וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ההגנה הכי טובה היא הגנה

23.10.2012 / 9:38

שיקגו חנקה את דטרויט והשיגה ניצחון רביעי רצוף, 7:13. קרולינה פיטרה את ה-GM, בריידי קווין יפתח בקנזס סיטי

שיקגו (1:5) - דטרויט (4:2) 7:13

הכלבים נובחים והשיירה עוברת. הברס לא הרשימו, לפחות לא בהתקפה, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הם השיגו ניצחון רביעי ברציפות ושמרו על מאזן ביתי מושלם העונה, כדי להשלים כמעט באופן סופי את הבריחה מדטרויט ולהשאיר אותם ראשונים ב-NFC צפון, שם הם ייאבקו עד הסוף עם גרין ביי ומינסוטה.

דטרויט ממשיכה את העונה האיומה שלה ושוב לא הייתה קיימת כמעט לחלוטין, כשהיא לא משיגה אף נקודה לאורך 59 וחצי דקות. האריות היו אחד המרעננים הגדולים של העונה שעברה, אבל משהו לא עובד בעיר המכוניות בעונת 2012 וג'ים שוורץ יצטרך לתת את דעתו על כך בהקדם.

כאמור, ההגנה של הברס חנקה את דטרויט וגרמה לה לאבד את הכדור ארבע פעמים (איבוד אווירי של מתיו סטאפורד ושלושה פאמבלים), כשמנגד ג'יי קאטלר מוצא את חברו הטוב ברנדון מרשל לטאצ'דאון של שבעה יארד כבר בדרייב הפתיחה של שיקגו, אבל לא יותר מדי אחר כך. רובי גולד הוסיף שני שערי שדה ו-30 שניות לסיום סטאפורד מסר לטאצ'דאון של ריאן ברוילס, אבל האונסייד קיק לא צלח והניצחון נשאר בעיר הרוחות.

קאטלר סיים עם 16 מ-31 חלשים ו-150 יארד בלבד, כשגם הוא סובל מחמישה סאקים. מאט פורטה סייע עם 96 יארד בריצה, מרשל תפס ל-81. סטאפורד סגר 261 יארד ב-28 מ-46.

* קרולינה החליטה על זעזוע לאחר הפתיחה החלשה (5:1) וההפסד המתסכל לדאלאס ביום ראשון. הפנת'רס, שמחזיקים באחת הקבוצות עם המשכורות הגבוהות בליגה, פיטרו את הגנ'רל מנג'ר מרטי הורני, שכיהן בתפקיד מאז 2002. תחתיו, הפנתרים הגיעו לסופרבול ב-2003 ולגמר ה-NFC ב-2005 ואף בחרו בקאם ניוטון בבחירה הראשונה של דראפט 2011.

* צ'רלס וודסון, הסייפטי של גרין ביי, שבר את עצם הבריח וייעדר לשישה שבועות.

* ובדיחה לסיום: קנזס סיטי החליטה לוותר על מאט קאסל ולפתוח במקומו החל מהמחזור הקרוב מול אוקלנד עם בריידי קווין.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully