וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא: "אסור לנו לזלזל באף נבחרת"

31.10.2012 / 18:11

החלוץ שהוזמן לאימון הנבחרת לקראת בלארוס נשמע נרגש: "מאמין שהקהל יבוא לתמוך". גם ורטה ומרציאנו לקחו חלק

ברני ארדוב
שחקני נבחרת ישראל במהלך אימון. ברני ארדוב
מתכוננים גם באמצע השבוע. שחקני הנבחרת באימון הערב/ברני ארדוב

נבחרת ישראל קיימה הערב (רביעי) באצטדיון רמת גן אימון מיוחד בהשתתפות שחקנים מליגת העל בלבד, לקראת משחק האימון מול בלארוס ב-14 בנובמבר באיצטדיון טדי, זאת במסגרת תכנית אימונים מיוחדת עליה החליט המאמן אלי גוטמן, כתוספת להתכנסויות הקרובות לפני המשחקים הרשמיים. גוטמן מעוניין לבצע עוד תרגולים טקטיים והתאמה לשיטה וסגנון המשחק. 20 שחקנים נטלו חלק באימון כשהפנים החדשות היו שחקני מ.ס אשדוד אופיר מרציאנו ועופר ורטה. גם קפטן הנבחרת הצעירה ניר ביטון וחלוץ הפועל תל אביב טל בן חיים נטלו חלק באימון.

"המשחק מול בלארוס זו הזדמנות טובה ואנחנו מקווים שכמה שיותר אוהדים יגיעו", אמר שחקן הנבחרת, גל אלברמן. "השאיפה של כולנו היא לשחק במגרשים כמה שיותר ביתיים. תמיד מדברים על רמת גן, אבל אני חושב שזה לא הבעיה שלנו, לא משנה איפה יערך המשחק מול פורטוגל האצטדיון יהיה מלא".

שמעון אבוחצירא, שהצטרף גם הוא לאימונים, נשמע נרגש: "אני חושב שזה כיף וגאווה גדולה לייצג את נבחרת ישראל. יש חלוצים טובים בנבחרת ואני מאחל לכולם בהצלחה ושיכבשו, זו הצלחה של כולנו". על היריבה הקרובה אמר החלוץ: "אסור לנו לזלזל באף נבחרת בעולם. רוב הקבוצה של באטה בוריסוב בנבחרת ואני חושב שאנחנו צריכים להתכונן לכל משחק כראוי. יש לנו נבחרת מצוינת אני מאמין שהקהל יבוא לתמוך ולעודד אותנו".

גם קפטן הנבחרת הצעירה, ניר ביטון היה מרוצה מהאימון היום, ואמר: "אני חושב שאימונים פעם בשבוע זה צעד מבורך שיגבש אותנו. כל מפגש יכול לעשות רק טוב. חסרים לנו שחקני מפתח אבל נעשה מה שאלי מבקש מאיתנו".

שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
פנים חדשות באימון. מרציאנו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully