וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט אמריקאי השבוע: מייקל ויק פוגש את אטלנטה

23.10.2012 / 14:30

פילדלפיה - אטלנטה ישודר ב-FOX, דאלאס - ניו יורק ג'איינטס ב-METV. הוורלד סירייס יועבר ב-ESPN, FOX ו-5+ לייב

NFL

ראשון, 19:00: מיאמי - ניו יורק ג'טס ב-METV

ראשון, 19:00: דטרויט - סיאטל ב-5+ לייב

ראשון, 19:00: פילדלפיה - אטלנטה ב-FOX

ראשון, 22:00: קנזס סיטי - אוקלנד ב-FOX

ראשון, 22:25: דאלאס - ניו יורק ג'איינטס ב-METV

משחק ליל ראשון בין דנבר לניו אורלינס לא ישודר בגלל הוורלד סירייס. משחק המאנדיי נייט בין אריזונה לסן פרנסיסקו ישודר רק במידה שהוורלד סירייס יסתיים כבר בלילה שבין ראשון לשני.

פוטבול מכללות

שבת, 2:00: לואיוויל - סינסינטי ב-ESPN

שבת, 18:00: קנזס - טקסס ב-FOX

שבת, 21:30: קנזס סטייט - טקסס טק ב-FOX

בייסבול (סן פרנסיסקו ג'איינטס - דטרויט טייגרס) - כל המשחקים ישודרו ב-FOX, ב-ESPN וב-5+ לייב

משחק 1 - יום חמישי, 1:30

משחק 2 - יום שישי, 2:00

משחק 3 - יום ראשון, 1:30

משחק 4 - יום שני, 2:00

משחק 5 (אם יתקיים) - יום שלישי, 2:00

30/30 חזרה

ערוץ ESPN החל לשדר סרטים נוספים במסגרת הפרויקט המוערך "30/30" שיצא לדרך ב-2010 במלאת 30 שנה לערוץ. בעקבות הביקוש הרב וההערכה לסדרה, יצאה ESPN עם סרטים נוספים, שישודרו בישראל במהלך החורף הקרוב.

שלושת הסרטים הראשונים שישודרו במסגרת הפרויקט הם הסרט "There’s No Place Like Home", המתאר את מסעו הכפייתי של מעריץ אחר המסמך החשוב ביותר בתולדות הספורט,"המסמך המקורי של חוקי הכדורסל של ג'יימס נייסמית', ממציא המשחק"; הסרט "Benji", על בן ווילסון, ההבטחה הגדולה של אמריקה בתחום הכדורסל, שנרצח בהיותו נער; והסרט "Ghosts of Ole Miss", הסוקר את האירועים הסוערים שהתרחשו בקמפוס אוניברסיטת מיסיסיפי, בשנת 1962, עקב הצטרפותו של הסטודנט השחור הראשון לקמפוס.

בנוסף, רכשה הרשת גם סדרה בת 30 חלקים, הכוללת גרסה דיגיטלית של סרטים קצרים. רכישה זו התבצעה במסגרת שיתוף פעולה עם Grantland.com של ביל סימונס. הסרטים, בגרסה המקוצרת, יהיו דומים לסרטים באורך מלא, כאשר כל חלק בהם ייצג את נקודת המבט של יוצר הסרט וישקף כיצד היא מתמזגת עם נרטיב הסגנון החזותי של הבמאי הספציפי.

שני הסרטים הראשונים יהיו זמינים ב- ESPN.com ו-Grantland.com. ביניהם, הסרט " Arnold’s Blueprint", המתמקד בשנות ההתבגרות של ארנולד שוורצנגר בצבא האוסטרי. הסרט מציג כיצד השירות הצבאי של הנער השפיע ושיחק תפקיד קריטי במסעו לתהילה בינלאומית. הסרט השני "Here Now" עוקב אחר שחקן סינסינטי רדס, לשעבר פיט רוז, שהורחק מהענף לאחר פרשת הימורים שבה הסתבך כמאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully