וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כל עוד לא הוכח אחרת

3.11.2012 / 9:45

אטלנטה המושלמת מארחת את דאלאס במוקד המחזור התשיעי. הג'איינטס מחכים לפיטסבורג, ניו אורלינס פוגשת את פילדלפיה

חלפו עברו להם חודשיים של פוטבול ונובמבר כבר כאן, מה שאומר שאנחנו ממשיכים להתקרב בצעדי ענק להכרעות ולפלייאוף. בזמן שלא מעט קבוצות נמצאות כבר עם הראש בדראפט והמירוץ אחרי בחירה טובה עושה את צעדיו הראשונים, המלחמה על כרטיסים לפוסט סיזן ובעיקר על שבוע החופש שם, מתחילה להתעורר.

בעוד שב-NFC לכל אחת ממוליכות הבתים יש לפחות שישה ניצחונות וארבעתן נראות בדרך הבטוחה לפלייאוף, הרי שבחטיבה המקבילה רק יוסטון הגיעה למספר שש והבתים האחרים מוסיפים להיות צפופים. במוקד המשחקים השבוע (ולמעשה בכל שבוע,לפחות בינתיים), תעמוד אטלנטה, הקבוצה היחידה ששומרת על שלמות עד כה, אשר תנסה לנצח בפעם השמינית העונה, כשתפגוש את דאלאס בסאנדיי נייט. עוד משחקים מעניינים: פייטון ודנבר אצל סינסינטי, גרין ביי מארחת את אריזונה השוקעת, אינדיאנפוליס והרוקי שלה אנדרו לאק מול מיאמי והרוקי שלה ריאן טניהיל בקרב המפתיעות, מריו וויליאמס חוזר ליוסטון, הפעם במדי בפאלו, הג'איינטס מול הסטילרס במשחק ענק ולקינוח, המאנדיי נייט של ניו אורלינס ופילדלפיה.

שבוע לו טוב עבר על ההימורים שלנו, עם 7 מ-14. לצד ההימור המוצלח על סן דייגו, אנחנו על 73 מ-119 (61.3 אחוזים). רגע לפני שמתחילים, נזכיר את החדשות הרעות: בארצות הברית מחליפים שעון, מה שמחזיר את המשחקים לשעות המאוחרות יותר עבורנו. היה כיף כל עוד זה נמשך...

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. AP
רוצים לראות אותו? תתכוננו להשלים שעות שינה ביום שני. איליי מאנינג/AP

20:00:

METV: יוסטון - בפאלו
FOX: גרין ביי - אריזונה

23:05-23:25:

METV: סיאטל - מינסוטה
FOX: ניו יורק ג'איינטס - פיטסבורג
5+ לייב: אוקלנד - טמפה ביי

בין ראשון לשני, 3:20, ESPN:

אטלנטה - דאלאס

בין שני לשלישי, 3:30, ESPN:

ניו אורלינס - פילדלפיה

מריו וויליאמס שחקן בפאלו בילס. Rick Stewart, GettyImages
היה שווה לעזוב? מריו וויליאמס/GettyImages, Rick Stewart

20:00: והרי הרוקי

אינדיאנפוליס (3:4) - מיאמי (3:4)

אחלה משחק לפתוח איתו את המחזור, היישר מלוקאס אויל סטדיום. אוהדי הקולטס אולי חולמים עדיין בלילות על פייטון מאנינג, אבל הימים שלהם, בעיקר ימי ראשון, מתמלאים אט אט באהבה לאנדרו לאק. גם במשחק לא ענק בשבוע שעבר, לאק הוכיח הרבה אופי, עם טאצ'דאון מנצח בהארכה מול טנסי והקולטס במאזן חיובי, חזק במאבק על הפלייאוף. מנגד, מיאמי מרשימה מאוד באופן די מפתיע. הדולפינים סופרים שלושה ניצחונות רצופים והם פירקו את הג'טס בניו יורק בשבוע שעבר. הרוקי שלהם, ריאן טניהיל, נפצע בברכו והוחלף על ידי מאט מור. הבדיקות של טניהיל הראו כי אין פגיעה חמורה, אבל לא בטוח אם הוא יוכל לשחק.

התחזית: משחק צמוד מאוד. מיאמי

סינסינטי (4:3) - דנבר (3:4)

ומה יותר טבעי מאשר לעבור מאינדיאנפוליס לפייטון, שמחזיק בדיוק באותו מאזן כמו האקסית. הברונקוס מתחילים להתחבר והשיגו שני ניצחונות גדולים על סן דייגו וניו אורלינס. יחד עם הגרלת משחקים די פשוטה עד לסיום העונה, במייל היי סיטי כבר חולמים על שבוע חופש ומעבר לו. פייטון נמצא בכושר מטורף, עם ארבעה משחקים רצופים בהם מסר ל-300 יארד ומעלה ולשלושה טאצ'דאונים, רצף שני רק לזה של סטיב יאנג מ-1998. הבאנגלס לעומת זאת, רחוקים מלהזכיר את היכולת שהביאה אותם לפלייאוף האחרון והפסידו שלושה רצופים, כשה-AFC צפון בורח מהם. אולי שבוע החופש יעזור לאנדי דלטון, אי ג'יי גרין והחברים.

התחזית: כנראה שלא. דנבר

קליבלנד (6:2) - בולטימור (2:5)

הזכרנו את ה-AFC צפון והנה מפגש בין נועלת הבית למוליכה. הבראונס הוכיחו שהם פחות פראיירים ממה שנדמה וההגנה שלהם הביכה את סן דייגו בדרך לניצחון במחזור שעבר. כל זה קרה למרות ההתקפה המזעזעת, שהצליחה לספק בדיוק שבע נקודות. קליבלנד עדיין מחפשת את האיזון בין הקוורטרבק הרוקי שלה ברנדון ווידן לרץ הרוקי שלה טרנט ריצ'רדסון ולא בכל המשחקים ההגנה תציל אותם. הרייבנס לעומתם, זכו לשבוע חופש בזמן הכי טוב, בדיוק אחרי שריצת ארבעה ניצחונות נקטעה עם הפסד ברוטלי ביוסטון. בולטימור הפצועה מרגישה את פיטסבורג נושפת בעורפה וזמן ההתאוששות עשוי לסייע לה לשמור על הפסגה שבוע נוסף, כשטרל סאגס ממשיך לחזור לעניינים. במפגש הראשון בין השתיים העונה ניצחה בולטימור, בדיוק כפי שעשתה בכל שמונה המפגשים הקודמים.

התחזית: הרצף עולה לעשר. בולטימור

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Num Y. Yuh, AP
מתחיל להשכיח את פייטון? לאק/AP, Num Y. Yuh

גרין ביי (3:5) - אריזונה (4:4)

הדבר היחיד שיותר מהיר בליגה מהתקפות נו האדל זו המהירות בה דברים יכולים להשתנות. הפאקרס פתחו את העונה בצורה רעה מאוד, עם כמה הפסדים מיותרים ומאזן שלילי אחרי חמישה מחזורים. אבל התפוצצות מול יוסטון השיבה אותם לתלם והם שוב בדרכם לפלייאוף ובמאבק על ה-NFC צפון מול שיקגו ומינסוטה. ארון רוג'רס שוב איתנו וחגר את חגורת ההיאבקות 14 פעמים בארבעת המשחקים האחרונים. בעוד גרין ביי הולכת למעלה, אריזונה צוללת. הקרדינלס פתחו עם 0:4 ומאז הם 4:0, הקבוצה השלישית בלבד בהיסטוריה שזה קורה לה. בהתחשב בעובדה שכעת מצפים להם ביקורים בגרין ביי ובאטלנטה, נראה שלא כדאי לחבר'ה מהמדבר לבנות על יותר מדי בשבועות הקרובים.

התחזית: כאמור, כיוונים נפרדים. גרין ביי

טנסי (5:3) - שיקגו (1:6)

הפאקרס רודפים, אבל הברס לא מוותרים. בלי יותר מדי רעש ועם לוח משחקים די נוח, שיקגו מחזיקה במאזן מעולה ורגע לפני סדרת משחקים שכוללת את יוסטון (בית), סן פרנסיסקו (חוץ) ומינסוטה (בית), שתקבע לאן העונה הזו הולכת, הקבוצה מעיר הרוחות מחפשת לחזק את מעמדה. בשבוע שעבר הדובים גירדו ניצחון מלא מזל ואופי מול קרולינה וכדי לא לעבור עוד ערב מותח, הם צריכים לבלום את כריס ג'ונסון, שסופסוף נזכר על מה הוא מקבל כסף. הגנת הריצה של הברס נמצאת במקום הראשון בליגה ולצד המפגש ה"מסחרר" בין ג'יי קאטלר למאט האסלבק, המפגש יוכרע על הקרקע.

התחזית: הפתעה? יאללה, הפתעה. טנסי

וושינגטון (5:3) - קרולינה (6:1)

היי, אתה מוכר לי. קאם ניוטון היה בשנה שעברה כל מה שרוברט גריפין השלישי הוא השנה. רץ, מוסר, מרתק, מסקרן ומרענן. אבל התהילה של ניוטון חלפה מהר וכרגע מה שנשאר מהפנת'רס זו קבוצה מפורקת, בה אף מערך לא ממש עובד והלוזריות חוגגת. קרולינה הפסידה חמישה רצופים, ארבעת האחרונים שבהם בהפרש כולל של 12 נקודות. גם וושינגטון קצת נחלשה אחרי פתיחה מבטיחה. ההפסד הדרמטי לג'איינטס הוציא מהרדסקינס הרבה אוויר ובשבוע שעבר הם חטפו בראש בפיטסבורג. המשחק הביתי הזה הוא הזדמנות מצוינת להתאושש עבור RG3 וחבריו, שעדיין לא ויתרו סופית על המאבק ב-NFC. ניוטון, שיפגוש את הגנת המסירה הגרועה בליגה העונה, אולי ימצא את המוג'ו בחזרה ובכל מקרה, העיניים יופנו לשני הקוורטרבקים הצעירים.

התחזית: בבית, זה של וושינגטון

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Julio Cortez, AP
הזדמנות מעניינת להשוואה. RG3/AP, Julio Cortez

ג'קסונוויל (6:1) - דטרויט (4:3)

בפעם השנייה בתוך שלושה מחזורים, מת'יו סטאפורד מנע מהעונה של דטרויט להגיע אל קיצה באופן כמעט מוחלט. הקוורטרבק הוביל קאמבק מול סיאטל, שהסתיים עם טאצ'דאון מנצח 20 שניות לסיום. כעת הקבוצה מעיר המכוניות מדרימה לפלורידה, שם תפגוש יריבה שהפסידה ארבעה משחקים ברציפות. הזדמנות נהדרת לליונס לחזור למאזן חצוי לקראת הישורת האחרונה הקשה שצפויה להם. ג'קסונוויל הייתה לא רעה מול גרין ביי, אבל הפסידה והג'אגוארס בדרך לעוד עונת כלום ושום דבר, כשההתקפה שלהם אחרונה במסירה ו-27 בריצה. דטרויט לא ניצחה את ג'קסונוויל מאז המפגש הראשון בין השתיים, ב-1995.

התחזית: 17 שנים זה מספיק. דטרויט

יוסטון (1:6) - בפאלו (4:3)

במרץ האחרון, אחרי שנשבע פעמים רבות שלא יעזוב את יוסטון, מריו וויליאמס החליט לקבל את הצעת הענק של בפאלו ולעבור לאפ סטייט ניו יורק, במטרה להקים הגנת פאר. לפחות בינתיים, בעוד הטקסאנס דוהרים קדימה, השאירו את התבוסה לגרין ביי מאחור, פירקו את בולטימור ונהנו משבוע חופש, המצב בבפאלו לא משהו ופאר זו המילה האחרונה שאפשר להשתמש בה. המאזן של הבילס עוד עושה איתם חסד והם גם הצליחו איכשהו לשמוט יתרון גדול ולהפסיד בבית לטנסי, לפני שגם הם יצאו לשבוע מנוחה. סי ג'יי ספילר ממשיך להלהיב בריצה, אבל ההגנה על הפנים, בעיקר נגד הריצה, שם הבילס אחרונים בליגה. זה בוודאי משמח מאוד את אריאן פוסטר הנפלא, שיגיע במטרה לחגוג, כשגם הגנת הטקסאנים תהנה להתיש את ריאן פיצפטריק החלש. הקהל, צפוי להתעסק בוויליאמס לא מעט.

התחזית: יוסטון, בקלות

שחקני יוסטון טקסאנס חוגגים טאצ'דאון. Dave Einsel, AP
ביוסטון ישמחו לסגור את החטיבה כמה שיותר מהר/AP, Dave Einsel

23:05-23:25: רק טיפת מזל

ניו יורק ג'איינטס (2:6) - פיטסבורג (3:4)

כבר שבועיים ברציפות שהאלופה מנצחת משחק עם הרבה מאוד מזל. מול וושינגטון היו אלה איליי מאנינג את ויקטור קרוז, עם טאצ'דאון ניצחון ל-77 יארד, דקה ומשהו לסיום. בדאלאס, היד של דז בריאנט חמקה מחוץ למגרש וסידרה לענקים עוד W. אבל את הכסף כידוע, סופרים במדרגות ושם, הג'איינטס נמצאים בדילוגים מהירים, מעל כל היריבות בבית ועם ארבעה ניצחונות רצופים. הסטילרס התאוששו מהמכה שספגו מטנסי ועם צמד ניצחונות רצופים, הם חזק בתמונת הפלייאוף. ההגנה עשתה שמות ברדסקינס במחזור שעבר והיא ראשונה נגד המסירה, בעוד שביג בן רות'לסברגר ממשיך לעשות את שלו כרגיל וכבר השלים כמעט 2,000 יארדים אוויריים העונה.

התחזית: הפעם הם לא יצטרכו מזל. ג'איינטס

אוקלנד (4:3) - טמפה ביי (4:3)

שתי הקבוצות נתנו את משחקן הטוב ביותר העונה במחזור שעבר ושתיהן יגיעו בהתאם, במצב רוח מרומם, שרק אחת תוכל לשמור עליו. הריידרס לא התקשו למגר את קנזס סיטי והם כבר עם שני ניצחונות רצופים, בסך הכל משחק אחד מאחורי מוליכת ה-AFC מערב, דנבר. הבאקנירס פירקו בחוץ את מינסוטה והזכירו את הפוטנציאל הגלום בהם, שבדרך כלל מסרב לצאת. זה היה משחק שלישי מוצלח של טמפה ביי מאז החזרה משבוע החופש וכשאטלנטה רחוקה מאוד, הם יכולים להתרכז במאבק מול ניו אורלינס המבולבלת על המקום השני בבית.

התחזית: שודדי הים נראים מצוין לאחרונה ומגיע להם קרדיט על זה. טמפה ביי

סיאטל (4:4) - מינסוטה (3:5)

כמו שאר החברות שלהם ל-NFC מערב, הסיהוקס פתחו את העונה מצוין, אבל הדעיכה הגיעה והקבוצה הצפון-מערבית כבר ספגה שני הפסדים רצופים. האחרון שבהם היה דרמטי במיוחד מול דטרויט ורגע לפני שעוד עונה נגמרת, סיאטל רוצה לחזור למאזן חיובי. השאיפות של מינסוטה להגיע רחוק ספגו מכה קשה עם התבוסה הביתית מול הבאקנירס, בה הוכח שוב שלווייקינגס יש דרך ארוכה ללכת ולא בטוח שכריסטיאן פונדר, שמוביל את התקפת המסירה ה-27 בטיבה בליגה, יהיה האיש להוביל אותם לשם. למינסוטה צפויים לאחר המשחק הזה ארבעה מפגשים רצופים בתוך הבית וכדי להגיע לשם עם סיכוי אמיתי לזכות בו, היא חייבת ניצחון.

התחזית: לצערה, זה לא יקרה. הקהל ידחוף את סיאטל למאזן חיובי

לאונרד פופ שחקן פיטסבורג סטילרס. Don Wright, AP
מה שלא תעשו, רק אל תעלו עם החולצות האלה שוב. טוב פיטסבורג?/AP, Don Wright

אטלנטה (0:7) - דאלאס (4:3), בין ראשון לשני, 3:20

כמה זמן הפאלקונס יוכלו להישאר מושלמים? וכמה פעמים הקאובויס עוד יפסידו משחקים על החלטות אימון גרועות וטעויות מטופשות? התשובה לשאלה השנייה כנראה תגיע הרבה אחרי הראשונה, אבל לפחות בינתיים, לא ברור מי יכול לעצור את הפאלקונס. חוץ מהקאובויס הבלתי צפויים. אטלנטה חזרה משבוע החופש בסערה, עם ניצחון קל ונאה בפילדלפיה, ששמר אותה ללא הפסדים. הזכייה ב-NFC דרום די מובטחת לבזים וכעת נותר להם לנסות לשמור על השלמות כמה שאפשר, כשהמוקשים הגדולים שעוד נותרו בדרך מתחילים במשחק הזה. דאלאס מציגה התקפת מסירה והגנת מסירה שלישית בליגה, אבל הריצה, שכנראה תחסר שוב את דמארקו מארי הפצוע, מובילה להתקפה חד מימדית, שהכריחה את הקבוצה לזרוק פעמיים בניסיון לעבור יארד בודד ברגעי ההכרעה מול הג'איינטס. מיותר לציין ששני הניסיונות נכשלו. הגנת הבוקרים תצטרך להסתדר עם מאט ריאן החד ולא בטוח שהיא מסוגלת לכך.

התחזית: יהיה די צמוד, אבל אטלנטה מנצחת

ניו אורלינס (5:2) - פילדלפיה (4:3), בין שני לשלישי, 3:30

0:13. זה היה המאזן של אנדי ריד עם פילדלפיה לאחר החזרה משבוע החופש. כל זה היה נכון עד לשבוע שעבר, בו האיגלס הובכו בביתם עם תצוגה חלשה והפסד לאטלנטה. זה היה ההפסד השלישי הרצוף של העיטמים והג'איינטס בורחים להם, בעוד עונה שנראית כאבודה ומערערת מאוד את מעמדם של ריד ושל מייקל ויק כמובילי הקבוצה. הסיינטס מנגד, חשבו שהם חוזרים לעניינים אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל אז הגיעה תבוסה בדנבר וגם העונה שלהם נראית די אבודה, כשמה שנותר זה או להילחם על הכבוד, או להילחם על מיקום טוב בדראפט וחיזוק לדרו בריס. הקוורטרבק ממשיך להוביל את התקפת המסירה הטובה בליגה, אבל סביבו בעיקר שממה, גם בהתקפת הריצה וגם בהגנה בכלל וכמו שהם נראו מול הברונקוס, לסיינטס אין סיכוי מול התקפות חזקות.

התחזית: שתי הקבוצות מתוסכלות מאוד, אבל האיגלס גם מפורקים מנטלית. ניו אורלינס

פוטבול בוואלה! ספורט

מאט ריאן שחקן אטלנטה פאלקונס. John Bazemore, AP
תשומת הלב ממשיכה ללכת לאטלנטה. מאט ריאן/AP, John Bazemore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully