וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "התרגשנו מול הקהל הביתי שלנו"

22.10.2012 / 14:20

שחקן הרכש של הפועל ירושלים ניסה להסביר את ההפסד להפועל תל אביב: "איבדנו יותר מידי כדורים, צריך ללמוד מזה"

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים, בעקבות ההפסד אמש (ראשון) להפועל תל אביב 84:77. אחרי המשחק הטוב שהציגו מול מכבי תל אביב במחזור הפתיחה, במועדון קיוו לניצחון משכנע על הקבוצה של ארז אדלשטיין, אך התבדו. בדומה להפסדים האחרונים, בקבוצה מצביעים על מספר האיבודים, כמו גם על בעיות בהגנה כחלק מהסיבות להפסד. בקבוצה אף סבורים כי ג'ייקוב פולן, צריך להשתפר במספר אספקטים ולא היו מרוצים מתרומתו במשחק.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, העיר לשחקנים על כך בסיום המשחק בחדר ההלבשה וביקש מהשחקנים "להיות יותר מרוכזים". גם בעיית הריבאונד המתמשכת, עליה שוחח דרוקר באימונים האחרונים, הודגשה על ידי הצוות המקצועי.

מאיר טפירו, הגארד הוותיק שהציג יכולת מצויינת במחזור הפתיחה מול מכבי, ניתח את הסיבות שהובילו להפסד אמש: "איבדנו יותר מדי כדורים במשחק ולא שלטנו בקצב המשחק. אלו דברים שגרמו לנו לשחק לא טוב ובסופו של דבר הפסדנו. אלו הרבה דברים של תחילת עונה, הרבה קשור להרגלים נכונים שצריך להקנות לעצמנו. אלו דברים שלוקחים זמן",

"היה גם מול הפועל תל אביב מימד נוסף: ההתרגשות מול הקהל הביתי שלנו , הכל ביחד גרם לנו להיכנס למקומות שלא רצינו להיכנס אליהם, אני מקווה שנלמד מזה". הוסיף טפירו.

דמונטז סטיט, הפועל תל אביב, קורטני פלס,  הפועל ירושלים. דני מרון, ספורט 5
לא סיפק את התרומה המצופה. קורטני פלס/ספורט 5, דני מרון

טפירו התייחס להרגשה שליוותה את המפגש הפיקנטי:"היתה אווירה מדהימה במלחה, אווירה שאנחנו אוהבים ורצים לראות כל השנה במלחה".

לשאלה כיצד הפסידו לקבוצה שעל הנייר, הרבה פחות טובה מאשר הפועל ירושלים, ובעלת סגל קצר יותר, השיב השחקן: "קודם כל, כל הכבוד להפועל ת"א, אני חושב שהם הציגו משחק טוב אתמול ועשו דברים יפים ובהחלט מגיע להם קרדיט על כך, אבל אני כאחד שמסתכל על הקבוצה שלי ועל הדברים שאנחנו צריכים לעשות עשינו דברים לא נכונים אתמול, שילמנו על זה ביוקר ואני מקווה שנלמד מזה".

על השאלה כיצד הקבוצה תתמודד עם שני הפסדים כבר בפתיחה: "קשה לדעת איך זה משפיע. זה מוסיף הרבה לחץ ללא ספק. אך קשה לדעת איך זה משפיע כי לפעמים זה לוקח למקומות טובים ולפעמים ללא טובים. מבחינתי זה לא אידאלי להתחיל ב- 2:0 , אבל זה מסע ארוך ויש בו הרבה עליות וגם מורדות וננסה ללכת לכיוון העלייה ולהתחיל לנצח , ושכל ניצחון יעניק לנו את הביטחון ואת היכולת, ושנהיה מחוברים ונגיע למקומות טובים עם זה. התחלנו מסע ואני מקווה שנשכיל ונלמד לשחק הרבה יותר טוב ונכון כדי לנצח".

גל איתן, הפועל תל אביב, מול מאיר טפירו, הפועל ירושלים. דני מרון, ספורט 5
עשה צרות לירושלים. גל איתן/ספורט 5, דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully