וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: חיימוב שוב שמר על שער נקי, בישול ליצחקי

מערכת וואלה! ספורט

28.10.2012 / 18:27

השוער עדיין לא ספג במדי א.א.ק לרנקה, אחרי 0:1 על אתניקוס. יצחקי בישל בניצחון אנורתוזיס, ניצחון מרשים לנאתכו וקאזאן

ספורט 2

צפו במספרת המרהיבה של מוחמד צ'יטה מקלאב ברוז'

*** חלוצי הליגה הקפריסאית פשוט לא מסוגלים להכניע את גיא חיימוב. השוער הישראלי שמר הערב (ראשון) על שער נקי גם במחזור השביעי ועלה ל-630 דקות ללא ספיגה מפתיחת העונה, כשא.א.ק לרנקה ניצחה בחוץ 0:1 את אתניקוס אכנאס. הקבוצה של רן בן שמעון צמודה לאפואל ניקוסיה במקום הראשון עם 19 נקודות, וחיימוב שרשם שתי הצלות גדולות בדקות הסיום, רחוק רק 72 דקות מניפוץ השיא הקפריסאי.

*** ברק יצחקי פתח לראשונה העונה בהרכבה של אנורתוזיס פמגוסטה, השלים 90 דקות ואף בישל את השער הראשון בניצחונה 1:3 על אולימפיאקוס ניקוסיה. יצחקי סידר שער לקולומביאני ריקרדו לאבורדה בדקה ה-24, ובפתיחת המחצית השנייה נכנס למגרש גם משה אוחיון, כשהקבוצה של רוני לוי השתוותה בפסגה לאפואל וא.א.ק לרנקה וגם היא עם 19 נקודות.

*** ביברס נאתכו השלים 90 דקות בניצחונה הביתי המרשים של רובין קאזאן 1:2 על המוליכה ערב המחזור, אנז'י מחצ'קאלה. אולג קוזמין העלה את המארחת ליתרון מהיר בדקה הרביעית, טראורה איזן בחלוף שש דקות וקסאייב ירה למשקוף ופנימה בדקה ה-20 את מה שהתברר כשער הניצחון שקטע לסמואל אטו וחבריו רצף של שבעה ניצחונות ליגה. קאזאן שביעית עם 21 נקודות, אנז'י שנייה עם 29 ונקודה מתחת למוליכה.

*** גנק פספסה היום עלייה למקום הראשון בבלגיה לאחר שספגה שער שוויון בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול קורטרייק. למרות זאת, גנק עדיין ללא הפסד ליגה אחרי 12 מחזורים והיא צמודה למוליכות. אליניב ברדה, שכבש את שער הניצחון בליגה האירופית מול ספורטינג ליסבון, נכנס כמחליף בדקה ה-82 במקומו של יילה ווסן, כובש שער היתרון בדקה ה-51. פאבלו צ'באריה המקומי איזן בתוספת הזמן.

שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב. ברני ארדוב
שומר על שער נעול. חיימוב/ברני ארדוב

*** ליאור רפאלוב פתח בהרכבה של קלאב ברוז' והוחלף בהפסקה, כשקבוצתו חוותה הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות, הפעם 3:2 בבית ללוקרן. מוחמד צ'יטה כבש צמד לזכות ברוז', כולל מספרת מרהיבה.

*** גיא אסולין חזר מפציעה ועלה כמחליף בדקה ה-53, אבל ראסינג סנטאנדר שלו הפסידה 1:0 בחוץ לאלצ'ה, מוליכת ליגה המשנה בספרד.

*** דן מורי לא שותף בהפסדה של ויטסה 2:1 לאלקמאר. יוהאן ברג גודמונדסון כבש את שער הניצחון לזכות אלקמאר בדקה ה-88 והנחיל למארחת הפסד ראשון העונה.

*** אלקי לרנקה, עם ניסו קפילוטו ורועי בקל שפתחו בהרכב והשלימו 90 דקות, הפסידה 2:0 בבית לפאפוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני רובין קאזאן חוגגגים, מימין ביברס נאתכו. GettyImages
ניצחון יוקרתי. ביברס נאתכו, מימין, עם החברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully