וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל עכו ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

25.10.2012 / 13:51

הקבוצה של הדרי חזרה מפיגור בזכות שערים של גומז ורועי לוי, ששוחרר. בעיטה של פאסוס פוצצה צינור דוד מים שגרם להצפה

הפועל עכו מנסה לשים בצד כמה שיותר מהר את ההפסד האחרון למכבי תל אביב, וממשיכה להתכונן למשחק בשבוע הבא מול האלופה עירוני קרית שמונה. היום (חמישי) פגשו שחקניו של שמעון הדרי למשחק אימון את הפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית, וניצחו 1:2. המלאבסים כבשו ראשונים כבר אחרי עשר דקות בעקבות פנדל שהגיע כתוצאה מנגיעת יד ברחבה. עכו חזרה למשחק בדקה ה-30 אחרי שדייויד גומז בעט מקו ה-16 כדור לחיבורים. שלוש דקות לסיום רועי לוי, ששוחרר מהקבוצה אבל ימשיך לנסות להרשים עד פתיחת חלון ההעברות בינואר, הבקיע את שער הניצחון, אחרי שהסתנן לרחבה והמשיך כדור רוחב שנשלח אליו במהלך התקפה מתפרצת.

אחד הרגעים היותר ביזריים במשחק היה כאשר לאונרדו פאסוס בעט כדור שפוצץ צינור של דוד מים במתחם סירקין. מלבד הגשם שירד במהלך המשחק, נאלצו השחקנים להתמודד גם עם מים שנזלו והציפו את המגרש עד שהגיעו הטכנאים שטיפלו בתקלה. עכו פתחה בהרכב עם דודו גורש, שניר משען, דין מימוני, אדי גוטליב, דדי בן דיין, אמייה טגה, גיא דיין, יובל שוואט, דייויד גומז, עאמר זידאן ואלנתן סלמי.

מלבד תמיר כחלון, כל השחקנים נטלו חלק במשחק. הקשר עצמו קיים אימוני כוח. משה מישאלוב עדיין בספק למשחק בשבוע הבא אחרי שהתברר כי הוא סובל מקרע קטן. נכון לעכשיו נראה שבקבוצה יעדיפו שלא לסכן אותו ויאפשרו לו מנוחה של שבוע נוסף. שחקני עכו ייצאו לחופשה בשישי-שבת וישובו לאימונים ביום ראשון, אז הם יתחילו בהכנה לקראת המשחק מול קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully