וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חזרה למקורות

27.10.2012 / 13:45

מייקל ויק יפגוש עם האיגלס את האקסית המושלמת אטלנטה במוקד המחזור ה-8. הראמס והפטריוטס ישחקו בוומבלי

איך כבר הגענו לכאן? המחזור השמיני של ליגת הפוטבול, שיצא לדרך כבר ביום חמישי עם ניצחונה של טמפה ביי על מינסוטה, יימשך מחר (ראשון) ויסמל את נקודת אמצע העונה עבור חלק לא קטן מקבוצות הליגה. במוקד המשחקים, מייקל ויק יארח עם פילדלפיה את האקסית המושלמת אטלנטה, דאלאס תחכה לניו יורק ג'איינטס למלחמת עולם, סנט לואיס וניו אינגלנד ייפגשו באצטדיון וומבלי בלונדון, פייטון ודנבר ימתינו במאנדיי נייט לניו אורלינס ולקינוח, אריזונה וסן פרנסיסקו בעוד מאבק ב-NFC מערב במאנדיי נייט.

מה לגבי ההימורים? טוב, תודה. שבוע לא רע עבר על כוחותינו עם 9 מ-12. לצד ההימור הלא מוצלח (ששכחנו לרשום אבל היינו מספיק ישרים כדי להודות) על מינסוטה בליל חמישי, אנחנו על מאזן עונתי של 65 מ-104 (62.5). לגבי השידורים, השבוע הוורלד סירייס יכרסם בסאנדיי ואולי גם במאנדיי נייט. הנה מה שבכל זאת נראה ביום ראשון:

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס. AP
מוכן לעוד פגישה עם בריס .פייטון מאנינג/AP

19:00:

METV: מיאמי - ניו יורק ג'טס
FOX: פילדלפיה - אטלנטה
5+ לייב: דטרויט - סיאטל

22:05-22:25:

METV: דאלאס - ניו יורק ג'איינטס
FOX: קנזס סיטי - אוקלנד

כאמור, המשחק בלילה בין ראשון לשני, בין דנבר לניו אורלינס לא ישודר.

בלילה בין שני לשלישי, 2:30, ישודר המשחק בין אריזונה לסן פרנסיסקו ב-ESPN, רק במידה שהוורלד סירייס יסתיים בלילה לפני כן, בסוויפ של אחד הצדדים, ככה שלא כדאי לבנות על הנושא יותר מדי.

בריידי קווין שחקן קנזס סיטי צ'יפס. John Raox, AP
תפתחו את FOX ותזכו לראות אותו. בריידי קווין/AP, John Raox

20:00: המלכה כוססת ציפורניים

סנט לואיס (4:3) - ניו אינגלנד (3:4)

אצטדיון וומבלי יארח בפעם השישית ברציפות משחק מהעונה הסדירה של ה-NFL, כשהפטריוטס יגיעו בתור אורחיהם של הראמס לחגיגת פוטבול בממלכה. עבור ביל בליצ'יק ושחקניו, זו תהיה גיחה שנייה ללונדון, אחרי שהביסו שם את טמפה ביי ב-2009 ואולי הם ינצלו את העובדה שהמשחק ייערך מול קהל ניטרלי, על מנת להראות טוב יותר מאשר במשחקים האחרונים. ניו אינגלנד מגיעה אחרי ניצחון שאמור היה להיות הפסד נגד הג'טס, בעוד סנט לואיס עדיין לא אמרה נואש במאבק על ה-NFC מערב, למרות שני הפסדים רצופים והיא מציבה בפני הפטריוטס את הדבר איתו הם הכי מתקשים - הגנה קשוחה. האוהדים בלונדון יזכו גם לראות את הרוקי גרג זורליין, שמשחיל שערים מטווחים עליהם דייויד בקהאם רק חולם בלילות.

התחזית: ניו אינגלנד חסכה מעצמה ביקור בסנט לואיס והיא תנצל זאת לניצחון לא פשוט

שיקגו (1:5) - קרולינה (5:1)

למרות ארבעה ניצחונות רצופים, קצת קשה להגדיר את הדובים בתור הקבוצה החמה בליגה, שכן היכולת ההתקפית שלהם לא מרשימה במיוחד. ג'יי קאטלר וברנדון מרשל עושים חיים, אבל מסביב בעיקר שממה וההגנה היא זו שמנצחת משחקים בינתיים, כמו נגד דטרויט במאנדיי נייט האחרון. בניגוד למארחת, הפנתרים מגיעים עם ארבעה הפסדים רצופים ולראשי הקבוצה נמאס. הם החליטו על זעזוע ופיטרו את הג'נרל מנג'ר מעשר השנים האחרונות מרטי הורני. בינתיים קאם ניוטון לא מזכיר כלל את השחקן הנפיץ של השנה שעברה וקשה לראות איך מול ג'וליוס פפרס וחבריו זה ישתנה, בעיקר כששיקגו מחזיקה בהגנת הריצה השנייה בטיבה בליגה.

התחזית: שיקגו, בהליכה

קליבלנד (6:1) - סן דייגו (3:3)

שתי קבוצות מאוד, מאוד מתוסכלות. קליבלנד חזרה לסורה בשבוע שעבר ואחרי ניצחון בדרבי על סינסינטי, הפסידה משחק צמוד באינדיאנפוליס. הרוקי טרנט ריצ'רדסון ממשיך ללמוד את משחק הריצה ומתקשה למצוא את מקומו עדיין והרוקי השני, ברנדון ווידן, גם הוא עדיין לא סגור על עמדת הקוורטרבק בליגה. הצ'ארג'רס מצידם, פתחו את העונה היטב לשם שינוי, אבל ספגו שני הפסדים במשחקים שכבר היו בידיים שלהם ובמקום לברוח לבית, הם מוצאים את עצמם בשוויון עם דנבר, מולה נפלו במשחק ביתי ולמרות יתרון של 0:24 במחצית, לפני שבוע החופש שלהם. סן דייגו שבה בכוחות מחודשים והגנת הריצה שלה, הטובה בליגה בינתיים, בוודאי לא תאפשר יותר מדי אוויר לנשימה לריצ'רדסון.

התחזית: ואחרי שאמרנו את כל זה, נלך עם קליבלנד. סתם כי סן דייגו מעצבנת

רוב גרונקובסקי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Stephan Savoya, AP
לונדון כן מחכה לו. גרונקובסקי/AP, Stephan Savoya

דטרויט (4:2) - סיאטל (3:4)

בעיר המכוניות עוד לוחשים את זה, אבל אנחנו רחוקים משם בערך רבבת קילומטרים, אז לא איכפת לנו לצעוק: העונה של דטרויט גמורה, צריך שידוד מערכות כללי בקבוצה הזו. בזמן שהבית שלהם טס קדימה וגם מינסוטה מצטרפת לרשימת הקבוצות הטובות, הליונס נותרו מאחור והם כבר לא יגיעו לפלייאוף שני ברציפות. משהו בחיבור בין מתיו סטאפורד לקלווין ג'ונסון נתקע העונה, למרות שהקבוצה שנייה ביארדים אוויריים למשחק. ההוכחה הכי טובה הייתה מול הברס, שם דטרויט השיגה נקודות ראשונות רק חצי דקה לסיום, כשגם שלושה איבודים ברד זון לא עזרו במיוחד. סיאטל נראית בדיוק ההיפך. ראסל ווילסון עדיין מתקשה ולא ממש תיפקד מול הגנת סן פרנסיסקו בשבוע שעבר, אבל מרשואן לינץ' בריצה וההגנה המצוינת משלימים את החוסרים וסוחפים את הסיהוקס קדימה.

התחזית: סיאטל מתקשה יותר במשחקי החוץ, מאשר בבית הגועש שלה. דטרויט לא יכולה להרשות בשום אופן עוד הפסד. ליונס

גרין ביי (3:4) - ג'קסונוויל (5:1)

תואר הקבוצה המתייצבת הולך לפאקרס, שנהנים מרצף של משחקים נוחים וחוזרים אט אט לעניינים. ארון רוג'רס, שהתחיל את העונה בצורה חלשה מהרגיל עבורו, נכנס לזון בצמד משחקי החוץ מול יוסטון וסנט לואיס, בהם מסר לתשעה טאצ'דאונים ו-680 יארד, שהובילו את גרין ביי חזרה למאזן חיובי. עד למשחק בניו יורק בעוד כחודש מול הג'איינטס, מצפה לגרין ביי סדרת משחקים נוחה על הנייר ואם הם ישתמשו בה בתבונה, הם יגיעו שוב כפייבוריטים לקראת הפלייאוף. הג'אגוארס מנגד, הם ללא ספק אחת הקבוצות החלשות בליגה, משני עברי הכדור וגם האופי והמזל נטשו אותם בהפסד באוקלנד, בו הובילו בביטחה ונפלו בהארכה. ג'קסונוויל כבר עם שלושה הפסדים רצופים והיא תנסה להתעודד מהעובדה שגרין ביי לא ניצחה אותה מאז 2001.

התחזית: אין סיכוי בעולם שהפאקרס מפסידים כאן. גרין ביי

טנסי (4:3) - אינדיאנפוליס (3:3)

בעוד ג'ייק לוקר מתקשה להחלים מהפציעה, מאט האסלבק מוביל בשקט בשקט את הטייטאנס להצלחות. הקוורטרבק הוותיק ניצח את שני משחקיו האחרונים, מול הסטילרס ובדרמה אדירה בבפאלו וטנסי פתאום מוצאת את עצמה בעמדה מצוינת ללכת קדימה, אם רק תצלח את המשחק הזה. אינדי לעומת זאת, ממשיכה לזגזג ובכל שבוע עד כה היא הפסידה וניצחה לסירוגין, כך שהניצחון על קליבלנד במחזור החולף אמור להדאיג מעט את אנדרו לאק וחבריו. אחרי שנים ארוכות בהן סבלה מנחת זרועו של פייטון מאנינג, בטנסי שמחים לפגוש את המחליף. או שאולי לא ממש?

התחזית: אינדי חטפה בראש בשני משחקי החוץ שלה וזה עלול לקרות לה גם הפעם. טייטאנס

ג'ורדי נלסון שחקן גרין ביי פאקרס. Streeter Lecka, GettyImages
יטיילו מול הג'אגוארס? ג'ורדי נלסון/GettyImages, Streeter Lecka

פילדלפיה (3:3) - אטלנטה (0:6)

יש משחקים שהם תענוג, עוד לפני שנזרק בהם הכדור הראשון. המשחק בעיר האחווה עונה בדיוק על ההגדרה הזו, עם שני סיפורים גדולים שילוו אותו. הראשון הוא האורחת, שכבר הבטיחה פחות או יותר את מקומה בפלייאוף ומנסה לשמר את העונה המושלמת שלה עד כה. אטלנטה מגיעה אחרי שבוע חופש ואחרי כמה ניצחונות מלאים במזל והיא רוצה להוכיח שיש לה מה למכור באמת. הסיפור השני והגדול יותר הוא כמובן מייקל ויק, שהיה מלך אטלנטה בתחילת המילניום ואולי המפגש מול האקסית יעזור לו להתעלות על היכולת הדלה אותה הוא מפגין העונה. פילי מגיעה אף היא לאחר שבוע החופש ועם צמד הפסדים רצופים במאזנה, היא יודעת שנפילה נוספת תרחיק אותה מאוד ממאבק הפלייאוף.

התחזית: אטלנטה יותר טובה, אבל המשחק הזה נשאר בפילדלפיה

ניו יורק ג'טס (4:3) - מיאמי (3:3)

כמה מתוסכלים נותרו אוהדי הג'טס בשבוע שעבר? קאמבק אדיר בפוקסבורו לא הספיק, כשדווקא ההגנה קופאת עם דקה על השעון, מאפשרת לניו אינגלנד שוויון ואחר כך גם מפסידה בהארכה. הג'טס בהחלט התייצבו אחרי הביזיון ההוא מול סן פרנסיסקו, אבל הם עדיין חסרים אופי ובעיקר קוורטרבק, כדי להוות איום אמיתי. מארק סאנצ'ז ממשיך להוכיח שהוא לא הדבר האמיתי והתקפת המסירה של הסילונים ממוקמת רק 28 בליגה. במפגש הקודם בין הקבוצות, הירוקים ניצחו במיאמי, שהפעם מגיעה רעננה אחרי שבוע החופש. מיאמי דווקא כן גילתה את האופי שלה ואחרי צמד הפסדים בהארכה, הגיעו צמד ניצחונות צמודים, שהחזירו אותה לתמונת הבית הצפוף הזה. יותר מדי אהבה לא שוררת בין הערים הללו או הקבוצות הללו, ככה שאפשר לצפות למשחק קשוח במיוחד.

התחזית: הג'טס מעט יותר טובים ולמרות התיסכול המצטבר, בבית הם יקחו את זה

פיטסבורג (3:3) - וושינגטון (4:3)

הסטילרס השיגו ניצחון חשוב בסינסינטי ולצד מבול הפציעות בבולטימור, הם שוב מאמינים בכוחם לכבוש את ה-AFC צפון. וושינגטון מנגד, ממשיכה לשלם במזומן את שכר הלימוד של רוברט גריפין השלישי ב-NFC מזרח הקשה ולמרות שהבחירה מספר 2 בדראפט מציג יכולת גבוהה, גם במסירה ובעיקר בריצה, הרדסקינס במאזן שלילי ולא בטוח שמשחק באצטדיון הקשה של פיטסבורג הוא הפיתרון האידיאלי עבורם. RG3 יזכה להתנסות מול ההגנה הקשוחה של הסטילרס, שטרם קיבלה בחזרה את הסייפטי שלה טרוי פולאמלו. הניצחון האחרון של וושינגטון על פיטסבורג היה ב-1991.

התחזית: שכר לימוד כבר אמרנו? פיטסבורג

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. Mike Ehrmann, GettyImages
באטלנטה ישמחו לראות אותו מתוסכל שוב. מייקל ויק/GettyImages, Mike Ehrmann

22:05-22:25: כיף בממלכת ג'רי

קנזס סיטי (5:1) - אוקלנד (4:2)

הצ'יפס בילו בשבוע החופש שלהם וכנראה שמישהו מהקודקודים שם שתה קצת יותר מדי על איזה חוף ים כלשהו, כי ההכרזה שיצאה מארוהד בישרה שבריידי קווין יחליף מאחורי הסנטר את מאט קאסל. נכון, קאסל מאכזב מאוד עד כה, אבל בריידי קווין? בריידי קווין? כמובן שמר קווין קורא את הדברים הללו ובמקום לשקול תביעת דיבה הוא יוביל את קנזס סיטי לניצחון מוחץ אחרי שלושה הפסדים, אבל אוקלנד, שאיכשהו ניצחה את ג'קסונוויל, לא תוותר בקלות. ה-NFC מערב לא יציב השנה והריידרס רחוקים רק משחק אחד מדנבר וסן דייגו, שתי המוליכות. הצ'יפס אגב, רחוקים שניים וגם ניצחון שלהם עוד יקפיץ אותם למאבק בדרך כזו או אחרת.

התחזית: ותודה לאלוהי הפוטבול על המשחק הזה. קנזס סיטי מנצחת

דאלאס (3:3) - ניו יורק ג'איינטס (2:5)

ובמעבר חד, לטקסס, שם הקאובויס יארחו את האלופים לאחד המשחקים הכי גדולים שיש לליגה הזו להציע, בכל סיטואציה שהיא. 101 משחקים נערכו בין שתי הקבוצות הללו לאורך ההיסטוריה הארוכה של היריבות ביניהן ולמרות שהמאזן הכללי מראה על יתרון ברור לקאובויס, הרי שבשנים האחרונות לניו יורק "יש את המספר שלהם" והג'איינטס של איליי ניצחו בשבעה מעשרת המפגשים האחרונים. את האחרון ניצחה דווקא דאלאס והיה זה המשחק שפתח את העונה, בניו יורק, כך שהענקים צמאים לנקמה. אחרי ההצגה בסן פרנסיסקו, הג'איינטס נזקקו להרבה איליי כדי להשיג ניצחון מזליקי על וושינגטון, כשמנגד, דאלאס מחלצת ניצחון קשה משלה, בקרולינה. הקאובויס כרגע במאבק על המקום השני בבית, אבל ניצחון שלהם יסגור את הפער מהאלופה לחצי משחק בלבד.

התחזית: נלך עם דאלאס. למה? כובע

פליקס ג'ונס שחקן דאלאס קאובויס. Gail Burton, AP
פליקס ג'ונס וטוני רומו חייבים להתעלות מול האלופה/AP, Gail Burton

דנבר (3:3) - ניו אורלינס (4:2), בין ראשון לשני

את הדייט האחרון בין פייטון לבריס, סיים דרו עם טבעת, של אליפות כמובן. מאנינג ישמח להשאיר את המשחק הזה מאחוריו, כשהוא שוב פוגש את הסיינטס. דנבר נהנתה משבוע מנוחה והיא מחוזקת בכוחות מחודשים, בעיקר אחרי המהפך הענק והניצחון בסן דייגו. פייטון ממשיך להראות כאילו הוא מעולם לא עזב אותנו, אבל צריך לקבל יותר ממשחק הריצה של וויליס מגהאי ובעיקר מההגנה, שסחבה את הקבוצה בעונה שעברה. הקדושים ממשיכים להתייצב אחרי הפתיחה האיומה. הם ניצחו שני משחקים ברציפות, בלי הרבה הגנה אבל עם המון דרו בריס, שמוביל את התקפת המסירה הטובה בליגה. מה לגבי שאר החלקים? 32 בריצה, 30 נגד המסירה, 31 נגד הריצה. על הפנים. יחד עם זאת, כשבריס משתולל, קשה מאוד לעצור אותו ולמרות כל הצרות, הסיינטס, ששוב מחליפים מאמן השבוע ויקבלו את מאמנם הזמני האמיתי ג'ו ויט, שבעצמו סיים השעייה של שישה מחזורים בגלל פרשת הבאונטי, מוצאים את עצמם מרחק משחק וחצי בלבד מהפלייאוף.

התחזית: שוב בריס גובר על פייטון. ניו אורלינס

אריזונה (3:4) - סן פרנסיסקו (2:5), בין שני לשלישי, 2:30

אחלה משחק לסגור איתו את השבוע. אריזונה פתחה את העונה בטירוף, אבל היא סופרת כבר עד שלוש בטור ההפסדים הרצופים, כשהפציעה של קווין קוב, שיחמיץ עוד משחק, בוודאי לא מוסיפה. הניינרס מצידם, עדיין עם אלכס סמית' המדכא, חזרו למסלול הניצחונות לאחר המפלה הביתית מול הג'איינטס, עם ניצחון לא קל על סיאטל. פרנק גור מוסיף להיות בלתי עציר והגנת המסירה הטובה בליגה תשמח להתעלל מעט בג'ון סקלטון האומלל. אריזונה שברה בעונה שעברה רצף של חמישה הפסדים מול סן פרנסיסקו ותקווה להתחיל רצף משלה.

התחזית: אין לה סיכוי. סן פרנסיסקו, בקלות

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully