וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגלר: "אנחנו מתחילים את הדרך לאליפות השישית"

30.10.2012 / 17:45

נשיא הכבוד של מכבי נתניה כיוון גבוה במסע"ת לפתיחת האצטדיון החדש. פיירברג: "האצטדיון מהווה גאווה לכל המדינה"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

יום חג במכבי נתניה: הקבוצה ערכה היום (שלישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לרגל פתיחת האצטדיון החדש. כזכור, הצהובים שיחקו מתחילת העונה באצטדיון הלאומי ברמת גן לאחר שאצטדיון הקופסה נסגר בתום העונה שעברה ובמשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון יערכו את הופעת הבכורה באצטדיון החדש. עוד לפני מסיבת העיתונאים, נערך סיור בראשות ראש העירייה מרים פיירברג, שהתרשמה מהמתקן החדש. עלויות האצטדיון כולו עומדת על כ-240 מיליון שקל.

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה (ימין) עם מוטל'ה שפיגלר. ברני ארדוב
יום חג בנתניה. פיירברג ושפיגלר/ברני ארדוב

שטח אצטדיון נתניה הינו כ- 60 דונם, כאשר כ- 6,000 מ"ר מיועדים למסחר ותעסוקה. האצטדיון כולל בשלב ראשון כ- 13,610 מקומות ישיבה (ובשלב סופי כ-24,000 מקומות ישיבה) בשני יציעים ראשיים. באצטדיון כ -17 תאי צפייה מהודרים ו-17 מזנונים מרווחים המשרתים את קהל הצופים בנוחיות מירבית.

בנוסף, מתוכנן האצטדיון להיות למרכז פנאי, תרבות ואירועים הקולט אלפי צופים ומציע חוויה תרבותית וחברתית. מבחינה טכנולוגית – נחשב האצטדיון למתקדם ביותר בישראל ומהמתקדמים באירופה. חדר פיקוד משוכלל השולט על המשחקים באמצעות מערכת שליטה ובקרה, הכוללת עשרות מצלמות המוצבות באצטדיון, מערכות התראה ובקרה מתקדמות ולוח תוצאות אלקטרוני בגודל של 80 מ"ר.

ראש עיריית נתניה פיירברג אמרה במסיבת העיתונאים: "בנו אותו עם המון אהבה, לב ונשמה ורואים את זה. מדובר באצטדיון שמהווה מקור גאווה לא רק לתושבי העיר אלא למדינת ישראל. הושקעה טכנולוגיה ברמה מהמתקדמות בעולם. אנחנו גאים שהצלחנו בכוחות משותפים להביא למוצר מוגמר וענינו על כל הדרישות של נגישות ומיקום ותהיה דרך גישה מתחנת הרכבת לאצטדיון. הבנייה של האצטדיון תמנף את העיר מבחינה כלכלית".

פיירברג המשיכה ואמרה: "דניאל יאמר היה ונשאר חלק ממשפחת מכבי נתניה. הוא ביקר באצטדיון והיה פשוט מאושר. העיניים שלו נצצו וראו כמה הוא שמח בשמחתה של העיר נתניה ושל קבוצת מכבי נתניה. לא בונים מתקן כזה כל שנה. זה מתקן שישמש אותנו שנים רבות והוא ברמה של 10 כוכבים ולא חמישה כוכבים. הייתה חשיבה בכל פרט ופרט. יש כאן דבר מזמין ומחבק לכל מי שיגיע לשערי האצטדיון. הוא מואר בצורה יוצאת דופן ואין מי שלא נעצר לראות את הדבר המדהים שנבנה.

"אנחנו מאושרים שיצאנו מהקופסא, גידלנו שם דורות של שחקנים. נדאג להנציח באצטדיון החדש את אצטדיון הקופסא כדי לזכור גם את העבר וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות בשביל כל מי שתרם במהלך הדורות למכבי נתניה".

פיירברג הודיעה כי תשמח לקרוא את האצטדיון על שם תורם אפשרי בדומה לאצטדיון בחיפה שייקרא על שם סמי עופר ז"ל: "השמח להנציח כל תורם שירצה לתרום כי כרגע לאצטדיון אין שם. השארנו את זה פתוח למטרה הזו. לגבי ספונסר לקבוצה, אנחנו לא מפסיקים לחפש ואני מאמניה שבסופו של יום נמצא ונוכל להמשיך להביא משקיעים לטובת מכבי נתניה. קובי בלדב וגיל לב עושים עבודה נהדרת ומחזיקים את הקבוצה".

פיירברג המשיכה וסגרה חשבון עם גופים שלא תרמו מספיק, לדעתה: "הטוטו נתן 30 מיליון שקל בלבד למיזם הזה. באופן יחסי הוא נתן הרבה פחות ממה שהוא נותן למקומות אחרים. חשבנו שנתניה מקבלת מה שהיא ראויה לקבל, אבל בדיעבד כאילו נענשנו שנכנסנו לפרויקט. נעשה עיוות מצד הטוטו והם מודעים לזה. אני מקווה שהטוטו יישר קו וייתן לנו בדיוק מה שנתנו לחיפה. אנחנו לא מזלזלים בסכום שקיבלנו, זה לא מעט כסף, אבל לא דומה למה שהיה בפרסומים של הטוטו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אצטדיון נתניה החדש. ברני ארדוב
האצטדיון החדש מבחוץ/ברני ארדוב

מוטל'ה שפיגלר, נשיא הכבוד של המועדון, אמר: "אני מודה שאני מתרגש. אני מרגיש כמו מישהו שמגשים חלום נוסף. יש לי תחושה שמכבי נתניה כאן באצטדיון החדש מתחילה את הצעד הראשון לאליפות השישית שלה. לא יודע מתי זה יקרה, אבל אני אהיה שם, אעמוד ואהנה שם. העיר נתניה ומכבי נתניה יוכלים לגרום לגאווה בעתיד. יחד נגשים את כל החלומות. שיהיה בהצלחה ותיזהרי, הפועל תל אביב".

שפיגלר: "אל תחפשו את המשקיעים הגדולים, תעריכו את מה שעושים אנשים כמו בקרית שמונה, בבאר שבע ובנתניה. החוכמה היא לתת במה. האצטדיון הוא בשביל ילדים שחולמים וכאן יגשימו את החלום. צריך לתת הזדמנות לצעירים. אנחנו עשינו חיל, אבל הילדים של היום יותר טובים מאיתנו. קובי, אל תתנו את הקבוצה לאף אחד".

בעלי הקבוצה קובי בלדב הוסיף: "אני מתרגש ורוצה להגיד תודה רבה. אני גאה להיות חלק קטן מהמערכת הגדולה שנקראת העיר נתניה. יש לי חובה להצעיד את מכבי נתניה עד שיהיה רוכש. אם יהיה רוכש ואותו רוכש לא יתחייב לנהל את מכבי נתניה בצורה שאנחנו נכתיב לו, אף אחד לא ייכנס. מכבי נתניה זה מוצר יקר והיא תינתן רק לאחד במעמדו של דניאל יאמר, לא פחות. אנחנו מקבלים בית חדש. מכבי נתניה נכנסת למתקן חדש ונעשה טקס רשמי. אני מתחייב לגדל את ילדי העיר במתקן הזה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה".

בתוך כך, מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה נתי עזריה ועוזרו גלעד יעיש הודיעו היום לראשי מחלקת הנוער כי גמלה בליבם החלטה לסיים את תפקידם. עזריה החליט לסיים את עבודתו כמאמן הראשי בשל העובדה כי הקבוצה לא עמדה בציפיות שהציב לה בתחילת העונה. ישראל צרפתי מונה למחליף.

חדר הסאונה באצטדיון נתניה החדש. ברני ארדוב
חדר הלבשה מפואר/ברני ארדוב
האצטדיון העירוני, נתניה. ברני ארדוב
עוד צד של האצטדיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully