וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תהלוכת האליפות של הג'איינטס תיערך ברביעי

30.10.2012 / 23:42

מאות אלפים צפויים לצאת לרחובות סן פרנסיסקו ולחגוג עם האלופה (20:00 שעון ישראל). ג'ים לילנד ממשיך בדטרויט

בעוד שבמזרח ארצות הברית כולם עסוקים במלחמה נגד 'סנדי', שזרעה לא מעט הרס והציפה את רחובות ניו יורק במים, במערב מזג האוויר הרבה יותר נינוח ושם, מתכוננים במרץ להצפה מסוג אחר לגמרי ושמח הרבה יותר, של אוהדים בכתום ושחור, שימלאו מחר (רביעי) את רחובות סן פרנסיסקו במצעד האליפות השני תוך שלוש עונות של הג'איינטס.

המצעד צפוי לצאת לערב ב-11 בבוקר שעון סן פרנסיסקו, 20:00 שעון ישראל והוא ייחל ברחוב מרקט ויימשך כל הדרך לסיביק סנטר פלאזה, במסלול מעט שונה מזה של 2010, כך הודיע ראש העיר אד לי.

החגיגות החלו מיד לאחר סיום המשחק הרביעי בסוויפ המרשים של הג'איינטס על דטרויט בוורלד סירייס וכללו גם 36 עצורים בשל התפרעויות. ביום שני הגיעו כמה אלפים לקבל את פני הקבוצה, ששבה לאצטדיון AT&T במפרץ וכאמור, מחר תיערך המסיבה העיקרית ברחובות העיר.

ובינתיים, בצד המפסיד מסרבים להתרגש מהתבוסה שספגו ודטרויט הודיעה כי המנג'ר ג'ים לילנד ישמור על משרתו גם בעונה הבאה, שתהיה השמינית שלו במועדון מעיר המכוניות וה-22 בסך הכל על כס האימון בליגה. מעמדו של המאמן בן ה-67 היה מעט מעורער בתחילת העונה ואף במהלכה, אבל דטרויט התעשתה לקראת הישורת האחרונה, עקפה את שיקגו וויט סוקס בבית המרכז על מנת להעפיל לפלייאוף ושם צלחה סדרות מול אוקלנד והיאנקיז, אותם ניצחה בסוויפ, על מנת לזכות באמריקן ליג.

בוורלד סירייס, שהיה השני תחת לילנד אחרי 2006, הטייגרס הובסו כאמור, אבל ההערכה אל המאמן, שסיים רק עונה אחת עד כה במאזן שלילי עם הטייגרס, גברה והוא ימשיך להוביל את הקבוצה. בשבע עונותיו הראשונות של לילנד בקבוצה, דטרויט העפילה שלוש פעמים לפלייאוף, אחרי שעשתה זאת רק 11 פעמים ב-105 השנים שקדמו לכך.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully