וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו עלתה לוורלד סירייס

23.10.2012 / 10:00

הג'איינטס פירקו 0:9 את האלופה סנט לואיס במשחק ה-7 ב-NLCS וינסו להחזיר את התואר מול דטרויט, אחרי שנת הפסקה

סן פרנסיסקו ג'איינטס - סנט לואיס קרדינלס 0:9 (סן פרנסיסקו ניצחה 3:4 בסדרה ועלתה לוורלד סירייס)

כשהאנטר פנס נזרק באאוט האחרון של המשחק הרביעי, הסדרה הזו הייתה נראית גמורה. סנט לואיס, האלופה בעלת האופי המדהים, נראתה בדרך לעוד וורלד סירייס, אחרי שעלתה ליתרון 1:3 בסדרה. אלא שבאותו רגע, משהו השתנה בסן פרנסיסקו, בעיקר בהגשה שלה.

דווקא ללא טים לינסקאם, שפישל במשחק הרביעי, הג'איינטס ידעו להתעלות וניצחו שלושה משחקים ברציפות. האחרון שבהם, הלילה (בין שני לשלישי), החזיר אותם לוורלד סירייס אחרי עונה אחת בלבד של הפסקה והם ינסו להשיג מול דטרויט את תואר האליפות בו זכו לאחרונה ב-2010.

מאט קיין סיפק עוד משחק סולידי, עם חמישה ושני שליש וארבעה סטרייקאאוטים, כשהוא לא סופג אף ריצה, ממש כמו הבולפן שלו. בכלל, את שלושת המשחקים האחרונים בסדרה סן פרנסיסקו ניצחה בתוצאה כוללת של 1:20!

כמובן שזה לא היה קורה בלי התעלות התקפית מסוימת ומי שהוביל אותה ב-NLCS ואף נבחר ל-MVP של הסדרה הוא מרקו סקוטרו, ששלוש החבטות שלו הלילה העלו אותו ל-14 בסך הכל בשבעת המשחקים. כמו לפני שנתיים, אז היה זה קודי רוס שהתעלה עבור הענקים, הפעם סקוטרו עשה את העבודה.

המשחק הוכרע מהר מאוד. סן פרנסיסקו עלתה ליתרון כבר באינינג הראשון, הוסיפה ריצה בשני והתפוצצה בשלישי, עם חמש ריצות נוספות, שסגרו עניין ושלחו את קייל לוהש למקלחת מוקדמת, אחרי שני אינינגים בלבד וחמש ריצות לחובתו. ריצה נוספת בשביעי וסולו הומראן של ברנדון בלט בשמיני השלימו את החגיגה וסן פרנסיסקו תיאבק על התואר, החל מהלילה שבין רביעי לחמישי (2:00, ESPN, בארי זיטו מארח את ג'סטין ורלאנדר)

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully