וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "שמח שחזרתי בצורה טובה"

25.10.2012 / 22:26

החלוץ שחזר מפציעה, חגג את שער הבכורה שניצח לגנק את המשחק: "אנחנו מכוונים לכל התארים. אני מחכה להצעה מגנק"

אליניב ברדה כבש הערב (חמישי) את השער הראשון שלו העונה בכל המסגרות וסידר לגנק ניצחון ביתי חשוב 1:2 על ספורטינג ליסבון במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. ברדה, שסבל מפציעה חוזרת שהשביתה אותו לחודש וחצי, עלה לשחק בדקה ה-83 וכבש את שער הניצחון הדרמטי חמש דקות לאחר מכן.

אליניב ברדה שחקן גנק חוגג עם דני פרננדס. רויטרס
קאמבק מרגש. אליניב ברדה/רויטרס

"זה גול חשוב מאוד", אמר החלוץ לוואלה! ספורט. "אנחנו עם שבע נקודות מתשע אפשריות בליגה האירופית ומבחינתנו היה חשוב להרחיק מאיתנו את ספורטינג. זה שער ראשון שלי העונה, חזרתי מפציעה ארוכה ואני שמח כי חזרתי בצורה טובה, אבל זו רק ההתחלה ויש לי עוד הרבה עבודה".

על פתיחת העונה של גנק אמר ברדה: "לא הפסדנו ב-11 משחקי ליגה, אנחנו נקודה ממקום ראשון ומובילים את הבית באירופה עם קבוצות כמו באזל וספורטינג שזה לא פשוט. שום דבר עוד לא הוכרע ורק אם ניקח עוד שלוש נקודות נוכל לדבר על עלייה לשלב הבא. בגנק מכוונים כל שנה על כל התארים ואנחנו רוצים להגיע הכי רחוק באירופה".

ברדה נמצא בשנה האחרונה של חוזהו ובינואר יוכל להתחיל לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, אבל הוא חושב רק על הישארות: "אני מחכה להצעה מגנק, אבל בינתיים דברים לא תלויים בי. לא אבוא ואגיד להם שיציעו לי חוזה חדש. אני מחכה להם ואתן להם עדיפות, אבל לא אחכה לנצח. לכל דבר יש זמן וכרגע אני חושב רק על איך להיות בריא ב-100 אחוז. זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully