וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו עלתה ל-0:2 בוורלד סירייס

26.10.2012 / 8:29

הג'איינטס הסתייעו בשבעה אינינגים טובים של מדיסון במגארנר, ניצחו 0:2 את דטרויט וזקוקים לשני ניצחונות בלבד כדי לזכות

סן פרנסיסקו - דטרויט 0:2 (0:2 לג'איינטס בסדרה)

בייסבול הוא משחק של פרטים קטנים, ואין כמו קבוצות NL כדי לדעת לנצל את הפרטים הללו. הג'איינטס שיחקו "סמול בול", משחק טיפוסי לקבוצות מהחטיבה שלהם כדי לקדם שחקנים על הבסיסים, בעוד הטייגרס כשלו להביא שחקנים הביתה, ביצעו שגיאה חמורה באינינג השני כשניסו בכוח לעשות זאת, וכעת הסדרה עוברת למישיגן כשלסן פרנסיסקו דרושים שני ניצחונות בלבד כדי לזכות בתואר שני בשלוש השנים האחרונות.

אנחל פאגאן, ברנדון קרופורד, האנטר פנס חוגגים ניצחון של סן פרנסיסקו ג'איינטס. Jeff Chiu, AP
בזכות הסמול בול. שחקני הג'איינטס חוגגים/AP, Jeff Chiu

נתחיל דווקא באינינג השני. במצב של 0:0 רשם דלמון יאנג דאבל כשפרינס פילדר על הבסיס הראשון. מאמן הבסיס השלישי של הטייגרס הורה לפילדר לנסות להגיע הביתה, אבל האיש כבד המשקל נפסל בזריקה מצוינת ובעצירה של באסטר פוזי. ההחלטה המוטעית הזו מנעה מדטרויט לפתוח אינינג גדול של מספר ריצות, אולי, ולברוח.

מאותו רגע, כל מה שהטייגרס המתוסכלים עשו היה לנסות לכפות את הסיטואציות. הם לא הצליחו בכך מול מדיסון במגארנר, שסבל עד כה מפלייאוף גרוע והיה מצוין הפעם עם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים.

גם התקפת הג'איינטס לא יכלה על דאג פיסטר, שהגיש היטב במשך שישה אינינגים פלוס, אבל בשביעי העלה שחקן לבסיס, הוחלף ודטרויט נענשה. פיסטר החל את האינינג עם סינגל להאנטר פנס, מחליפו דרו סמיילי הוליך את ברנדון בלט והרשה לגרגור בלאנקו באנט, כשהכדור לא יוצא החוצה, למגינת ליבם של שחקני ההגנה. ברנדון קרופורד חבט לדאבל פליי, אבל הריצה הראשונה נכנסה, מה שלא היה קורה לו בלאנקו היה נכשל - 0:1 לג'איינטס.

סרג'יו רומו שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Marcio Jose Sanchez, AP
איזו הקלה. סרג'יו רומו משחרר אנחת רווחה/AP, Marcio Jose Sanchez

באינינג השמיני שוב מילאו הג'איינטס את הבסיסים ותרגמו זאת לריצה אחת בלבד, אבל היא הייתה יקרה מאוד, כשפנס הצליח ליצור מגע עם הכדור ואפשר את כניסתו של פאגאן הביתה - 0:2. סרג'יו רומו סגר את הדלת עם השמירה.

הסדרה עוברת כעת לדטרויט, שם יעלו ב-2:07 לפנות בוקר יום ראשון אניבל סאנצ'ז מהטייגרס וריאן ווגלסונג מהג'איינטס.

שחקני דטרויט טייגרס מאוכזבים. Jeff Chiu, AP
מה עושים עכשיו? הטייגרס מאוכזבים/AP, Jeff Chiu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully