וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין במסרון לשחקנים: "משחק שיכול לשנות את העונה"

31.10.2012 / 17:43

מאמן מכבי נתניה ניסה לדרבן את שחקניו לקראת הפועל תל אביב בראשון. חטיב עשוי לרדת לספסל, ירדן כהן עשוי להחליפו

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מאמן מכבי נתניה טל בנין הפתיע היום (רביעי) את שחקניו כאשר ביום החופשי שהעניק להם, הוא החליט להחדיר בהם מוטיבציה ושלח לכולם הודעה לטלפונים הסלולריים בה הוא מבהיר להם עד כמה חשוב המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון. בנתניה היו מרוצים מאוד שבמשך כל השבוע התעסקו בתקשורת ומסביב למועדון בנושא האיצטדיון החדש, מה שהעניק קצת שקט לשחקנים ולצוות המקצועי לנסות ולהתגבר על התקופה הקשה ולהתכונן כמו שצריך למשחק מול הפועל תל אביב.

בנתניה ציינו שהאימונים בשבוע האחרון היו טובים מאוד ונראה שהשחקנים מגיעים נחושים במיוחד להצליח ולהרשים את אלפי האוהדים שאמורים למלא את האיצטדיון במשחק הבכורה במגרש החדש. בהודעה ששלח לשחקנים, כתב בנין בין השאר: "יש אחריות גדולה מאוד על כל אחד מאיתנו. מתקן האימונים והאיצטדיון החדש אינם רק מבנים שאמורים לשרת אותנו, אלא הזדמנות להשכיח את מה שהיה במשחקים האחרונים ולהרוויח את אמון הקהל מחדש. זהו משחק שיכול לשנות עונה שלמה".

בצד המקצועי בנין ככל הנראה יערוך שינוי אחד או שניים לעומת ההרכב שפתח מול הפועל רמת גן כאשר בצד ההגנתי המאמן מתלבט בין ליאוניד קרופניק לטובארנו פינאס, ואילו בקישור נראה שירדן כהן שמרשים מאוד באימונים האחרונים ומציג יכולת גבוהה במיוחד ייכנס להרכב, ככל הנראה על חשבונו של עלי חטיב שמאכזב מתחילת העונה.

מחר יערכו השחקנים לראשונה אימון במשטח הדשא באיצטדיון החדש על מנת להתרגל לאיצטדיון ולכר הדשא, כשבנתניה מקווים שהקופות לא ייפתחו ביום המשחק וכל הכרטיסים יימכרו עוד לפני. בינתיים בעירייה עסוקים גם בהשקת המגרש כאשר לוואלה! ספורט נודע כי הדרישה של העירייה היא לקבל תוספת של כ-17 מיליון שקל שלטענתם ישוו את התקצוב שניתן למגרש בחיפה, זאת באופן יחסי למספר המקומות ביציעים. "נתנו לנו כמעט 1,200 שקל פחות פר כיסא לעומת בניית האיצטדיון החדש בחיפה, וזה הסכום שאנחנו מצפים מהטוטו להשלים לנו", אמר גורם בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully