וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמוד עבאס עשוי להיות כשיר להפועל חיפה

22.10.2012 / 21:59

הקשר אמר לחבריו כי "הפציעה כבר מאחורי", אולם עדיין לא התאמן עם הקבוצה. עדיין לא ברור האם ז'וס יהיה כשיר לחיפה

one

מחמוד עבאס הבהיר לצוות הרפואי של בני סכנין כי הוא מרגיש שהפציעה האחרונה והדלקת ממנה סבל מאחוריו, וכי הוא מרגיש שהוא יכול לחזור לאימונים. הדבר העלה את מפלס האופטימיות במועדון שהקשר יוכל לחזור לפעילות מלאה כבר בימים הקרובים ויהיה בסגל למשחק מול הפועל חיפה במחזור הבא.

עבאס ערך היום אימון ריצה בזמן שהקבוצה התאמנה, אך לאחר התייעצות עם המאמן שלומי דורה החליטו השניים שעבאס לא ייכנס לאימון עם החברים עד אשר יתברר באופן סופי שהוא כשיר לפעילות. מחר או ביום רביעי צפוי עבאס לעבור צילום נוסף שיבהיר האם הדלקת ברגל נעלמה ואז יחזור השחקן לאימונים. "אני מרגיש הרבה יותר טוב, הפציעה כנראה מאחורי, אם לא היתה פגרה הייתי חוזר להתאמן כבר היום אבל עדיף בסיטואציה הזו לא לקחת סיכונים", אמר עבאס לחבריו לקבוצה לפני האימון היום.

מי שלא התאמן היה מקסים ז'וס שעדיין סובל מרגישות במפשעה ובקבוצה ניצלו את העובדה שיש פגרה כדי לאפשר לו לנוח. בסכנין מאמינים שז'וס יהיה כשיר למשחק מול חיפה אך יעניקו לו מנוחה ככל שיידרש. בצד המקצועי, בקבוצה שיבחו את מוחמד זבידאת הצעיר שלמרות חוסר הניסיון מפגין במשחקים האחרונים יכולת מצוינת. גם שאר שחקני ההגנה עלא אבו סלאח, עידן וייצמן, מחמוד קנדיל ושמעון הרוש המשיכו לקבל שבחים על התייצבות ההגנה במשחק האחרון כשבאימון היום נרשמה אווירה חיובית במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully