וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: האוהדים מחו, הקבוצה המשיכה לאכזב

24.10.2012 / 18:22

אוהדי הפועל חיפה הגיעו למשחק האימון מול הפועל ראשל”צ עם בקבוקי מים מינרלים כמחאה נגד הבעלים. הקבוצה סיימה ב-1:1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביאו מים מהבית. הבקבוקים שהביאו אוהדי הפועל חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהדי הפועל חיפה המשתייכים למחאה שמתחוללת כנגד הבעלים יואב כץ המשיכו לתקוף את הבעלים גם הערב (רביעי), כשהגיעו למשחק האימון שקיימה הקבוצה מול הפועל ראשון לציון. האוהדים אף הביאו איתם בקבוקי מים מינרלים עם כיתוב מיוחד, כמחאה על כך שהשחקנים צריכים לשתות באימונים מג'ריקנים. בקרב ראשי המחאה קיים זעם גדול על כץ ועל כך שבחר להתלונן כנגד אוהדים במשטרה. האוהדים טוענים כי בסך הכל רצו להביע את מחאתם בדרכים לגיטימיות. לדבריהם הם ביקשו לשוחח עם כץ, אך הוא בחר לקחת את הדברים לכיוונים אחרים והתלונן נגדם במשטרה.

איתי אורן, מראשי המחאה, סיפר לוואלה! ספורט: "כל בר דעת הרואה את הסרטון שהופץ מבין כי תקיפה, איומים וקללות לא היו שם. אלימות אינה דרכנו. אנו חיים במדינה דמוקרטית בה חופש הביטוי הוא ערך עליון ומותר לאדם ללכת בשטח ציבורי ולהגיד דברים לאנשים, אפילו אם הם הבעלים של מועדון הכדורגל הפועל חיפה. חבל שהנהלת הפועל חיפה לא מקשיבה לטענות ולביקורת, אלא בוחרת להסית ולהתנגח אישית באוהדים הכי מסורים שלה. הגענו למצב אבסורדי בו יש יותר תלונות במשטרה נגד אוהדים משערי זכות ונקודות ועדיין באים אלינו בטענות".

מנגד, במועדון טוענים כי האוהדים חצו כל קו אדום אפשרי והחלו לנהוג באלימות בלתי מתקבלת על הדעת. "לא ניתן להגיע למצב בו המחאה נגד כץ הופכת לאלימות של ממש ולסכנה עבורו ועבור אנשי המועדון", אמר גורם בחיפה. "נחצה כל קו אדום אפשרי ונעשה הכל כדי למנוע את תופעות האלימות הללו".

גם מהמשחק עצמו בחיפה לא יכולים להתעודד כאשר הקבוצה סיימה רק בתיקו 1:1 מול הקבוצה מהלאומית. את השער לחיפה כבש גיא צרפתי שבדקה ה-60 בעט מ-20 מטר כדור שנעצר ברשת. קלינגר נתן לגיא ליפקה, אייל טרטצקי ו-ולדימיר גלושצ'ביץ' הסובלים מפציעות קלות לנוח והם לא שותפו.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דרור עינב
האוהדים עברו קו אדום. כץ/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully