יכולת, גם אם מכבי חיפה תצטרך לשחק עם הנוער". אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

לסיום נכתב: "לכן, על אף אחריותו הגדולה של המאמן שלנו בכישלון הקבוצה, אנו נותנים לו מנדט מלא לנקות את הקבוצה ממדליפים. ללא קשר לוותק, תרומה או יכולת, גם אם מכבי חיפה תצטרך לשחק עם הנוער". שחקן בקבוצה בחר להגיב על הדברים ואמר: "בכל מקום עבודה יש שחקנים ממורמרים ומטבע הדברים אנשים אומרים מה שיושב להם על הלב. אין כוונה אישית לפגוע בעטר, ההערכות שלנו היו מקצועיות, כדי להבהיר מה לא עובד בקבוצה. הכל נאמר רק מתוך דאגה. האוהדים הם הדבר הכי חשוב בשבילנו".

כפי שפורסם אתמול, המאמן ראובן עטר ממשיך בניסיונות לקרב אליו חלק משחקני הקבוצה המאוכזבים, כשבאחד מהאימונים שלשום ביקש לשחק יחד עם עודד אלקיים ושמואל שיימן, שלא מקבלים קרדיט. גם אייל משומר הצטרף לשלושה. השחקנים מעידים כי גוסטבו בוקולי בולט באימונים, אם כי המאמן טרם דיבר איתו בארבע עיניים. כפי שפורסם בתחילת השבוע, הבעלים יעקב שחר יקיים שיחה עם ראובן עטר בנוגע למצב הקבוצה ויעניק לו גיבוי מתוך הנחה שהקבוצה תנצח ביום שני את בני יהודה. "אין לנו ספק שעטר ינצח, זאת הנחת העבודה עד שהמשחק הזה יתקיים", אמר כזכור גורם במועדון. "מה יקרה אם לא? לכולם ברור שנהיה בבעיה קשה מאוד. מכל הבחינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
קשר מכבי חיפה לירוי צעירי. אדריאן הרבשטיין
"אני מחכה שכבר נתפוצץ ונצא לדרך טובה". לירוי צעירי/אדריאן הרבשטיין

לירוי צעירי: "אימפריה כמו חיפה לא יכולה להמשיך במצב הזה"

לירוי צעירי התייחס למצבה של מכבי חיפה, ואמר: "אני נמצא פה חודש ימים ואני מבסוט מההתנהלות ומהאווירה. יש פה שחקנים ברמה גבוהה מאוד ואני מאוד נהנה להיות פה. למה זה עדיין לא מתחבר? אין לי תשובה לזה. ברגע שיהיה ניצחון והקבוצה תתחבר, יהיה לנו הרבה על מה לדבר. מכבי חיפה זו אימפריה, ואימפריה לא יכולה להיות במקום שבו היא נמצאת עכשיו", הוסיף הקשר. "ברגע שיבוא ניצחון וחיבור נכון, נמצא דרך חדשה ותהנו מהקבוצה".

בנוגע לדיווחים על מתיחות בין עטר לחלק מהשחקנים אמר צעירי: "זה שמדברים, זה לא אומר שזה קורה אצלנו. בחדר ההלבשה כולם מגובשים, רואים את המאמן והצוות, תראו אימונים ותבינו. צריך שיהיה פיצוץ כזה או אחר על איזו קבוצה, ואז נצא מהמצב בזה". לשאלה האם הוא ישמח להוציא את מכבי חיפה מהמשבר דווקא על חשבונה של בני יהודה, ענה: "זה לא שאלה אם יש מצב, אני הראשון ואהיה מאושר להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, לקחת איזה תואר. אהיה המאושר באדם. זה מועדון באמת אדיר. אשמח לעשות דברים יפים פה".

"אני בטוח בשחקנים והצוות הגדול כאן. מהאפסנאי ועד המאמן, כולם רעבים להצליח", סיכם צעירי. "אני מחכה שכבר נתפוצץ ונצא לדרך טובה".

בתוך כך הירוקים יחד עם עמותת אחת מתשע משתפים פעולה למען העלאת המודעות לסרטן השד כחלק מסיכום אירועי חודש המודעות למחלה שמצוין בכל רחבי העולם ובישראל. שופטי המשחק, שחקני מכבי חיפה ושחקני בני יהודה יעמדו על המגרש ביום שני הקרוב כשהם לובשים חולצות בצבע ורוד, המסמל את המאבק בסרטן השד. העמותה, הפועלת לאורך כל השנה למען נשים חולות סרטן שד וקרוביהן, קוראת לכל האוהדים ביציעים: גילוי מוקדם מציל חיים.

אירועי הנוער: האוהדים יורחקו במקרה דומה

בנושא אחר: הבוקר קיבל המועדון הודעה מבית הדין של ההתאחדות על ההחלטה בגין אירועי משחק הנוער מול הפועל תל אביב, במהלכו נזרקו רימוני עשן למגרש ואוהדים נעצרו. הדיין ישראל שמעוני פסק על קנס של 3,000 שקל ועונש איסור עריכת משחקים בפני קהל על תנאי לשנה, בסעיף של התפרעות אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully