וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טרטצקי לא התאמן, בספק לסכנין

28.10.2012 / 13:25

הקפטן סובל מכאבים בגב, אך מצהיר: "לא נראה לי שאפסיד את המשחק". שחקן: "אוי ואבוי אם שוב נפסיד, יהיו זעזועים"

קפטן הפועל חיפה, אייל טרטצקי, יעבור בימים הקרובים מיפוי עצמות על מנת לברר מדוע הוא סובל מכאבים חזקים בגבו כבר שבועיים. המגן לא התאמן היום (ראשון) עם הקבוצה בשל כאבי הגב מהם הוא סובל ובקבוצה מקווים שבימים הקרובים הוא כבר יוכל לחזור לאימונים.

טרטצקי הודיע כבר לפני המשחק מול הפועל באר שבע כי הוא סובל מכאבים בגבו, אך המשיך להתאמן ושיחק במשחק כשכעת החריפו לו הכאבים והוא נאלץ לעבור טיפולים. למרות שני ימי המנוחה שהיו לכל השחקנים, טרטצקי ממשיך לסבול מהכאבים ולא הצליח ליטול חלק באימון. בקבוצה מקווים שכבר מחר הוא יוכל לחזור להתאמן ולהתכונן לקראת המשחק הקריטי מול בני סכנין ביום שבת.

בצוות המקצועי מאמינים שהקפטן יהיה כשיר למשחק בדוחא שיפגיש את שתי נועלות הטבלה, אך מתכוננים גם לסיכוי הקטן שהכאבים לא יפסקו וטרטצקי לא יוכל לשחק. במקרה הזה, מי שצפוי להחליף את הקפטן יהיה המגן עדי שלג שחתם לפני סיום מועד ההעברות בקבוצה ועד היום לא שותף כלל.

"אני מאמין שאשחק. בימים הקרובים אחרי מיפוי העצמות נהיה חכמים יותר, אבל לא נראה לי שאפסיד את המשחק הזה", אמר היום טרטצקי לוואלה! ספורט לאחר בדיקה שעבר בבית החולים רמב"ם בחיפה.

בינתיים שחקנים בקבוצה העידו כי האווירה לקראת המשחק מול סכנין לחוצה מאוד ולכולם ברור שזה משחק של להיות או לחדול. "אוי ואבוי לנו אם נפסיד גם לסכנין. זה המשחק הכי מכריע שהיה לנו עד עכשיו", אמר שחקן בקבוצה. "מדברים על זה שלא יהיו זעזועים, אבל לכולם ברור שמשהו ישתנה אם נפסיד לסכנין וזה יכול להיות גם בגזרת שחקנים שימצאו עצמם ביציע במשחקים הבאים".

קלינגר אמור להמשיך עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול הפועל באר שבע כאשר המאמן מתלבט אם להחזיר את מהראן לאלה או יובל אבידור להרכב על חשבונו של אחד הקשרים: הישאם כיוואן או רן אבוקרט. לאלה ויובל אבידור הרשימו באימונים בשבוע שעבר וקלינגר נוטה לפתוח עם מערך של שני חלוצים כדי להביך את ההגנה של סכנין שהוכיחה השנה כי היא יכולה להיות חדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully