וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "צאו לדשא ותשחטו אותם"

30.10.2012 / 8:20

אלי כהן המריץ את שחקני בית"ר במחצית: "לא תשלחו הביתה 18 אלף מאוכזבים". הוסיף: "נהפוך את עזריאל להנרי הישראלי"

one

השמחה בבית"ר ירושלים בסיום הניצחון 2:3 על הפועל תל אביב הייתה אדירה. המאמן אלי כהן יצא ממנהרת השחקנים בחזרה לדשא ואמר: "זה לא ייאמן, האוהדים לא רוצים לעזוב. מזל שלא אכזבנו אותם היום, יש לנו תפקיד חשוב בהחזרת בית"ר לקדמת הבמה".

כהן נשאל אם הוא מתרגש וענה: "לא, כבר עברתי את זה. אני קר לחלוטין ונטו בכדורגל, למרות שהייתה כאן אווירה לא פחות מדהימה מבימים הכי גדולים של בית"ר, טירוף שרק בירושלים יכול להיות. לא אהבתי את כל החופש התקשורתי השבוע והעובדה ששחקנים דיברו בלי הפסקה, אבל אם זה מה שהביא לאצטדיון מפוצץ ומפגן כוח כל כך גדול, אני מקבל את זה".

אחד מהשחקנים הטובים ביותר בצהוב-שחור אתמול היה דריו פרננדס, שנראה מאושר ואמר: "אמרתי לך. הם אולי קבוצה טובה יותר, עם סגל איכותי ויקר, אבל כשרואים אצטדיון מלא בצהוב- שחור, חושבים רק איך לוקחים את הנקודות. במחצית השנייה שמנו כל מה שיש לנו על המגרש והחלטנו שבלי ניצחון לא יורדים מהמגרש. האווירה הזאת הרגה אותי, הרגשתי שלא משנה מה קורה, אנחנו לא נשלח אנשים הביתה עצובים".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הייתה כאן אווירה לא פחות מדהימה מבימים הכי גדולים של בית"ר". כהן/ברני ארדוב

מי שנראה מאוד מרוגש היה מתן בראשי, שכל כך נהנה לשחק באווירה כזו. "האמת שזה היה משחק ראשון שלי באווירה כזו מדהימה ואני מודה שאפילו התרגשתי, בעיקר בפתיחה", אמר הבלם הצעיר, "הייתה לנו מחצית שנייה מדהימה וחבל על הגול שספגנו בניגוד למהלך המשחק. אני מקווה שמכאן רק נעלה למעלה. ידענו לצאת ממצב קשה והאדום עזר לנו. באופן אישי היה קשה מאוד מול ההתקפה הכי טובה בארץ, הם חזקים מאוד".

על חן עזריאל שגדל איתו יחד באותו מחזור בנוער ואתמול עלה והביא לשינוי, אמר בראשי: "הרבה מהמחזור הזה משחקים היום בהרכב. אני יודע מה הוא שווה, זה לא מפתיע אותי בכלל. גדלתי איתו והוא עושה דברים כאלה כל הקריירה, צריך רק לתת לו את השקט והוא ייתן גם יותר מזה. הוא חבר אמיתי ומגיע לו לשמוח ולהצליח".

עזריאל עבר תקופה לא קלה. המאמן אלי כהן דורש ממנו להגיע שעה לפני כולם לחדר הכושר, מבקש ממנו לערוך אימונים נוספים וכל זאת כדי לשפר את היכולת שלו. בנוסף, החלוץ הצעיר קיבל זריקה לפני המשחק וכהן אמר בסיום: "אנחנו עובדים קשה על חן, נגרום לו לעשות את הסוויץ' ונהפוך אותו לתיירי הנרי של הכדורגל הישראלי. הוא נכנס למשחק עם זריקה ואחרי תקופה כל כך לא טובה, לקח אחריות וכבש צמד. זה אומר הכל על העתיד שלו".

עזריאל עשוי לפתוח בהרכב כבר במשחק הבית הקרוב נגד עירוני רמת השרון. אגב, נציגי עמותת האוהדים ישוחחו עם הנהלת הקבוצה ויבקשו להוריד את המחירים למשחק ל-50 שקל.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים חוגג, מאחוריו אבי ריקן. ברני ארדוב
שמחה גדולה אחרי תקופה לא קלה. עזריאל/ברני ארדוב

בצד השמחה הגדולה אחרי הניצחון, נרשמו אתמול גם כמה רגעים מאוד לא נעימים, כשמאות אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק, לא הורשו להיכנס אליו. בבית"ר ניסו להפיק לקחים מאירועי המשחק עם מכבי חיפה בטדי בעונה שעברה, כשגם אז היו בעיות חניה ופקקים החל מהכניסה לעיר, אך גם הפעם אלפים בילו זמן ארוך מהרגיל על הכביש. אגב, גם אלי כהן כמעט איחר.

בבית"ר הסבירו כי הכשל נבע מכך שכתוצאה מהלחץ אנשי האבטחה הכניסו ליציע המערבי אוהדים בעלי כרטיס ליציע הצפוני, אשר היו בצבע זהה: "למשטרה יש קאונטר שסופר כל אוהד שנכנס, ברגע שהקאונטר הגיע לכמות המקסימלית של היציע את המשטרה לא מעניין כלום והיא סוגרת את השערים. רק אז המשטרה מעדכנת את בית"ר ולאחר רבע שעה עד 20 דקות כולם נכנסו למגרש".

בבית"ר אף הבהירו: "במשחק הגדול הבא נפיק לקחים והצבעים של הכרטיסים למערבי ולצפוני יהיו שונים על מנת למנות אירוע דומה. עבדנו ימים כלילות על ההכנות למשחק והפקת לקחים משנה שעברה נגד מכבי חיפה".

עוד אמרו במועדון: "עשינו הכנות מקסימליות, המשטרה הייתה מעודכנת בכל פרט ובכל תקלה אפשרית שהייתה מול מכבי חיפה בשנה שעברה. היו כוחות שיטור ואבטחה הכי גדולים בכדורגל הישראלי ויש גם דברים שהם מעבר לשליטתנו, למשל כשהאצטדיון מלא והמשטרה לא מוכנה להכניס אנשים. אנחנו מוכרים כמות כרטיסים בהתאם לאישור המשטרה ותמיד זה פחות מתכולת היציע. צריך לבדוק מה קרה כאן, באמת עשינו הכל כדי להימנע ממה שקרה נגד מכבי חיפה".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
התקבל באהבה. טביב/קובי אליהו

מי שהתקבל באהבה בטדי היה אלי טביב, שאמר בסיום: "היה מרגש, אווירה מטורפת אצלכם. באתי כאורח לראות משחק כדורגל ונהניתי מכל רגע". לאוהדי בית"ר שצעקו לו "טביב, הניצחון מוקדש לך" ענה איש העסקים בהפרחת נשיקות לאוויר והוסיף: "תודה רבה, זה מחמם את הלב, אני מאוד מעריך אתכם".

בסיום הסתודד טביב עם אנשי בית"ר, חיבק את קובי מויאל, שוחח עם ניר ברקת ואהוד אולמרט אך סירב לענות על שאלות לגבי העתיד. אחד מאנשי בית"ר אמר בסיום: "אולי הוא עוד עושה חישובים כלכליים, אבל בלב הוא כבר החליט. היום הוא הצטרך לבית"ר ירושלים, החתימה היא רק פורמלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully