וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: "האוהדים הם חלק מהמועדון הזה"

1.11.2012 / 1:31

סן פרנסיסקו יצאה לסיבוב אליפות, המאמן ברוס בוצ'י הודה להמונים. אלכס סמית' הסיע את מאט קיין, ג'ים הארבו את בלט

ערב שמח עבר על העיר סן פרנסיסקו (רביעי), כאשר בפעם השנייה בתוך שלוש עונות יצאו אוהדי הג'איינטס לחגוג אליפות עם הגיבורים שלהם ברחובות העיר. המפרץ המפורסם התמלא בצבעי כתום ושחור ובין עשרות אלפי האנשים עברו בגאווה רבה שחקני אלופת ה-MLB, ששבו מדטרויט שם השלימו סוויפ אדיר על הטייגרס בוורלד סירייס.

אווירת ליל כל הקדושים בהחלט הוסיפה לצבעוניות של המסיבה הגדולה והמאמן ברוס בוצ'י, שעונד כעת שתי טבעות, הודה לקהל: "התמיכה שלהם הייתה איתנה. גם כשהיינו בפיגור של 6-7 משחקים בבית, האצטדיון היה מלא. הם מעולם לא ויתרו עלינו, הם חלק מהמועדון הזה".

קוורטרבק הניינרס אלכס סמית' הגיע להפגין את תמיכתו באלופים והסיע במכונית פתחו את המגיש מאט קיין. מאמנו של סמית', ג'ים הארבו, לקח לטרמפ את ברנדון בלט יקיר העיר, שכיכב באוקטובר הזה במדי קבוצתו האהודה מילדות.

צפו במסע האליפות:

באסטר פוזי שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Ezra Shaw, GettyImages
מלך במפרץ. באסטר פוזי/GettyImages, Ezra Shaw
מאט קיין שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Ezra Shaw, GettyImages
נעלם בתוך הקונפטי. מאט קיין/GettyImages, Ezra Shaw
אוהדי סן פרנסיסקו ג'איינטס. Ezra Shaw, GettyImages
הגיעו בהמוניהם. אוהדי הג'איינטס/GettyImages, Ezra Shaw

עוד חדשות מהליגה: קנזס סיטי צירפה את המגיש של לוס אנג'לס איינג'לס, ארווין סנטנה, תמורת שחקן המיינור ליג ברנדון סיסק, מגיש שמאלי.

רפאל סוריאנו החליט לנצל את האפשרות ולצאת מחוזהו בניו יורק יאנקיז. הפסים צפויים להציע לו 13.3 מיליון דולר לעונה, כך שהם יקבלו בכל זאת משהו במידה שהקלוזר שלהם, שהחליף במהלך העונה את מריאנו ריברה הפצוע, יחליט ללכת למקום אחר. היאנקיז גם תרמו 500 אלף דולר לנפגעי הוריקן 'סנדי' בעיר.

*פרסי כפפת הזהב חולקו ובולטימור הובילה את הרשימה עם שלושה זוכים (מאט וויטרס, ג'יי ג'יי הארדי ואדם ג'ונס). זכייתו של ג'ונס באאוטפילד המרכזי היא היותר שנויה במחלוקת, שכן הוא גבר על הרוקי של האיינג'לס מייק טראוט.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully