וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "הביקורות מוצדקות, לא בורחים מאחריות"

30.10.2012 / 16:01

בלם מכבי חיפה דיבר על המצב: "נתנו כותרות מפוצצות, עכשיו הזמן להוריד פרופיל ולנצח". המועדון לדין בשל משחק הנוער

צילום וידאו: אדיראן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

בצל המשבר המקצועי החריף שעובר על המועדון, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה הבא ביום שני מול בני יהודה. הירוקים שהשיגו עד כה העונה חמש נקודות מ-21 אפשריות משוועים לניצחון שיחזיר לקבוצה קצת שקט ויחלץ אותה מהתחתית.

בלם מכבי חיפה דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
"העובדה שנגיע מהמקום האחרון צריכה לאתגר אותנו יותר". קינן/אדריאן הרבשטיין

"ככל הנראה נגיע למשחק כשאנחנו מתחת לקו האדום וזה צריך לאתגר אותנו יותר", אמר היום (שלישי) הבלם דקל קינן. "צריך לדעת להתמודד עם המצב ועם הביקורות כי הכל מוצדק אנחנו לא בורחים מאחריות. לנו השחקנים יש חלק גדול במצב ואנחנו השחקנים, בעזרת הצוות המקצועי, נוציא את הקבוצה מהבוץ. מפריע לנו שראובן עטר מקבל את מירב הביקורות כי לנו יש חלק גדול במצב והביקורות כלפינו מוצדקות. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה. כמו שלא היינו באופוריה אחרי שהחמיאו לנו, אנחנו צריכים לא להיכנס למרה שחורה מהביקורת ולנצח את המשחק הקרוב".

על מערכת היחסים בין השחקנים לראובן עטר אמר קינן: "היחסים בין השחקנים לבין ראובן טובים מאוד. יש שיחות אישיות, יש שיחות בין הצוות המקצועי לשחקנים. כל יום אנחנו נפגשים, מדברים ומנסים להוציא את הקבוצה מהמצב. זו המטרה המשותפת של כולנו. לנצח זו התרופה היחידה. כולנו יודעים שהתקופה לא טובה. בני יהודה קבוצה טובה ויש לה מטרות משלה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, נתנו כותרות מפוצצות, דיברנו ושידרנו המון ביטחו עכשיו הזמן להוריד פרופיל, להגיע מוכנים ופשוט להילחם אחד בשביל השני ולמען הסמל והמועדון. מכבי חיפה זה מועדון גדול מאוד שלא צריך להיות במצב שהוא נמצא כרגע".

הבלם סיכם: "אנחנו מאוכזבים קודם כל מעצמנו כי לא נעים לפתוח את העיתון, לראות את הטבלה ולראות שמכבי חיפה נמצאת בתחתית. אנחנו מאכזבים את עצמנו ואת הקהל העצום שמגיע כל משחק וכמובן את הבוס שלו אנחנו צריכים לתת דין וחשבון. אנחנו מדברים יותר מדי והגיע הזמן, להיות בשקט ולהילחם למען המועדון ופשוט להתחיל לנצח".

בתוך כך, הבוקר התברר כי ההתאחדות לכדורגל מתכוונת להעמיד לדין את המועדון, בגין אירועי המשחק של קבוצת הנוער מול הפועל תל אביב. כזכור, במשחק של הקבוצה מול האדומים, נזרקו שני רימוני עשן למגרש ומאוחר יותר חשדה המשטרה כי מדובר ברכוש צה"לי. כתב האישום שהוגש הוא בסעיף של התפרעות אוהדים וכעת החליטו הדיינים כיצד לנהוג בעקבות האירוע.

חיפה ממשיכה להתכונן לקראת המשחק מול בני יהודה, כשעדיין לא ברור אילו שינויים יערוך ראובן עטר בהרכב. יניב קטן אמור לחזור להרכב וגם אייל גולסה, לירוי צעירי ושלומי אזולאי מתחרים על מקום בהרכב, כשג'ואל דמאו עשוי לרדת לספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. אדריאן הרבשטיין
"היחסים בין השחקנים לבין ראובן טובים מאוד. יש שיחות אישיות, יש שיחות בין הצוות המקצועי לשחקנים. כל יום אנחנו נפגשים, מדברים ומנסים להוציא את הקבוצה מהמצב". עטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully