וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הפעם לא היה מי שיעצור אותם

26.10.2012 / 8:14

אחרי שהניצחון ביום ראשון נמנע מהם, שחקני טמפה ביי באקנירס שוב התפוצצו ב-17:36 על מינסוטה. הפעם, ההתקפה הספיקה

מינסוטה (3:5) - טמפה ביי (4:3) 36:17

ביום ראשון, בהפסד לניו אורלינס, ההתקפה של טמפה ביי הייתה משובחת, אבל דרו בריס, ניו אורלינס וגם השופטים, בהחלטה חוקית אך צורמת, השאירו את הניצחון אצל הסיינטס. הפעם, הבאקנירס לא נתנו לאף אחד הזדמנות לקחת מהם את זה.

שחקן טמפה ביי באקנירס דאג מרטין חוגג טאצ'דאון עם אריק לוריגג. Andy King, AP
משחק לפנתיאון. דאג מרטין חוגג עם אריק לוריג/AP, Andy King

במשחקה הטוב ביותר העונה, טמפה ביי הביסה במינסוטה את הווייקינגס היומרניים, כשדאג מרטין המצוין מרטש את ההגנה המארחת על הקרקע וגם באוויר. מרטין סיים עם 214 יארדים כוללים - 135 על הקרקע ו-79 באוויר, ורשם טאצ'דאון אחד מכל סוג. הטאצ'דאון הראשון שלו נרשם מעט יותר מדקה בתוך המחצית השניה, כשקיבל מסירת סקרין מג'וש פרימן ושעט 64 יארדים אל האנדזון כדי לקבוע 10:27 ולהוציא את המשחק מידי הווייקינגס.

גם פרימן היה יציב, כשסיים עם 262 יארד ושלושה טאצ'דאונים. במינסוטה המשיך אדריאן פיטרסון ביכולת הווינטאג' שלו עם 123 יארד ב-15 גיחות וטאצ'דאון, פרסי הארווין רשם 90 יארד בשבע תפיסות וטאצ'דאון ומלבדם לא היה לווייקינגס יותר מדי להציע. כריסטיאן פונדר סגר 251 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי.

עוד חדשות מהליגה: בסקר שנערך בין שחקני ה-NFL התגלה כי לדעתם טים טיבו מניו יורק ג'טס הוא השחקן הכי אובר-רייטד. מייד אחריו סיימו חברו לקבוצה מארק סאנצ'ז וטוני רומו מדאלאס. גרג ג'נינגס מגרין ביי יעבור ניתוח בבטן ולא צפוי לשוב עוד לעונה הרגילה.

שחקן מינסוטה וייקינגס פרסי הארווין תופס לטאצ'דאון לפני שחקן טמפה ביי באקנירס אריק רייט. Jim Mone, AP
נחמה לא גדולה במיוחד. פרסי הארווין רושם טאצ'דאון למינסוטה/AP, Jim Mone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully