וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: צ'יקי בגיריסטיין מונה למנהל המקצועי

מערכת וואלה! ספורט

28.10.2012 / 9:09

בגיריסטיין הספרדי, לשעבר המנהל של ברצלונה, יעבוד לצד מאנצ'יני. חשש בקבוצה מהיעדרות ממושכת של מיקה ריצ'רדס

ספורט 2

מנצ'סטר סיטי מינתה את צ'יקי בגיריסטיין למנהל המקצועי של המועדון. בגירסיטיין, שהיה המנהל המקצועי של ברצלונה במשך שבע שנים, הוא חוליה נספת בניסיון של סיטי לשפר את ההתפתחות המקצועית של המועדון, כשתפקידו יהיה לקדם את מחלקות הנוער ולגייס כישרונות צעירים, כך נכתב באתר הרשמי של סיטי.

על פי ההודעה, בגיריסטיין, לשעבר שחקן נבחרת ספרד, יעזור למאמן רוברטו מאנצ'יני בניהול הקבוצה הבוגרת בכל הנוגע לגיוסים וענייני מנהלה. סיטי גם הודיעה שבריאן מרווד, שהיה אחראי על החתמת שחקנים במועדון, מונה למנהל המקצועי של האקדמיה, כשזו תהיה מוכנה באופן סופי בעונה הבאה.

"אנ מאוד שמח לקבל כזאת הזדמנות", אמר בגיריסטיין, "כולם רואים את ההתקדמות ואת ההישגים של מנצ'סטר סיטי, וזה יהיה כבוד גדול עבורי לתרום למועדון להצלחתו בעתיד. מצפה בקוצר רוח לפתח את סיטי, גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך".

בינתיים סיטי לא ממש מרשימה העונה מבחינה מקצועית, ואחרי האכזבות בליגת האלופות, אתמול האלופה ניצחה בקושי 0:1 את סוונסי בליגה. "אלו היו שלוש נקודות חשובות, תמיד קשה לשחק שלושה משחקים בשבעה ימים", הודה גארת' בארי, "לא הייתה הופעה מרשימה, אבל במחצית המאמן ביקש מאיתנו לשמור על קור רוח, ובסוף קרלוס סיפק את ההברקה".

במקביל, בסיטי מודאגים ממצבו של מיקה ריצ'רדס, לאחר שהמגן פונה אתמול מהמגרש על אלונקה עם כאבים קשים בברך, כשהוא אף נושם מבלון חמצן. בקבוצה טרם קיבלו תשובות סופיות, אך מעריכים שהוא ייעדר תקופה ממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully