וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סן פרנסיסקו ניצחה את אריזונה 3:24

30.10.2012 / 7:45

הפורטי ניינרס ניגבו את אריזונה ללא בעיה, 3:24, אלכס סמית' עם 18 השלמות ב-19 ניסיונות מסירה. טיבו ישחק יותר בג'טס

אריזונה (4:4) - סן פרנסיסקו (2:6) 24:3

לאחר שהקרדינלס פתחו את העונה במאזן 0:4, נראה היה שקמה אלטרנטיבה לפורטי ניינרס ב-NFC מערב. אבל מספרים מתיישרים וקבוצות בינוניות חוזרות לשקוע בדכדוך. מה שהיה לפני חודש כבר לא תופס היום. הפורטי ניינרס הם פשוט קבוצת פוטבול טובה יותר, קבוצת הפלייאוף הלגיטימית היחידה בבית.

אלכס סמית' סיים במאזן מסירות כמעט מושלם, כשצלח ב-18 מ-19 ניסיונות המסירה שלו ל-232 יארד. הוא מצא פעמיים את מייקל קראבטרי באנדזון ופעם אחת את רנדי מוס. בצד השני, ג'ון סקלטון סיים עם 290 יארד ללא טאצ'דאון ואיבוד אווירי אחד.

אלכס סמית' שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס עם אלכס בון. Ross Franklin, AP
יום מוצלח במיוחד. אלכס סמית'/AP, Ross Franklin

חדשות מהליגה: בניו יורק ג'טס לא מרוצים ממארק סאנצ'ז, וכעת עשו צעד ראשון להחלפתו. מאמן הקבוצה רקס ריאן גילה ביום שני כי הוא מתכנן לתת לטים טיבו חלק גדול יותר במשחק הקבוצה. ההודעה של ריאן הגיעה לאחר התבוסה הביתית 30:9 למיאמי, בה גילה סאנצ'ז יכולת איומה.

ריאן טנהיל, הקוורטרבק של מיאמי, נפצע בברכו במשחק הזה, אולם תוצאות בדיקת ה-MRI בישרו כי הנזק אינו משמעותי והוא עשוי לחזור כבר למשחק הקרוב מול אינדיאנפוליס.

מייקל ויק, הקוורטרבק של פילדלפיה, מסר כי הוא מוכן נפשית לרדת לספסל, ובכך הודה, בעצם, כי מאמנו אנדי ריד שוקל ברצינות את החלפתו. "די ברור שהוא חושב על זה", אמר ויק, ששוב נראה רע בהפסד 30:17 לאטלנטה. עם זאת, הבוקר נמסר כי לפי שעה ויק ימשיך לפתוח.

סגירת מועד הטריידים הייתה אמורה להיסגר היום (שלישי) ב-16:00 שעון מזרח, אולם בשל סופת סנדי הודיעה הליגה כי הדדליין יידחה ב-48 שעות.

מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. John Minchillo, AP
מר בחור, תתכונן לחילוף או לפחות להפחתה בדקות המשחק. סאנצ'ז/AP, John Minchillo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully