וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ”צסק”א סימנה את נאתכו כמחליף של דזגוייב”

24.10.2012 / 12:57

קשר קאזאן עשוי להגיע בינואר לקבוצה הרוסית, במידה ודזגוייב יעזוב. בן דודו: ”קיבלנו מספר הצעות, לביברס טוב בקאזאן

האם הכישרון של ביברס נאתכו יוביל אותו לעבור בחודש ינואר לצסק"א מוסקבה? מספר כלי תקשורת ברוסיה מדווחים שהקבוצה של לאוניד סלוצקי חושקת בשירותיו של הקשר הישראלי. על פי גורם בצסק"א, בקבוצה שוקלים לצרף את נאתכו כמחליפו של אלן דזגוייב, זאת במידה והוא יימכר. דזגוייב קיבל הצעות ממספר קבוצות מובילות באירופה, וסביר להניח שהוא יעזוב בקרוב.

כזכור, כבר בינואר האחרון נפוצו דיווחים על מועמדותו של נאתכו לצסק"א. לנאתכו יש חוזה ברובין קאזאן עד דצמבר 2013, וקיימת אפשרות נוספת שהקשר יחליט בסופו של דבר להאריך את חוזהו בקבוצה. בכל מקרהף בקאזאן מתכוונים לשים עליו תג מחיר של כשמונה מיליון יורו.

אדם נאתכו, בן דודו של הקשר, צוטט בדיווחים כאומר: "אני לא רוצה להגיב על ההתעניינות של צסק"א מוסקבה, אבל כמובן שקיבלנו מספר הצעות. ביברס שמח מאוד בקאזאן, ושם הוא עשה את ההתקדמות שלו. יש לו יחסים טובים עם המועדון, עם החברים ועם המאמן קורבן ברדייב. נכון לעכשיו הדבר החשוב מבחינת ביברס הוא לסיים את העונה ולהתקדם. לגבי הארכת החוזה, המצב יתבהר בעתיד הקרוב".

נאתכו, 24, הגיע לקאזאן בשנת 2010 ומאז כבש 17 שערי ליגה ב-67 הופעות. העונה, הוא לא החמיץ ולו דקת משחק ב-12 מחזורי הליגה ששוחקו. מחר (חמישי, 18:00) יארחו נאתכו וקאזאן את נפטצ'י באקו במסגרת הליגה האירופית. צסק"א עצמה נמצאת אחרי 12 מחזורים במקום השני בליגה עם מאזן של תשעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully