וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: עימות בין מרעי ובאדיר

29.10.2012 / 23:03

הרוחות סערו בתום ההפסד לבית"ר. תמוז זעם על הרחקתו, גם אבוקסיס כועס: "השופט גנב את ההצגה, המשחק הזה גדול עליו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בתום אחד המשחקים הטובים והלוהטים של הכדורגל הישראלי העונה, גברה הערב (שני) בית"ר ירושלים 2:3 על הפועל תל אביב. 18 אלף צופים מילאו עד תום את טדי וחזו ב-90 דקות נהדרות, מלאות מהפכים, כרטיסים, שערים גדולים ודרמה של ממש. הירושלמים עלו ליתרון משער מוקדם של עמית בן שושן (2), טל בן חיים (39) וטוטו תמוז (65) הפכו, אלא ששער עצמי של ג'ון פיינטסיל (71) ושער ניצחון נהדר של חן עזריאל (76) סידרו למארחת ניצחון גדול. הפועל תל אביב מפספסת צ'אנס גדול לאסוף שלוש נקודות שהיו יכולות להצמיד אותה למ.ס אשדוד ומכבי תל אביב שבפסגה, והיא נותרת במקום השלישי.

השופט אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום לשחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
הרגע המכונן של המשחק. גרינפלד מרחיק את תמוז/ברני ארדוב

הרוחות בהפועל תל אביב סערו בסיום. בירידה לחדרי ההלבשה נרשם עימות חריף בין וואליד באדיר וטוטו תמוז לשופט אוראל גרינפלד. כמו כן, נרשם עימות פנימי בין הקפטן ובין ויקטור מרעי. הצעקות הרמות בין השניים נמשכו גם בתוך חדר ההלבשה, ורק בתום מספר דקות הרוחות החלו להירגע. תמוז עצמו, שהורחק בכרטיס צהוב שני מאוד מפוקפק, כאשר סימן לקהל של בית"ר ירושלים להיות בשקט אחרי שקבע 1:2 לאדומים במהלך המחצית השניה, צעק בסיום על השופט גרינפלד בעקבות ההרחקה שלו. חדר ההלבשה לא היה שקט כלל וכלל.

"היה לנו חצי שני לא טוב כי לא שיחקנו בשכל", הודה המאמן יוסי אבוקסיס, שזעם בעצמו על השיפוט של גרינפלד: "כמובן שההרחקה הפכה את המומנטום, זו החלטה שגמרה את המשחק ואם היינו נשארים ב-11 שחקנים יכול להיות שזה היה נראה אחרת. כל שבוע יש באירופה משחקים ואפשר לראות את רונאלדו עושה תנועות כאלה לקהל, ולא מקבל שום דבר. טוטו לא אמר שום דבר לשופט, אם השופט רוצה להיות חכמולוג ולהמציא דברים, שימציא. חבל ששלחו לפה שופט שהמשחק היה גדול עליו. עוד לפני המשחק אמרנו את זה עליו, והוא פשוט בא וגנב את ההצגה. היו הרבה שופטים פנויים ומנוסים יותר, לא היה מחזור ליגה ואפשר היה לשלוח אותם לפה. חבל ששלחו אותו".

באיגוד השופטים הגיבו לטענות ומסרו: "תמוז ביצע התנהגות בלתי ספורטיבית המחייבת כרטיס צהוב שני".

על המשחק עצמו אמר אבוקסיס: "היה לנו חצי שני לא טוב, לא רק בגלל העייפות אלא בגלל שלא שיחקנו בשכל. פתחנו אותו רע מאוד. בחצי הראשון שיחקנו טוב מאוד לדעתי, ספגנו שער מהיר אבל חזרנו למשחק, שלטנו בקצב. אפילו בדקות הרעות שלנו הבקענו, אבל ההרחקה הפכה את המומנטום. מגיע לבית"ר כל הכבוד על 20 הדקות האחרונות. בחצי השני, כשהיינו בעשרה שחקנים, הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו. יכול להיות שלזה ששיחקנו פעמיים בחמשת הימים האחרונים היתה השפעה".

* במהלך המשחק התפתחו עימותים בין אוהדי שתי הקבוצות, ו-11 מהם נעצרו. בין האוהדים שנעצרו נמצא גם ארי שמאי, שהתעמת עם אוהד הפועל תל אביב אך השניים צפויים להשתחרר הערב. 5 אוהדי בית"ר ו-4 אוהדי הפועל צפויים לבלות את הלילה במעצר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. קובי אליהו
תמוז משתיק את אוהדי בית"ר. שווה כרטיס צהוב שני?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully