וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "היה חשוב לנו להתאושש עם ניצחון"

מערכת וואלה! ספורט

27.10.2012 / 21:11

מנג'ר מנצ'סטר סיטי נשם לרווחה לאחר הניצחון מול סוונסי. מארק יוז זעם על השער שכבשה ארסנל מנבדל: "השופט הרג אותנו"

ספורט 2

צפו בשער השנוי במחלוקת של ארסנל

המשחק המרכזי במחזור התשיעי בפרמיירליג ייערך רק מחר (ראשון) עם המפגש המסקרן בין צ'לסי המוליכה למנצ'סטר יונייטד סגניתה, אך כבר הערב נערכו מספר משחקים, כאשר במוקד ניצחה ארסנל את ק.פ.ר 0:1 בקושי רב בזכות שער שנוי במחלוקת של מיקל ארטטה בדקה ה-84. במשחק מסקרן נוסף הצליחה מנצ'סטר סיטי האלופה לגבור 0:1 על סוונסי (שכטר לא שותף) בזכות שער ניצחון של קרלוס טבס.

רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי, מול מיכאל לאודרופ, מאמן סוונסי. Clive Brunskill, GettyImages
גם הוא יודע מהי חשיבות הניצחון של סיטי. רוברטו מאנצ'יני ומיכאל לאודרופ/GettyImages, Clive Brunskill

רוברטו מאנצ'יני: "היה חשוב לנו להתאושש עם ניצחון"

מנצ'סטר סיטי שוב חשפה את דו הפרצופיות שהיא מפגינה במעבר בין הפרמיירליג לליגת האלופות. לאחר ההפסד לאייאקס, שמציב את הסיטיזנס בעמדה בעייתית לעלייה לשלב הבא באלופות, הם רשמו ניצחון רביעי ברציפות בליגה ונותרו צמודים לצ'לסי בפסגה. קרלוס טבס כבש שער מצוין בבעיטה מ-20 מטרים בדקה ה-61.

מנג'ר הסיטיזנס, רוברטו מאנצ'יני, אמר לאחר המשחק: "היכולת שלנו במחצית הראשונה הייתה בינונית בגלל שהיינו עייפים מאוד. במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב והגענו להרבה מצבים. כשאתה מגיע בסיטואציה כזאת, אחרי הפסד באמצע השבוע בליגת האלופות, חשוב מאוד להתאושש עם ניצחון מהיר".

האיטלקי התייחס לפציעתו של מיקה ריצ'ארדס, שנפגע במהלך המשחק והורד מהמגרש באלונקה: "אני מקווה שזו לא פגיעה קשה מדי, למרות שהיה נראה במבט ראשון שכן. זה היה המשחק השלישי שלו בעשרה ימים". על כובש השער, קרלוס טבס, אמר מאנצ'יני: "הוא שיחק טוב, אבל כך היה גם במחזור הקודם מול ווסט ברומיץ'. הוא עבד קשה עבור הקבוצה, זה שער חשוב עבורו. אני שמח בשבילו".

בצד המפסיד, מנג'ר סוונסי מיכאל לאודרופ התקשה להסתיר את אכזבתו מהתוצאה: "חייבים לומר שג'ו הארט עשה שתי עצירות גדולות. אני באמת חושב שהגיע לנו יותר מזה. שיחקנו מול האלופה בחוץ, כשהיא מגיעה רק למצב הבקעה טוב אחד ואנחנו, לעומת זאת, הגענו לשניים או שלושה מצבים. כנראה שהקבוצות הגדולות באמת יודעות לנצל את מעט המצבים שלהן לכדי שערים. אני רוצה להתרכז בדברים החיוביים מהמשחק היום ויש הרבה כאלה".

שחקני ארסנל חוגגים. Shaun Botterill, GettyImages
חוגגים שער וניצחון דרמטי. שחקני ארסנל/GettyImages, Shaun Botterill

מארק יוז: "השופט אישר שער מנבדל ברור"

הקבוצה של ארסן ונגר גברה בקושי 0:1 על ק.פ.ר סוגרת הטבלה בזכות שער ניצחון של מיקל ארטטה בדקה ה-84, שער שנכבש מעמדת נבדל ברורה. הקבוצה מלונדון גם איבדה בדקה ה-80 את סטפן מ'ביה הקשר שהורחק בכרטיס אדום.

מארק יוז, המנג'ר של ק.פ.ר היה נזעם במיוחד אחרי המשחק והוציא את תיסכולו על השיפוט כשאמר: "הכרטיס האדום שינה את מהלך המשחק. לצערי קיבלנו שער בדקות הסיום וכשהשופט יסתכל שוב על השער הזה הוא יבין שהוא טעה לחלוטין משום שארטטה היה בנבדל בשני מקרים שונים. המנג'ר הזועם הוסיף: "כשהקבוצה נמצאת במצב כל כך קשה בטבלה, אתה מצפה מהשופטים שיידעו לשמור על קור רוח ויקבלו החלטות נכונות ויעזרו לנו, אבל אנחנו לא מקבלים את זה מהם".

מהצד השני, ארסן ונגר המנג'ר של ארסנל, יכול להיות מרוצה משלוש הנקודות אך לא מהיכולת שהציגה קבוצתו. "אחרי שאתה מפסיד שני משחקים הביטחון שלך יורד באופן טבעי והיום היה חשוב לנו רק הניצחון ולא משנה הדרך". אמר ונגר והוסיף: "היה משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד וגם היינו צריכים להתמודד עם הלחץ הגדול. אפשר היה לראות שלא היינו במיטבנו".

מארק יוז מאמן ק.פ.ר. AP
"השופטים חייבים להפעיל שיקול דעת". מארק יוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully