וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מלחמת מים

25.10.2012 / 18:00

הוויקינגים ממינסוטה ושודדי הים של טמפה ביי ייפגשו כדי לפתוח את המחזור השמיני. המארחת רוצה לשמור על מאזן בית מושלם

מינסוטה (2:5) - טמפה ביי (4:2), בין חמישי לשישי, 2:20

קשה להאמין שגם בחלומות הכי ורודים שלהם לפני תחילת העונה, ראשי הווייקינגס דמיינו שהם יגיעו לנקודה הזו של העונה במצב הזה. לא מדובר רק על היכולת המרשימה, או הכושר המצוין של פרסי הארווין ואדריאן פיטרסון (שבשבוע שעבר העלימו משחק איום ונורא של כריסטיאן פונדר), זו בעיקר העובדה שמינסוטה חזק מאוד בתמונת הפלייאוף ובמבט על הבתים האחרים, כרגע נראה שיש סיכוי סביר שה-NFC צפון ישלח שלוש נציגות לפלייאוף.

לווייקינגס ממתינים עד שבוע החופש שלושה משחקים אותם הם בהחלט יכולים לנצח, הראשון שבהם הוא זה, מול הבאקנירס בבית. טמפה ביי הציגה התקפה משופרת שבוע שני ברציפות, אבל הנאיביות וההגנה הפילו אותה והיא הפסידה לניו אורלינס. שודדי הים רחוקים מפסגת הבית, שם ניצבת בגאון אטלנטה, אבל לצד החולשה של הסיינטס וההיעלמות של קרולינה, הם יכולים לבנות על שיפור והתקדמות.

ג'וש פרימן מגיע אחרי שבוע בו זרק לשיא קריירה של 420 יארד וינסה להוביל את הבאקנירס לניצחון חוץ ראשון לאחר תשעה הפסדים. הניצחון האחרון שלהם מחוץ לפלורידה הושג ב... מינסוטה, שבעצמה עומדת כבר על 0:4 בבית העונה. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ידם של הבאקנירס הייתה על העליונה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully