וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד וניוקאסל חילקו את הנקודות

מערכת וואלה! ספורט

21.10.2012 / 16:24

קבאיי כבש לזכות המגפאייז (3), אבל עצמי של בה בדקה ה-85 קבע 1:1. 1:1 גם בין ק.פ.ר לאברטון, בישול ושער עצמי לסזאר

ספורט 2

המחזור השמיני בפרמיירליג האנגלית נמשך היום (ראשון) עם משחק שאולי לא היה המרכזי שלו, אבל בוודאי היה החם ביותר: הדרבי של טיין-וויר, בו נפרדו סנדרלנד וניוקאסל ב-1:1 בביתה של הראשונה. במשחק נוסף אברטון קיוותה להמשיך ולהיצמד לשלישייה הראשונה, אבל סיימה רק ב-1:1 מול קווינס פארק ריינג'רס.

סנדרלנד - ניוקאסל 1:1

המגפאייז פתחו בסערה וכבשו כבר אחרי שתיים וחצי דקות. דמבה בה קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט כדור חזק מזווית קשה, סימון מיניולה הדף לא טוב למרכז הרחבה ויוהאן קבאיי שהגיע מהקו השני, בעט לרשת החשופה. 0:1 לניוקאסל בסטדיום אוף לייט.

האורחים עלו ליתרון משכנע, אבל בדקה ה-24 נקלעו לצרות אחרי ששייק טיוטה ראה כרטיס אדום. הקשר מחוץ השנהב ביצע עבירה על סטיבן פלטשר, שהוסיף התפתלות דרמטית על הדשא ומרטין אטקינסון הראה לטיוטה את הדרך החוצה. יש שופטים שהיו מוציאים צהוב, אחרים היו שולפים אדום ואטקינסון ביניהם. בכל מקרה, ניוקאסל ב-10 שחקנים.

סנדרלנד קיוותה לנצל את היתרון המספרי ותקפה במשך דקות ארוכות, אבל עבודת הגנה מצוינת של ניוקאסל, שכללה גם יציאות מסוכנות למתפרצות, מנעה מהחתולים השחורים מלהגיע להזדמנויות ממשיות לאורך דקות ארוכות, עד שבדקה ה-85 דמבה בה נגח דווקא לשערו הוא אחרי כדור חופשי. 1:1 בסיום.

קווינס פארק ריינג'רס - אברטון 1:1

המארחים שנואשים להשיג ניצחון ראשון יאלצו להמתין אחרי שנאבקו בבית מול אברטון השאפנית, שהגיעה למשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד. כבר אחרי שתי דקות קיבלנו את השער הראשון כאשר כדור קרן של אברטון הורחק רע וקווינס פארק ריינג'רס יצאה למתפרצת מהירה כשז'וליו סזאר העביר לדייויד הוילט, שעשה פריצה אדירה של כ-70 מטר, שעט לעבר השער וסיים עם בעיטה שפגעה בלייטון ביינס וחדרה פנימה.

אברטון חזרה למשחק בדקה ה-33 כשכדור חופשי מצא את הראש של סילבן דיסטין, נעצר בקורה, פגע בגופו של סזאר ומשם חדר פנימה. אברטון הייתה פחות טובה במשחק ומיעטה לבעוט למסגרת, ובדקה ה-61 היא גם נשארה בעשרה שחקנים כשסטיבן פינאר קיבל כרטיס צהוב על עבירה שלא הייתה, ומכאן האורחים התקשו להשיג את הניצחון. בשל ההפסד, אברטון נותרת במקום הרביעי בעוד ק.פ.ר לא נפרדת גם השבוע מהמקום האחרון.

צפו בתקציר התיקו בין ק.פ.ר לאברטון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully