וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לא זו הייתה התוכנית

1.11.2012 / 17:15

סן דייגו המתוסכלת וקנזס סיטי החלשה יוציאו לדרך את המחזור התשיעי במשחק לא מבטיח במיוחד (שישי, 2:00, ESPN)

סן דייגו (4:3) - קנזס סיטי (6:1), בין חמישי לשישי, 2:20, ESPN

כשב-NFL החליטו על חלוקת המשחקים והזמנים בתחילת העונה והציבו את המפגש הזה בתור המשחק שיוציא לדרך את המחזור התשיעי, הם כנראה ציפו למשהו קצת יותר מעניין ועסיסי. אבל במצב שנוצר, המאבק הפנימי הזה ב-AFC מערב ייערך בין שתי קבוצות שבעיקר מחפשות לסיים עוד עונה בצורה הכי מהירה שאפשר, לקראת ניסיון בנייה מחודש נוסף בפגרה.

הצ'ארג'רס דווקא פתחו מצוין, עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. אלא שאז הגיעו שני הפסדים מתסכלים לניו אורלינס ודנבר, במשחקים שכבר היו בידיים של הקבוצה מדרום קליפורניה וביום ראשון, בחזרה משבוע החופש, זה נראה איום ונורא במיוחד, עם הפסד 7:6 מביך לקליבלנד.

ואם בסן דייגו סופרים שלושה הפסדים רצופים, הרי שבקנזס סיטי המספר כבר מגיע לארבעה ובהתחשב בסידור המשחקים של הצ'יפס, לא ממש ברור איפה זה ייגמר. ההתקפה של הקבוצה משיגה רק 17.1 נקודות למשחק, המאזן הרביעי הכי חלש בליגה והניסיון להחליף את מאט קאסל בבריידי קווין לא צלח, כשהקוורטרבק חוטף זעזוע מוח עם פתיחת המשחק בהפסד לאוקלנד וקאסל מחליף אותו ושוב ייפתח הפעם.

סן דייגו ניצחה את המשחק הראשון בין הקבוצות העונה, 20:37 והיא מחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות ביתיים מול הצ'יפס ושמונה ניצחונות מתוך עשרת המפגשים האחרונים.

התחזית: איזה משחק נורא זה הולך להיות. סן דייגו

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully